Official Odd Future Wolf Gang Thread

Feb 27, 2011 @ 22:16
.



Shit I obviously can't read 3 posts up..

thanks bro
Feb 27, 2011 @ 22:33
That mixtape Bastard is up on datpiff. Hella old but yea.
Drewbacca
Feb 27, 2011 @ 22:36
psh ♥♥♥♥♥s i was took a picture with tyler last year you are all posers


butloljk who heard that new mike g song

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Feb 27, 2011 @ 23:26
That mixtape Bastard is up on datpiff. Hella old but yea.


that's dumb, being that it's not a mixtape.
Feb 28, 2011 @ 00:19
Originally posted by Inactive User
that's dumb, being that it's not a mixtape.


It is not all the beats were original 0_o

Don't badmind me.

Feb 28, 2011 @ 00:24

http://illestxvillian.tumblr.com/

Feb 28, 2011 @ 00:35
nice. i didn't know senior quotes still existed
Feb 28, 2011 @ 00:48
Is he African?

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Feb 28, 2011 @ 00:50
everyone is african
Feb 28, 2011 @ 00:50
From Anwar's twitter

Feb 28, 2011 @ 00:56
^so many good bands on that lineup.

what event is this??

http://illestxvillian.tumblr.com/

Feb 28, 2011 @ 01:00
holy shit, thats in tokyo. of doing big things smokeyface
Feb 28, 2011 @ 01:43
why didnt they just put Odd Future Wolf Gang Kill Them All on there instead of putting that shit in brackets?

most the cats on the rap forum i post on say these cats are just hipster icp.

but those cats are fags.
Feb 28, 2011 @ 01:54
where to cop wolf gang hoodies
Drewbacca
Feb 28, 2011 @ 03:06
cats post on forums?

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Drewbacca
Feb 28, 2011 @ 03:08


this man tyler would get mad when i said he was the son of waldo geraldo faldo.


Forum Administrator • @DREWKKAKE

Feb 28, 2011 @ 04:00
^He reminds me of Wood Harris from "Remember the Titans". But I guess looking at that picture above I can see some similarities between the two (in that photo).

Feb 28, 2011 @ 04:35
lol @ waldo...........................................................................................................................................................sup.
Feb 28, 2011 @ 04:51
i knew about odd future before they did
Feb 28, 2011 @ 04:53
as i said before, frank ocean album is sick, but i always find myself bumping the same three songs:

novacane
songs for women
we all try
Feb 28, 2011 @ 05:12
Every pseudo hipster bro in my stupid college town is reppin OFWGKTA. Happy for OF, but to be honest, kinda bums me out... whatever tho. 666.
Feb 28, 2011 @ 07:09
^so many good bands on that lineup.

what event is this??


Summer Sonic

http://www.summersonic.com/2011/lineup/

the biggest music event of the Summer in Japan. held in Tokyo and Osaka at the same time

www.nagoyayom.com

Feb 28, 2011 @ 07:13
Originally posted by Inactive User
cats post on forums?



Lold

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Feb 28, 2011 @ 14:43
Feb 28, 2011 @ 14:49
Every pseudo hipster bro in my stupid college town is reppin OFWGKTA. Happy for OF, but to be honest, kinda bums me out... whatever tho. 666.


cop some comme des garcons homme plus to feel exclusive again.

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

Feb 28, 2011 @ 15:10
Originally posted by Inactive User
psh ♥♥♥♥♥s i was took a picture with tyler last year you are all posers


butloljk who heard that new mike g song


Where??

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

Feb 28, 2011 @ 15:41
People bitching about hipsters and other people liking them are lame. By wishing they were still unknown YOU sound like a hipster.
Feb 28, 2011 @ 16:11
People bitching about hipsters and other people liking them are lame. By wishing they were still unknown YOU sound like a hipster.


thisthisthisthis

http://www.prevailco.com

Feb 28, 2011 @ 18:14
Tyler look like TK.

But via the shoutbox bloxhead said he gonna do a song wit Brendan. (jump on the Brendan wagon now)
Feb 28, 2011 @ 18:16
What's the new Mike G track? Only thing new I have from him is the GoMikeG snippet..
Please login first to reply.