Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
September 8, 2012 @ 02:15 AM
jahbink

Post: 63

Join Date: Jul 2012

Location: Arlington, VA

Sounds like a throwaway track. Hope its not on wolf

wolf gonna sound like rella


You think so? From how he talked about the album in interviews I'm thinking we're getting an untitled 63/hey you/analog 2 kinda vibe from this album
analog 2 is my favvvvv

o-)--

September 9, 2012 @ 11:57 PM
goolsfold

Post: 131

Join Date: Dec 2011

Location: Boston

I HATE LUCAS
September 9, 2012 @ 11:57 PM
goolsfold

Post: 131

Join Date: Dec 2011

Location: Boston

HES SUCH A HERB
September 9, 2012 @ 11:57 PM
goolsfold

Post: 131

Join Date: Dec 2011

Location: Boston

AND HIS FACE IS BRUTAL
September 10, 2012 @ 12:24 AM
Beach2theBay

Post: 3347

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

Im considering buying a ticket for the la date. it's 63 dollars though and ive seen them like 5 times already. Ive never seen Earl or Frank doe plus theres supposed to be special guests.
September 10, 2012 @ 01:57 AM
murklur

Post: 852

Join Date: Dec 2010

Location: Bay Area, CA

If anyone has an extra ticket to the Santa Cruz show at The Caralyst, let me know!

Thanks


bump
September 10, 2012 @ 02:32 AM
$pecial Kol@Fan

Post: 44

Join Date: Aug 2012

Odd future is terrible.
September 10, 2012 @ 03:43 AM

Inactive

Odd future is terrible.

bitch nobody asked you
September 11, 2012 @ 10:33 PM
goolsfold

Post: 131

Join Date: Dec 2011

Location: Boston

this thread died
September 11, 2012 @ 11:17 PM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

anyone have loitersqaud episodes 8 - 10 cant find em anywhere
September 12, 2012 @ 12:47 AM
geelow

Post: 7

Join Date: Dec 2010

September 13, 2012 @ 03:57 AM
chex

Post: 2462

Join Date: Oct 2008

Captain Murphy is fucking EarlWolf in disguise. Easy
September 13, 2012 @ 08:51 PM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

AND HIS FACE IS BRUTAL


<3 i dont think you should make fun of my friend <3 - Tyler


:)

September 14, 2012 @ 02:48 AM
teows

Post: 1113

Join Date: Jul 2012

Location: traphouse

I think Captain Murphy is Left Brain. cool

i was fuckdante. love sosa gucci coach out the bitches weave merc out

September 14, 2012 @ 04:21 AM
geelow

Post: 7

Join Date: Dec 2010



Mellowhype Week Day 3
September 15, 2012 @ 12:21 AM
Ekong

Post: 566

Join Date: Dec 2010

Location: Toronto

Left brians beats have been sounding real weak lately. Hodgy should start hitting up the beats beats beats thread.

Well La bonita was alright
September 15, 2012 @ 07:30 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

OF is falling off. Cant even lie.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

September 15, 2012 @ 08:09 AM
chex

Post: 2462

Join Date: Oct 2008

Left brians beats have been sounding real weak lately. Hodgy should start hitting up the beats beats beats thread.

Well La bonita was alright

this. i didnt like la bonita
September 15, 2012 @ 08:14 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

Left brians beats have been sounding real weak lately. Hodgy should start hitting up the beats beats beats thread.

Well La bonita was alright

this. i didnt like la bonita


La Bonita is a single to try to get radio play. It won't work.
Everyone on OF will always be under Tyler's shadow.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

September 15, 2012 @ 08:38 AM
JohnvHarrison

Post: 2067

Join Date: Nov 2011

Left made La Bonita in high school. Its not just to get some radio play. they just make songs.

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

September 15, 2012 @ 05:04 PM
ouija

Post: 586

Join Date: Jul 2007

Left made La Bonita in high school. Its not just to get some radio play. they just make songs.


Seriously Lefts production sounds the same as always and if people listened to Yellowwhite they would know left could do more Mellow stuff.
September 15, 2012 @ 05:44 PM
B Low Brown

Post: 5492

Join Date: Mar 2010

Location: Eastlake



No way that was even going on the album, unmastered/unmixed

I thought these mellow hype week tracks were for shit that was Finna go on numbers

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

September 15, 2012 @ 11:49 PM
teamdeathmatch

Post: 44

Join Date: Mar 2012

Location: Knoxville TN

OF is falling off. Cant even lie.
Lmfao. Wait till Numbers drops, WOLF, & Gold. Remember when u said this.

WHOOP WHOOP SWAG

September 16, 2012 @ 02:11 AM
gakidou134

Post: 130

Join Date: Nov 2010

hip hop scenester trends ->Nerd/clipse/kanye west -> Taylor gang ->odd future->Asap/90s worship/trill movement-> ???(hyphy revival? crunk revivlal? dipset revival? old school rocafella revivalconfused

can\t wait till people start hating on asap lmao
September 16, 2012 @ 02:13 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

OF is falling off. Cant even lie.
Lmfao. Wait till Numbers drops, WOLF, & Gold. Remember when u said this.


Bruh, Numbers & Wolf are the only reason why I'm still paying attention to OF.
So far it's not looking good, all preview singles for Numbers & new Mellowhype stuff has been not good...
Plues OF Tape Vol 2 was trash.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

September 16, 2012 @ 02:45 AM
slytendencies

Post: 1488

Join Date: Feb 2012

Location: LA

I'm here for Wolf and if that dosnt pan out just Earl's album, watever it is....if that disappoints I have no hope left for OF I gave up on mellowhype a while ago.
September 16, 2012 @ 02:55 AM
teamdeathmatch

Post: 44

Join Date: Mar 2012

Location: Knoxville TN

OF is falling off. Cant even lie.
Lmfao. Wait till Numbers drops, WOLF, & Gold. Remember when u said this.


Bruh, Numbers & Wolf are the only reason why I'm still paying attention to OF.
So far it's not looking good, all preview singles for Numbers & new Mellowhype stuff has been not good...
Plues OF Tape Vol 2 was trash.
then OF is not for you my friend

WHOOP WHOOP SWAG

September 16, 2012 @ 03:49 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

OF is falling off. Cant even lie.
Lmfao. Wait till Numbers drops, WOLF, & Gold. Remember when u said this.


Bruh, Numbers & Wolf are the only reason why I'm still paying attention to OF.
So far it's not looking good, all preview singles for Numbers & new Mellowhype stuff has been not good...
Plues OF Tape Vol 2 was trash.
then OF is not for you my friend


Maybe you right, their music did not necessarily change but evolved and I don't dig it. Will always listen to their Old stuff for sure.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

September 16, 2012 @ 04:00 AM
B Low Brown

Post: 5492

Join Date: Mar 2010

Location: Eastlake

Rolling papers, bastard, earl, Ali, voyager, and blackened white are all fucking classics

Idk what happened.. Most of their sophomore and over projects haven't had that same feel to em

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

September 16, 2012 @ 04:17 AM
playboyxxx

Post: 908

Join Date: May 2011

Location: naw

Rolling papers, bastard, earl, Ali, voyager, and blackened white are all fucking classics

Idk what happened.. Most of their sophomore and over projects haven't had that same feel to em


i second that, only

1: the first of tape + yellowhite is classics too
2. mike g is ass, at least imo so ali sucked
3. 5th echelon is a great sophomore album by them. prolly my favorite OF album too.

pink like hamilton


Please login first to reply.
Back To Top