Labor Day - Enjoy 25% Off Your Order. Use code: LABORDAY25
September 29, 2011 @ 08:41 PM
Beach2theBay

Post: 3367

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

to be fair, rapping about raping pregnant women and killing people isn't exactly normal. I just think it's a little hypocritical when people who listen to gangster rap complain because it's not much different. However, I think the violence against women and the anti-christian stuff bother them the most which I kind of get.
September 29, 2011 @ 08:48 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

to be fair, rapping about raping pregnant women and killing people isn't exactly normal. I just think it's a little hypocritical when people who listen to gangster rap complain because it's not much different. However, I think the violence against women and the anti-christian stuff bother them the most which I kind of get.


i mean i see that but these the same kids that listen to music about robbing and killing people and selling drugs and shit but say a ♥♥♥♥♥ who says fuck jesus or jokingly says he'll punch a bitch is going too far? its just ignorance

anal del rey http://yellow-stuff.com

September 29, 2011 @ 08:56 PM
NZOO

Post: 2811

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

Support a 16 year old goon, bruh. If you want a shirt before it drops email me, and I'll try and hook it up.



Don't badmind me.

September 29, 2011 @ 10:18 PM
Beach2theBay

Post: 3367

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

This line is long as FUCK! I'm drunk and need to piss too. It's gonna be a long night.
September 30, 2011 @ 12:14 PM
Its_SONIC

Post: 2228

Join Date: Jan 2010

Location: PHILLY

wait wtf? what movie is this?
www.youtube.com/watch?v=CGZapKl98q4
September 30, 2011 @ 12:27 PM
September 30, 2011 @ 12:39 PM
Ekong

Post: 566

Join Date: Dec 2010

Location: Toronto

Well black people and a lot of minorities are less open minded than others. There really isn't much room to be "different" in the black community. Different usually means weakness in the black community and when you're a community that has been oppressed for hundreds of years being strong is everything. That's part of the reason being gay is so taboo in black culture along with black people being very religious.

If I hadn't grown up in a white suburb I'd probably think OF was fucked up too but I grew up listening to punk and metal so their lyrics are nothing new to me. There's a lot of hypocrisy though. My brother listens to all kinds of rappers talking about blowing ♥♥♥♥♥s heads off but OF is fucked up to him. He's also "a christian" too.


Nicely put. I agree 100%. Back when I was like 10 11 I started skateboarding and wore a lot of skater clothing. ♥♥♥♥♥s would always look at me weird and call me white and shit. Nowadays their wearing the same shit they used to call wack. Black people in general can be fucking wack.
September 30, 2011 @ 01:38 PM
ndrew

Post: 1893

Join Date: Jul 2010

Location: socal

show lastnight was pretty crazy, young ♥♥♥♥♥ and the game came out like predicted. crowd surfed a couple times. shit was dope cool

oh and tyler was wearing a cat logo hoodie

edit: & frankie came and did novacaine and she

www.headhunterla.com

September 30, 2011 @ 01:49 PM
Beach2theBay

Post: 3367

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

I recorded a vid of Young ♥♥♥♥♥ performing. I was kind of far back but it turned out well. Everyone was just yelling shit so it's them not my phone haha.
www.youtube.com/watch?v=JdzbBhxUVCY
September 30, 2011 @ 01:55 PM
September 30, 2011 @ 02:05 PM
Axraexl

Post: 3190

Join Date: Jun 2010

Location: Isolation

I recorded a vid of Young ♥♥♥♥♥ performing. I was kind of far back but it turned out well. Everyone was just yelling shit so it's them not my phone haha.
www.youtube.com/watch?v=JdzbBhxUVCY


Lol, they play the track in the background with the vocals on blast?
Terrible performance

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

September 30, 2011 @ 03:21 PM
SEToverSet

Post: 113

Join Date: Oct 2008



hahaha.!Hb ain't gettin' no love.
September 30, 2011 @ 03:50 PM
Hoody Clown

Post: 237

Join Date: Jun 2011

good. hb does nothin but hate on him these days
September 30, 2011 @ 04:08 PM
ndrew

Post: 1893

Join Date: Jul 2010

Location: socal

good. hb does nothin but hate on him these days


lol this guy. go back to oft.

www.headhunterla.com

September 30, 2011 @ 05:22 PM
DAB DILLINGER

Post: 106

Join Date: Mar 2011

Was at the LA show, got kicked out before it started for smoking razz oh well fuck it
September 30, 2011 @ 05:48 PM
Hoody Clown

Post: 237

Join Date: Jun 2011

lol this guy. go back to oft.


dont have an account on oft.
September 30, 2011 @ 06:10 PM
WCDon

Post: 1172

Join Date: May 2011

Location: Bay Area

Wats KTT?

THIS CANDYLAND NIGGA

September 30, 2011 @ 06:46 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

good. hb does nothin but hate on him these days


lol as gay as this sounds its exactly right

anal del rey http://yellow-stuff.com

September 30, 2011 @ 07:29 PM
Blade Gretzky

Post: 881

Join Date: May 2011

good. hb does nothin but hate on him these days


he should stop being a faggot bitching about his lil brother and drop some new music
September 30, 2011 @ 07:57 PM
Axraexl

Post: 3190

Join Date: Jun 2010

Location: Isolation

Can someone make a KTT account for me please?
Can you name it "Scott Sweatshirt"
I swear I will be extremely thankful

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

September 30, 2011 @ 08:02 PM
Japan4

Post: 1689

Join Date: May 2006

Location: Babylon



hahaha.!Hb ain't gettin' no love.


It's funny cuz he be lurkin' and we be trollin'....no ones hating tho. I'm just sayin' I think Golf Wang is Tyler's and Wolf Gang is Earl's....I could be wrong. Wolf Gang is what blew them up and TC knows it. The whole OFM shit was like Tyler dickriding Casey Veggies til' he linked up with Earl. EarlWolf will be better than Watch The Throne. Glow Fang.

Edit: Ferrari Boyz doe.

rilly doe?

September 30, 2011 @ 08:09 PM
TwiggyDig

Post: 2416

Join Date: Sep 2008

Location: Bronx, New York / Lo...

Id feel like a HUGE dickrider if I bought any of that OF shit. Some of it is nice like the golfwang socks, but if they weren't so "oddfuture" id cop.


I bought the classic tshirt but i feel so hypebeasty wearing that shit around.


i'm just gonna keep it and wait like 10 years until they aren't big anymore (nohate) and people have forgotten about it. then that shit will be a dope throwback type of item.
September 30, 2011 @ 08:09 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

It's funny cuz he be lurkin' and we be trollin'....no ones hating tho. I'm just sayin' I think Golf Wang is Tyler's and Wolf Gang is Earl's....I could be wrong. Wolf Gang is what blew them up and TC knows it. The whole OFM shit was like Tyler dickriding Casey Veggies til' he linked up with Earl. EarlWolf will be better than Watch The Throne. Glow Fang.

Edit: Ferrari Boyz doe.


i dont know about that part

anal del rey http://yellow-stuff.com

September 30, 2011 @ 08:12 PM
Japan4

Post: 1689

Join Date: May 2006

Location: Babylon

I'm not at least.

rilly doe?

September 30, 2011 @ 08:18 PM
Eaton

Post: 3457

Join Date: Sep 2008

Location: NY

It's funny cuz he be lurkin' and we be trollin'....no ones hating tho. I'm just sayin' I think Golf Wang is Tyler's and Wolf Gang is Earl's....I could be wrong. Wolf Gang is what blew them up and TC knows it. The whole OFM shit was like Tyler dickriding Casey Veggies til' he linked up with Earl. EarlWolf will be better than Watch The Throne. Glow Fang.

Edit: Ferrari Boyz doe.


wait wtf are you talking about

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

September 30, 2011 @ 08:32 PM
Axraexl

Post: 3190

Join Date: Jun 2010

Location: Isolation

Can someone make a KTT account for me please?
Can you name it "Scott Sweatshirt"
I swear I will be extremely thankful


Cmon fam

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

September 30, 2011 @ 08:38 PM
Ekong

Post: 566

Join Date: Dec 2010

Location: Toronto

It's funny cuz he be lurkin' and we be trollin'....no ones hating tho. I'm just sayin' I think Golf Wang is Tyler's and Wolf Gang is Earl's....I could be wrong. Wolf Gang is what blew them up and TC knows it. The whole OFM shit was like Tyler dickriding Casey Veggies til' he linked up with Earl. EarlWolf will be better than Watch The Throne. Glow Fang.

Edit: Ferrari Boyz doe.


Golf Wang is the skate crew and Wolf Gang is the music. Lol at dickriding casey veggies
September 30, 2011 @ 09:41 PM
Japan4

Post: 1689

Join Date: May 2006

Location: Babylon

O-F-M....on The Fucking Tape.

rilly doe?

October 1, 2011 @ 01:41 AM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

O-F-M....on The Fucking Tape.



Does that mean something? I thought it was just some shit he said

anal del rey http://yellow-stuff.com

October 1, 2011 @ 01:46 AM
Eaton

Post: 3457

Join Date: Sep 2008

Location: NY

O-F-M....on The Fucking Tape.


how did he ever ride casey veggies? that makes no sense.

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/


Please login first to reply.
Back To Top