Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
September 23, 2011 @ 01:04 PM
Beach2theBay

Post: 3284

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

oddfuturetalk.com/ofwgkta-breaking-news/

wait so the guy's actual rap name is Young ♥♥♥♥♥? For real? Or is that a code name? I thought they weren't signing people! I'm bout to go to fairfax and hand Taco my demo tape cool.

Check out my podcast Music Mongrel Podcast on iTunes

September 23, 2011 @ 01:13 PM
fristo0308

Post: 1051

Join Date: Mar 2011

Location: 50613

oddfuturetalk.com/ofwgkta-breaking-news/

wait so the guy's actual rap name is Young ♥♥♥♥♥? For real? Or is that a code name? I thought they weren't signing people! I'm bout to go to fairfax and hand Taco my demo tape cool.


it probably is taco, no person is gonna go by young ♥♥♥♥♥. razz
September 23, 2011 @ 01:27 PM
Beach2theBay

Post: 3284

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

OFT is going crazy over Earl speculations. I doubt it but every OF fan has to hope.

Check out my podcast Music Mongrel Podcast on iTunes

September 23, 2011 @ 01:29 PM
alex7965

Post: 172

Join Date: Jul 2008

i bet its Tyler just rappin some mainstream typa shit or some trap style shit
September 23, 2011 @ 01:40 PM
Anti-Hero

Post: 453

Join Date: May 2010

Location: San Francisco

fingers crossed for Earl haha

flickr.com/leavetownrightnow/

September 23, 2011 @ 01:41 PM
fristo0308

Post: 1051

Join Date: Mar 2011

Location: 50613

I feel like Tyler would be a lot more emotional and excited if it was Earl. Not to kill any hopes for you guys lol.
September 23, 2011 @ 01:46 PM
The Fiasco

Post: 2542

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

You guys think Earl is gonna come back with the name young ♥♥♥♥♥ after his mom sent him to a foreign country for a year because of his lyrical content? Come on doe. He still ain't 18 either.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

September 23, 2011 @ 01:47 PM
playboyx

Post: 895

Join Date: May 2011

Location: naw

lol its obviously gonna be Tyler making fun of early 2000s mainstream rap like always

pink like hamilton

September 23, 2011 @ 01:53 PM
Anti-Hero

Post: 453

Join Date: May 2010

Location: San Francisco

one can dream

flickr.com/leavetownrightnow/

September 23, 2011 @ 02:01 PM
alex7965

Post: 172

Join Date: Jul 2008

lol its obviously gonna be Tyler making fun of early 2000s mainstream rap like always


this

or hopefully its a white kid named Young ♥♥♥♥♥
September 23, 2011 @ 02:11 PM
Butcher206

Post: 343

Join Date: May 2011

lucas?
September 23, 2011 @ 02:33 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

lucas?


Dead
September 23, 2011 @ 02:55 PM
AdnanToThe

Post: 581

Join Date: Feb 2009

Location: NYC

Loll I'm Young ♥♥♥♥♥, don't tell anybody tho.

Instagram- @AdnanToThe http://twitter.com/#!/AdnanToThe http://adnantothe.tumblr.com/

September 23, 2011 @ 02:57 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

lol at lucas that would be the funniest/best shit ever

anal del rey http://yellow-stuff.com

September 23, 2011 @ 03:35 PM
Beach2theBay

Post: 3284

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

it's not jack mushroom
twitter.com/#!/WolfMushroom/status/117306212902637568

this is so exciting

Check out my podcast Music Mongrel Podcast on iTunes

September 23, 2011 @ 04:07 PM
Beach2theBay

Post: 3284

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

This def a joke. Tyler posted Young ♥♥♥♥♥s twitter and it says his name is Dyrell. Tyler has used that name before in something. Plus, no ones name is Dyrell.

Check out my podcast Music Mongrel Podcast on iTunes

September 23, 2011 @ 04:12 PM
Hoody Clown

Post: 237

Join Date: Jun 2011

It's either Earl coming back but their using a fake/joke name so people don't find out until it actually happens or it's just a joke and there isn't an actual rapper.

I really doubt they sign somebody, like how many times has tyler said he likes keeping things "in the house" and within o.f
September 23, 2011 @ 04:39 PM
3 Stripes

Post: 1206

Join Date: Mar 2009

Location: ILL

christianclancy 4 Strikes Inc.
by fucktyler
Fckkkkkkk I'm so excited for people to hear Young Ni++a.. Honestly one of the most lyrical artists I've ever heard
September 23, 2011 @ 05:00 PM
++Phil

Post: 967

Join Date: Jan 2007

Location: CA all day

lmao it's Tyler
September 23, 2011 @ 05:01 PM
.emaN

Post: 2809

Join Date: Jul 2008

Location: Oregon.

young ♥♥♥♥♥
oddfuture.tumblr.com/?webroot/index.php/
September 23, 2011 @ 05:01 PM
++Phil

Post: 967

Join Date: Jan 2007

Location: CA all day

my money older than clancy
September 23, 2011 @ 05:01 PM
Based Sherane

Post: 362

Join Date: Jul 2010

Location: derp, CA

OSHITTTTT EARL'S BACCCKKKKK




nope, its just tyler.

http://hypebeast.com/forums/apparel/168849/

September 23, 2011 @ 05:02 PM
3 Stripes

Post: 1206

Join Date: Mar 2009

Location: ILL

we got trolled. fuck.
September 23, 2011 @ 05:06 PM
Beach2theBay

Post: 3284

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

I really don't see the point of that. It wasn't the least bit funny. He could have at least made a video with a fake press conference or something. F!

Check out my podcast Music Mongrel Podcast on iTunes

September 23, 2011 @ 05:06 PM
Hoody Clown

Post: 237

Join Date: Jun 2011

gay!
September 23, 2011 @ 05:09 PM
Butcher206

Post: 343

Join Date: May 2011

that shit slaps tho
September 23, 2011 @ 05:09 PM
++Phil

Post: 967

Join Date: Jan 2007

Location: CA all day

Were yall really expecting some real shit with a name like Young ♥♥♥♥♥?
September 23, 2011 @ 05:10 PM
++Phil

Post: 967

Join Date: Jan 2007

Location: CA all day

September 23, 2011 @ 05:11 PM
Butcher206

Post: 343

Join Date: May 2011

no, I was hoping it was lucas, son I am disappoint
September 23, 2011 @ 05:11 PM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

Lmfao this made me laugh.

I knew he was trolling after reading the news

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Please login first to reply.
Back To Top