Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
July 4, 2011 @ 08:22 PM
JimmyRS

Post: 625

Join Date: Mar 2009

Location: Memphis, TN

OF thread dies down = hodgy beats sucks ass


Haha naw. He sounds the most like a rapper out of the entire group plus he has LB. He can go far if the music continues to sound good. As far as rapping goes, Domo and Mike are better than Hodgy, but his delivery is miles above those two so he seems to be a better rapper than he actually is.

Now if Hodgy had a terrible voice/delivery, it'd be an entirely different situation.
July 4, 2011 @ 08:45 PM
sion

Post: 298

Join Date: May 2011

Location: internet

it pisses me off to not the see the shine domo deserves.. the ♥♥♥♥♥ is soo underrated

fuck tyler and earl ... download rolling papers and put the shit on the highest volume
July 4, 2011 @ 09:26 PM
fordahomies

Post: 184

Join Date: Jun 2011

Location: Mililani, HI

Been an OF fan prior to the Yonkers music video and I could say I still love them.
July 4, 2011 @ 09:32 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Been an OF fan prior to the Yonkers music video and I could say I still love them.


lmao

http://soundcloud.com/anonymousnigger

July 4, 2011 @ 10:23 PM
KoreanJesus

Post: 1441

Join Date: Jul 2010

Location: $NYC$


TRUE STORY
July 4, 2011 @ 10:43 PM
Awww SNAP

Post: 761

Join Date: Jan 2011

Haha naw. He sounds the most like a rapper out of the entire group plus he has LB. He can go far if the music continues to sound good. As far as rapping goes, Domo and Mike are better than Hodgy, but his delivery is miles above those two so he seems to be a better rapper than he actually is.

Now if Hodgy had a terrible voice/delivery, it'd be an entirely different situation.


I agree, I just find it funny how this always comes up around these times lol. I put both Domo and Mike above Hodgy, but I like all of their music. All of their shit is different IMO which keeps them relevant in my rotation cool

btw, i've been trying to dl that self discovery tape but the link is down
July 4, 2011 @ 11:41 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

You black nerd ♥♥♥♥♥s are hilarious to me.


whats wrong with being a blackk nerd sad

i likes teh rap music and teh animu

anal del rey http://yellow-stuff.com

July 5, 2011 @ 12:47 AM
fristo0308

Post: 1051

Join Date: Mar 2011

Location: 50613


TRUE STORY


the HUF plant life socks make that picture cool
July 5, 2011 @ 12:51 AM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

i dont get how some of yall say hodgy sucks then have the nerve to say casey veggies is dope confusedconfusedconfusedconfused

dat batman & robin pic is hilarious though

anal del rey http://yellow-stuff.com

July 5, 2011 @ 01:08 AM
herb assassin.

Post: 1248

Join Date: Jan 2009

Location: socal

FUCK ALL YOU ♥♥♥♥♥s, Hodgy is sick. Yall are just haters and compare every fucking thing. Casey Veggies is dope af too
July 5, 2011 @ 01:27 AM
The Music Man

Post: 484

Join Date: Apr 2011


true story


damn
July 5, 2011 @ 01:43 AM
Awww SNAP

Post: 761

Join Date: Jan 2011

i dont get how some of yall say hodgy sucks then have the nerve to say casey veggies is dope confusedconfusedconfusedconfused

dat batman & robin pic is hilarious though


don't bring young CV into this!
July 5, 2011 @ 08:20 AM
JimmyRS

Post: 625

Join Date: Mar 2009

Location: Memphis, TN

don't bring young CV into this!


I've never listened to CV, but the link is fixed in my sig.... Old shit from 2009 when I first started this rap shit.
July 5, 2011 @ 08:40 AM
Lil Boosie's Fade

Post: 393

Join Date: Nov 2010



In other news, I instantly caught that Analog mix
www.youtube.com/watch?v=pSZmeS2fbfg


this remix kinda sucked imo. I was looking forward to it since its one of my favorite songs off goblin and his remixes are usually on point but idk couldnt fux wit it.
July 5, 2011 @ 10:55 AM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

I've never listened to CV, but the link is fixed in my sig.... Old shit from 2009 when I first started this rap shit.


i CANT listen to CV i mean he probly a cool dude but when he rap its like nails on a chalkboard to me

anal del rey http://yellow-stuff.com

July 5, 2011 @ 12:05 PM
Dopeshot

Post: 19

Join Date: Mar 2011

Location: The Hood

that tyler mixtape was dope! been rocking it all day. cool
July 5, 2011 @ 12:22 PM
drewblocka

moderator

Post: 9629

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

glad to finally hear that hodgy song. heard that shit live and always wondered what it was

Forum Administrator • @DREWKKAKE

July 5, 2011 @ 01:21 PM
July 5, 2011 @ 04:37 PM
bonemarrow

Post: 2297

Join Date: Mar 2011

Location: eastcoast


TRUE STORY


&)

http://www.last.fm/user/basedvern

July 5, 2011 @ 07:32 PM
CamTitanic

Post: 387

Join Date: Jul 2008

yea something was off about it, probably rushed


Damn I really fucking liked the new Analog haha more than the original. It's more summer viben' and "fun" to me.
July 5, 2011 @ 11:07 PM
filthavenue

Post: 1247

Join Date: Dec 2010

Location: vancouver

does anyone have that tyler mix split into separate tracks instead of one giant song?

http://filthavenue.tumblr.com/

July 5, 2011 @ 11:09 PM
fordahomies

Post: 184

Join Date: Jun 2011

Location: Mililani, HI

this remix kinda sucked imo. I was looking forward to it since its one of my favorite songs off goblin and his remixes are usually on point but idk couldnt fux wit it.


Not really feeling it, other than that it's not too bad. Shit is pretty dope actually.
July 5, 2011 @ 11:12 PM
ItssDizzy

Post: 37

Join Date: Jul 2009

Need more EARL right about now!
July 5, 2011 @ 11:35 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Not really feeling it, other than that it's not too bad. Shit is pretty dope actually.


lol wut.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

July 6, 2011 @ 10:37 AM
mr.orange

Post: 1099

Join Date: Aug 2008

Location: London, England

who going to the Camden show tonight? gonna be liiiiiiiiive
July 6, 2011 @ 12:05 PM
jurrasicshark

Post: 350

Join Date: May 2008

So its confirmed frank ocean is going to be on watch the throne. Pretty cool
July 6, 2011 @ 12:11 PM
Unreachable

Post: 953

Join Date: Jan 2011

Location: Toranta

I was listening to Bastard on my PS3, then YLOD
FUCK YOU ODD FUTURE
July 6, 2011 @ 12:48 PM
playboyxxx

Post: 908

Join Date: May 2011

Location: naw

does this really matter though

pink like hamilton

July 6, 2011 @ 01:11 PM
Blade Gretzky

Post: 881

Join Date: May 2011

hey man lets stop bickering and barking and post your fave MellowHype tracks man too much negativity man opinions are opinions

www.youtube.com/watch?v=fxV6YiTpDcc
www.youtube.com/watch?v=0jjhMNo0jLU
www.youtube.com/watch?v=7Xbn_ze2JIc
July 6, 2011 @ 01:18 PM
ouija

Post: 586

Join Date: Jul 2007

The drop at :38 sounds so sick

www.youtube.com/watch?v=sTS43eqNeyg

Please login first to reply.
Back To Top