Official Odd Future Wolf Gang Thread

May 17, 2011 @ 14:14:08 PM
Post: 360
Join Date: Nov 2010
im watching the of video of kids throwing bottles laughing cause the dude with the cam is saying. omg look at tyler hes big as hell. lmaooooo.

fuck you of stans. lame tame version of the juggalos. atleast those dudes got fat trailer park pussy.


lol your a gucci stan, as long as we are associating all fans with a few people in random youtube videos.....

http://www.youtube.com/watch?v=-erxbWZ9fGE
May 17, 2011 @ 14:43:14 PM
Post: 2787
Join Date: Jan 2009
Location: Chuo_Osaka
Detroit is known for shit like this, they have no fly zone on rappers.

Don't badmind me.

May 17, 2011 @ 14:51:09 PM
Post: 360
Join Date: Nov 2010
Originally posted by Inactive User
*somebody throws a glass bottle at a Lil B concert, fans throw the glass thrower on to stage to confront Based God*

Based God: Yo man stop that, thats not positivity. We as a human race gotta progress. Your a slave to these to these glass bottles my ♥♥♥♥♥, emancipate yourself from this slavery.

*crowd weeps from the beauty and positivity of the speech*

Glass thrower: I'm sorry Based God.

Show resumes.


#based
May 17, 2011 @ 14:52:42 PM
Post: 846
Join Date: May 2011
first bieber then lil b, the game, fabolous, wolg gang twice, ♥♥♥♥♥s are going ham with the bottles in the last year or 2
May 17, 2011 @ 14:54:23 PM
Post: 2463
Join Date: May 2008
Location: boston
I think OF will pick up Earl from Samoa on there way to australia at the end of this month.


Yeah ♥♥♥♥♥ cuz theyre totally driving there and can just stop and pick him up!
May 17, 2011 @ 15:07:22 PM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
You comparing the people at aa OF show to a 95' Wu show? LOLZ.... Hodgy would have got his neck snapped off doing that back then

Also, stop saying Detroit ♥♥♥♥♥s, these we're clearly suburbanite who live nowhere near the city.


Shut the fuck up.I said that It REMINDED me of that particular occurrence.Im not comparing the two.it's just the first thing that came to my head when in saw the video.and I'm sure there were quite a few Detroit ♥♥♥♥♥s in attendance at the show .how the fuck do you know who exactly attended the show?? Get off my dick.
May 17, 2011 @ 15:09:21 PM
Post: 36
Join Date: Feb 2009
The article on Sweatshirt Earl... for the New Yorker is a dope piece
May 17, 2011 @ 15:32:01 PM
Post: 2787
Join Date: Jan 2009
Location: Chuo_Osaka
Dude didn't fight back, Hodgy took advantage trying to act tough imo. They knocked him off the stage the first time, shits wack. I'd end the show and keep it moving.

Don't badmind me.

May 17, 2011 @ 15:59:54 PM
Post: 2204
Join Date: Jan 2010
Location: PHILLY
it was brought to my attention that "Au79" is gold. i did not even realize
May 17, 2011 @ 16:07:17 PM
Post: 705
Join Date: Jun 2009
Location: Shaolin
it was brought to my attention that "Au79" is gold. i did not even realize


been known that since the 5th grade! lol smokeyface
May 17, 2011 @ 16:08:45 PM
Post: 260
Join Date: Mar 2011
thats forgivable if you've never taken any chemistry class in your life.
May 17, 2011 @ 16:21:04 PM
Post: 578
Join Date: Oct 2010
Location: New Yawk~Georgia
Shut the fuck up.I said that It REMINDED me of that particular occurrence.Im not comparing the two.it's just the first thing that came to my head when in saw the video.and I'm sure there were quite a few Detroit ♥♥♥♥♥s in attendance at the show .how the fuck do you know who exactly attended the show?? Get off my dick.


look everyone, the female is mad

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 17, 2011 @ 17:00:29 PM
Post: 3522
Join Date: Jan 2009
Location: CT
i did lol
May 17, 2011 @ 17:08:03 PM
Post: 1414
Join Date: Mar 2009
Location: London
oh shit, GOBLIN JUST GOT DEEP
May 17, 2011 @ 17:09:06 PM
Post: 9
Join Date: May 2011
Location: 1
to be or not to be. The whole point here is thisblushing + rap

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 17, 2011 @ 17:37:55 PM

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 17, 2011 @ 17:53:19 PM
Post: 1209
Join Date: Oct 2009
Location: Ventura, CA

IG: @PicturesInTheMail

May 17, 2011 @ 18:15:57 PM
Post: 2493
Join Date: Apr 2006
Location: Chicago.
http :// www .spinner.com/2011/05/16/tegan-and-sara-odd-future-tyler-the-creator/]


a gay kid on my floor was talking about this and how much he doesnt like odd future. i told him to fuck off.
May 17, 2011 @ 18:26:46 PM
Post: 976
Join Date: May 2006
Location: Babylon
look everyone, the female is mad


I lol'd

rilly doe?

May 17, 2011 @ 18:28:22 PM
Post: 1986
Join Date: Sep 2010
Location: Shaolin
I always wondered if OF had any gay fans.. Tyler and em say faggot in like every song.

burr

May 17, 2011 @ 18:29:14 PM
May 17, 2011 @ 18:30:20 PM
Post: 2382
Join Date: Oct 2008
Madbury about to do a street interview of goblin. Madbury taking it to next level. smokeyface
May 17, 2011 @ 18:40:27 PM
Post: 1042
Join Date: Sep 2009


Well done Tyler. Impressive smokeyface
May 17, 2011 @ 18:43:45 PM
Post: 662
Join Date: Mar 2008
Location: Santa Monica
That's crazy
May 17, 2011 @ 19:03:30 PM
Post: 2493
Join Date: Apr 2006
Location: Chicago.
damn 50,000 in a week? FUCK
May 17, 2011 @ 19:04:36 PM
Post: 589
Join Date: Feb 2009
Location: NYC
clap clap bravo smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
May 17, 2011 @ 19:06:52 PM
Post: 284
Join Date: Jul 2008


Well done Tyler. Impressive smokeyface


Hope this shit is true, that's swagged out.
Please login first to reply.
x