Official Odd Future Wolf Gang Thread

Mar 28, 2011 @ 03:43
there really is no reason to get pissed, but he looks so frail with his shaved head and paint brush

•••

Mar 28, 2011 @ 07:01
Mar 28, 2011 @ 07:36
now?


If that's true that's sad. FREE EARL >smh
Mar 28, 2011 @ 10:37
lol, this n!igga Earl is doing penance for his crimes against humanity spittin those rhymes

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Mar 28, 2011 @ 11:09
How'd you get that pic and what happened to the post with the original pic in it?
Mar 28, 2011 @ 12:44

IG: @PicturesInTheMail

Mar 28, 2011 @ 13:04
Lol picture reminds me of when I was in pre-school

Instagram- @AdnanToThe http://twitter.com/#!/AdnanToThe http://adnantothe.tumblr.com/

Mar 28, 2011 @ 13:07


EARL BOUT TO BE LIKE SHYNE WHEN HE GET OUT. GONNA TURN JEW AND ALL THAT.
Mar 28, 2011 @ 13:25
Mar 28, 2011 @ 13:57
i dont get it. wats goin on in that pic?
Mar 28, 2011 @ 13:59
Koor you are that ♥♥♥♥♥!smokeyface

Instagram- @AdnanToThe http://twitter.com/#!/AdnanToThe http://adnantothe.tumblr.com/

Mar 28, 2011 @ 14:58
hell- mellowhype feat. frank ocean

dopest OF track imo
Mar 28, 2011 @ 14:59
Shit is dope Koor
Mar 28, 2011 @ 16:47
i dont get it. wats goin on in that pic?


earl is being Alex DeLarge'd
Mar 28, 2011 @ 17:34
I'm tellin' all my niqqas that Earl turned his life to Religion when he gets out.

Ġhost McFly : bladelex >>>>> j dilla

Mar 28, 2011 @ 17:49
pitchfork is so fuckin gay

https://soundcloud.com/roddysniper

Mar 28, 2011 @ 18:06
lol how they said Rolling Papers sounds like MF DOOM production.
Mar 28, 2011 @ 18:44
lol pitchfork straight shits on Hodgy.....

I thought the Dena Tape was tight
Mar 28, 2011 @ 18:59
i feel like everything to them is 'not as good as tyler' and thats kinda unfair. why the fuck do they even cover rap now anyway?

https://soundcloud.com/roddysniper

Mar 28, 2011 @ 19:04
"Tyler co-produces "SunBurst", but it doesn't sound much different from anything else on the album, and all the different rap verses come in sleepy, halting cadences."

That was Tyler Major of NRK not Tyler The Creator you idiot.

They shitted on Jet Age's 2nd album, Casey Veggies (He was like what 14/15 when he made though songs?.) and Hodgy Beats.
Mar 28, 2011 @ 20:32
http://twitpic.com/4egna9

Tyler and Pusha
Mar 28, 2011 @ 20:39
why can't tyler ever take a normal picture though

Doubleclutchhoops.com

Mar 28, 2011 @ 20:41
hello new world
Mar 28, 2011 @ 20:54
didn't see this in the thread, smokeyface imo


FORUM SIGNATURE

Mar 28, 2011 @ 20:55
Mar 28, 2011 @ 20:57
Because that's Tyler and he's immature
Drewbacca
Mar 28, 2011 @ 20:58
i keep getting ads for earl on facebook about the nas comment. weird?

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Mar 28, 2011 @ 22:01
Anyone have the link to the interview were tyler said that they dont fuck with anyone that isnt apart of OF?
Mar 28, 2011 @ 22:10
Its official everybody literally knows about odd future.SUCCESS! Sike nah shits fuckin annoying now.
Mar 28, 2011 @ 22:57
Anyone have the link to the interview were tyler said that they dont fuck with anyone that isnt apart of OF?


tyler says that all the time

http://illestxvillian.tumblr.com/

Please login first to reply.
HYPECHAT 0