Official Odd Future Wolf Gang Thread

November 09, 2010 @ 21:37:21







November 09, 2010 @ 21:44:34
someone find a link to shade 45 asap
http://twitter.com/ofwgkta/status/2094404303065089

•••

November 09, 2010 @ 22:05:30

Not with a bang but a whimper

November 09, 2010 @ 22:20:25
^^ swag

(Invalid img) GIFSoup
November 09, 2010 @ 23:21:41


Make no mistake about it, Odd Future Wolf Gang, their fans, and the legion of label heads, media, and bloggers who follow them are a full blown cult. And Tyler, the Creator, is their asthmatic, Supreme cap wearing, leopard print t-shirt clad Jim Jones.

The frenetic following of tight panted teenagers methodically drowned out any possibility of doubting Odd Future
November 10, 2010 @ 01:54:16




Haha, can't wait for these to drop: http://twitter.com/#!/TRIPLESIXTACO/status/2267758045696000

IG: @PicturesInTheMail

November 10, 2010 @ 02:25:14
Um.

I Feel As If None Of This Would Have Been As Swag Without HB. So, I Want To Thank Everyone On Here First before Anyone. Thanks. Swag.
November 10, 2010 @ 02:46:31
^Come to San Diego Niqqa
November 10, 2010 @ 03:47:34
Um.

I Feel As If None Of This Would Have Been As Swag Without HB. So, I Want To Thank Everyone On Here First before Anyone. Thanks. Swag.


Come to portland, we have a place called voodoo doughnuts that lets you buy shit like maple bar with strips of bacon on top, or one with mango jelly inside and vanilla frosting coated with tang on the outside, or a glazed donut with vanilla frosting and captain crunch and crunch berries. Also, we got the most strip clubs per capita in the entire nation. Basically Portland is swagged the fuck out and ready for a wolf gang ruckus.
November 10, 2010 @ 04:02:38
um.

I feel as if none of this would have been as swag without hb. So, i want to thank everyone on here first before anyone. Thanks. Swag.


hotassbeatclap
smokeyface
November 10, 2010 @ 07:12:01
Um.

I Feel As If None Of This Would Have Been As Swag Without HB. So, I Want To Thank Everyone On Here First before Anyone. Thanks. Swag.


My dude. For real tho, next time around we gotta do some more shit. I know some skate spots up in the Bronx. Swagggggg

http://twitter.com/fucktyler/status/2259625143439360
November 10, 2010 @ 09:45:24
Hb is really the head cult for OF.
I really be pushing their music to everybody I know.
November 10, 2010 @ 10:42:48
Hb is really the head cult for OF.
I really be pushing their music to everybody I know.


qft.
November 10, 2010 @ 10:45:02
word been spreading it around Eugene and people love this shit
November 10, 2010 @ 11:03:27
Drewbacca
Um.

I Feel As If None Of This Would Have Been As Swag Without HB. So, I Want To Thank Everyone On Here First before Anyone. Thanks. Swag.


fuck of

jkswag

Forum Administrator • @DREWKKAKE

November 10, 2010 @ 16:05:01
Hb is really the head cult for OF.
I really be pushing their music to everybody I know.


.
November 10, 2010 @ 16:09:58
Damn, I remember when I first found out about tyler. I stumbled across his "normal day" video on youtube. That lead me to oddfuture.com and downloaded the odd future tape and was hooked from then. He has came a long way. Going back to his flow on the OF tape to now is completely different and 10x better. Now this dude is doing shows in london?! fuck. Swag out all of OF and FREE EARL. Big things for OFWG.
November 10, 2010 @ 16:17:23
Swag wolf Swag. smokeyfacesmokeyface
November 10, 2010 @ 16:28:32
FREE EARL

goddamnit

burr

November 10, 2010 @ 16:30:25
Damn, I remember when I first found out about tyler. I stumbled across his "normal day" video on youtube. That lead me to oddfuture.com and downloaded the odd future tape and was hooked from then. He has came a long way. Going back to his flow on the OF tape to now is completely different and 10x better. Now this dude is doing shows in london?! fuck. Swag out all of OF and FREE EARL. Big things for OFWG.


Dracula is still that fucking track though.
November 10, 2010 @ 16:38:03

Inactive User

gaining that international attention steez smokeyface

http://www.lookatme.ru/flows/rising/posts/109735-ofwgkta
November 10, 2010 @ 16:43:12
Hb is really the head cult for OF.
I really be pushing their music to everybody I know.


same. id say everyone i know other than niqqas on hb, found out about OF from me

trappersgonnatrap.tumblr.com

November 10, 2010 @ 17:08:23
Um.

I Feel As If None Of This Would Have Been As Swag Without HB. So, I Want To Thank Everyone On Here First before Anyone. Thanks. Swag.


Congratulations enjoy the ride while it lasts cause the industry can chew you up and spit you out real quick.
November 10, 2010 @ 17:24:10
Drewbacca
way to be a bonerkiller virguna

Forum Administrator • @DREWKKAKE

November 10, 2010 @ 17:35:02
Congratulations enjoy the ride while it lasts cause the industry can chew you up and spit you out real quick.


forreal son, I know y'all ♥♥♥♥♥s is out here grinding and shit and that's all good but a lot of dudes have gotten crazy hyped over the years and in 2010 their careers are nonexistent, so from an objective perspective my advice is to just plan for the long term.

But yeah, swagswagswag props and all dat, http://theinnercitykids.com loves to see young black n!iggas gettin money (especially HB heads)
November 10, 2010 @ 23:43:11
"Everybody can tell you how to do it, they never did it"
November 11, 2010 @ 00:45:01
It's cool that he comes back here and thanks HB. Mad respect for Tyler. brandUn DeShay is a faggot. Yeah I'm taking sides.
November 11, 2010 @ 01:01:07
November 11, 2010 @ 04:09:10
From Phonte's twitter "phontigallo:Finally gave Odd Future a spin. I hear a big Pac Div influence with much more recklessness. Not bad. *ducks from @LostCauze* lol"

♥♥♥♥♥'s is getting more and more exposure amongst other artist...

-THiZZ
November 11, 2010 @ 04:42:27
We have mad talented here on HB , just need to cultivate shit..
OF is the future
Please login first to reply.
x