Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
September 29, 2010 @ 10:07 PM
HeirSuperstar

Post: 314

Join Date: Sep 2008

Location: ATL (Above The Law)

G-Unit's Lloyd Banks and rap veteran Nas will reportedly have their differences placed aside to exchange bars on an upcoming collaboration track.

According to the "Punch Line King," Kanye West is aiming to bring them together on wax.
Lloyd Banks came up to the XXL offices this afternoon as the latest guest on our weekly Wednesday UStream show, Spotlight, and during the engaging interview he spoke on the possibility of he and 50 Cent rival Nas appearing together on one of Kanye West's upcoming G.O.O.D. Friday tracks. Banks said that he was in the studio with our October cover star two nights ago, along with John Legend and Kid Cudi and worked on two cuts--one for The Hunger for More 2 and one for 'Ye's upcoming, still unnamed LP.


"The record I had did for Kanye, he was saying he was putting Nas on it, so you may be seeing that in the future," The Punchline King told XXLMag.com. (XXL Mag)
September 29, 2010 @ 10:31 PM

Inactive

Sounds dope. Looking forward to it.
September 29, 2010 @ 10:34 PM
ak

Post: 1305

Join Date: Apr 2008

Sounds dope. Looking forward to it.


September 29, 2010 @ 10:35 PM
Mr. Nice Watch

Post: 1807

Join Date: Sep 2008

who tha heck is dat?
September 29, 2010 @ 10:37 PM
jeezy.

Post: 168

Join Date: Aug 2010

hahaha, HOLD NUTS. >sad
September 29, 2010 @ 10:37 PM
ak

Post: 1305

Join Date: Apr 2008

he run's the g.o.o.d music blog
September 29, 2010 @ 11:27 PM
filth

Post: 3394

Join Date: Feb 2009

Location: Vancouver

September 29, 2010 @ 11:50 PM
Axraexl

Post: 3189

Join Date: Jun 2010

Location: Isolation

Lloyd Banks and 50 Cent are going to kill the song
Not in the Good Way either

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

September 30, 2010 @ 12:26 AM
filth

Post: 3394

Join Date: Feb 2009

Location: Vancouver

50 cent will ruin it, but i think Lloyd banks will do this thing
September 30, 2010 @ 12:52 AM
DonPedro

Post: 1242

Join Date: Nov 2007

Location: santa ana zoo

cudi's emo ass is gonna ruin the song
September 30, 2010 @ 01:00 AM
Bandwagon

Post: 781

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

Banks has bars and 50 can still do his thing, sometimes. ima wait till I hear it
September 30, 2010 @ 09:14 AM
HeirSuperstar

Post: 314

Join Date: Sep 2008

Location: ATL (Above The Law)

good that they put their differences aside.. that's what im talkin bout
September 30, 2010 @ 10:33 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

50 Cent is going to ruin the song? LMFAO!

50 Cent has the best hooks out there and my boy Banks is about to go in and show you guys what a true rapper sounds like.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

September 30, 2010 @ 10:52 AM
KoreanJesus

Post: 1441

Join Date: Jul 2010

Location: $NYC$

could care less about 50 on this track
September 30, 2010 @ 11:20 AM
soma

Post: 75

Join Date: Sep 2010

gggggggg unit
September 30, 2010 @ 11:21 AM
soma

Post: 75

Join Date: Sep 2010

50 Cent is going to ruin the song? LMFAO!

50 Cent has the best hooks out there and my boy Banks is about to go in and show you guys what a true rapper sounds like.


g-g-g-g-g-g-g unit or swizz beats groaning doesnt make a difference to me
September 30, 2010 @ 11:25 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

You're comparing swizz cheese to 50 cent and Lloyd Banks.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

September 30, 2010 @ 01:16 PM

Inactive

I think it sounds like a good lineup. Banks is very underrated imo.
September 30, 2010 @ 01:38 PM
HeirSuperstar

Post: 314

Join Date: Sep 2008

Location: ATL (Above The Law)

I think it sounds like a good lineup. Banks is very underrated imo.


He is underrated as a rapper as far as skills go

but to me his style kind of limited. You never hear any mind blowing song from him cuz his content is mostly punchlines and talkin slick..

I want to hear that
September 30, 2010 @ 01:52 PM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

He is underrated as a rapper as far as skills go

but to me his style kind of limited. You never hear any mind blowing song from him cuz his content is mostly punchlines and talkin slick..

I want to hear that

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

September 30, 2010 @ 02:14 PM
KoreanJesus

Post: 1441

Join Date: Jul 2010

Location: $NYC$

I agree, his skills are on point, and he can only rap about so much to appeal to his followers. Still in my top 10 right now though.
September 30, 2010 @ 05:09 PM
C.Dante

Post: 4366

Join Date: Nov 2008

Location: NNNNJJJJJ

i cant remember i actually heard g-g-g-g-g-g-g-unit in a song lol
September 30, 2010 @ 05:30 PM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London

hmm...could be a cool mix.
September 30, 2010 @ 06:15 PM
Wishez.

Post: 1490

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL

lol when did 50 get labeled as a rapper who cant deliver a dope verse? yall should be more worried about nas. haha
September 30, 2010 @ 06:50 PM
HeirSuperstar

Post: 314

Join Date: Sep 2008

Location: ATL (Above The Law)

lol when did 50 get labeled as a rapper who cant deliver a dope verse? yall should be more worried about nas. haha


wtf? u serious? lol what do u mean by that

50 Cent couldn't hold a candle to Nas on his worse day...SMH
September 30, 2010 @ 09:44 PM
Wishez.

Post: 1490

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL

I can tell you hate fif so I wont bother. Lol
October 1, 2010 @ 03:45 AM
N123

Post: 257

Join Date: Feb 2008

50s not on the song, his irrelevance would ruin it anyway. Nas is still spittin..Last Real
October 1, 2010 @ 12:49 PM
goldANDsacks

Post: 3131

Join Date: Jul 2009

don't let the G-Unit name deceive you... Lloyd Banks actually puts out some quality stuff.
October 2, 2010 @ 10:14 AM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

wtf? u serious? lol what do u mean by that

50 Cent couldn't hold a candle to Nas on his worse day...SMH


Listen closely to 50 and don't let his club singles fool you.

I could say the same about Nas, Oochie Wally.

Just listen to A Baltimore Love Thing by 50.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 2, 2010 @ 12:54 PM
HeirSuperstar

Post: 314

Join Date: Sep 2008

Location: ATL (Above The Law)

Listen closely to 50 and don't let his club singles fool you.

I could say the same about Nas, Oochie Wally.

Just listen to A Baltimore Love Thing by 50.


I used to bump 50 like everybody else when he 1st dropped, nothing against him but just saying, 50 outdoing Nas on a track is practically impossible LOL

Especially if Nas is rapping like this
www.youtube.com/watch?v=9-K4812NZHo

Please login first to reply.
Back To Top