G.O.O.D. Fridays

December 07, 2010 @ 14:39:52
^Yeah, I'm pretty sure the reasons were in the pitchfork review, for Mama's Boyfriend anyway.
December 07, 2010 @ 17:01:47
i think the album is fine ending at who will survive in america. there's a reason mama's boyfriend and chain heavy didn't make the cut.


I agree the album is fine the way it is, I still want that other song
December 07, 2010 @ 18:50:03
I got the CDQ, feels good.


Prove it
December 07, 2010 @ 18:52:12
December 07, 2010 @ 18:56:19
dudes trollin
December 08, 2010 @ 02:10:21
how many songs did this ♥♥♥♥♥ release that aren't on the album? shyyysh
December 10, 2010 @ 21:11:24
the pic looks legit but looking at the lineup it seems kind of fake
December 10, 2010 @ 21:13:32
thats fake^^^
December 10, 2010 @ 21:14:35
probably made by someone on KTT
December 10, 2010 @ 23:47:12
Originally posted by Inactive User
it was made by someone on KTT


.
December 11, 2010 @ 00:19:03
I got the CDQ, feels good.


i was excited for a second hoe

I want to see the world burn

December 11, 2010 @ 13:59:14
is this real?

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

December 11, 2010 @ 14:00:25
of course not lol
December 11, 2010 @ 14:02:12
Jay-Z would never work with Curren$y

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 11, 2010 @ 14:02:45
If it was real. &)
December 11, 2010 @ 14:04:27
^
yup

take out lil wayne or curren$y and it would be almost believable.

but if this track does exist thank you basedgod
December 11, 2010 @ 14:30:51
Jay-Z would never work with Curren$y


Because of his link to Dame Dash right?
December 11, 2010 @ 14:39:38
Should have never signed Pusha T and Chyi the prince
Both are wack and bring nothing new to the table

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

December 11, 2010 @ 14:42:45
Originally posted by Inactive User
Should have never signed Pusha T and Chyi the prince
Both are wack and bring nothing new to the table


You are officially surplus to requirements in this world.
December 11, 2010 @ 14:46:48
Because of his link to Dame Dash right?

Yeah.

And Pusha T may not sell records like mexican cudi but Pusha T is an actual rapper and not some homosexual who wears a skirt and is trying to be like Kanye.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 11, 2010 @ 14:55:06
Yeah.

And Pusha T may not sell records like mexican cudi but Pusha T is an actual rapper and not some homosexual who wears a skirt and is trying to be like Kanye.


smokeyface

you officially my favorite poster on hb son

Melo Gang All Day

December 11, 2010 @ 15:02:03
lol @ actually thinking there will be another G.O.O.D Friday. That shits been dead.
December 11, 2010 @ 16:11:06
You salty ass shit yungbull^^^^^^ >smh. G.O.O.D Saturdays !!!!!!!
http://kanyewest.com/
December 11, 2010 @ 16:31:52
lol
December 11, 2010 @ 20:59:20
I miss G.O.O.D. Friday smh

Na but real talk I do. Shit was awesome knowing you were getting new quality music every Friday/Saturday especially when you look back at the shit he released.
December 11, 2010 @ 21:21:04
I think Kanye should've at least announced he's not doing G.O.O.D. Fridays anymore instead of leaving everyone clueless.
December 11, 2010 @ 21:36:42
Originally posted by Inactive User
Should have never signed Pusha T and Chyi the prince
Both are wack and bring nothing new to the table


wtf?
i've lost hope in you.
DStyles>>>>Cursed/Elijah
December 12, 2010 @ 09:21:55
Yeah.

And Pusha T may not sell records like mexican cudi but Pusha T is an actual rapper and not some homosexual who wears a skirt and is trying to be like Kanye.


DStyles the last real ♥♥♥♥♥ alive smokeyface
December 12, 2010 @ 10:21:31
I think Kanye should've at least announced he's not doing G.O.O.D. Fridays anymore instead of leaving everyone clueless.


December 12, 2010 @ 13:48:18
He specifically stated he was doing GOOD Fridays until he released his album
Please login first to reply.
x