Lil B appreciation thread

January 30, 2012 @ 05:52:38 AM
Post: 48
Join Date: Jan 2012
Location: US
dope

edit

does it come in black?

January 30, 2012 @ 06:43:35 AM

Inactive User


he killed this shit. cant wait for white flame.


So Positive So Based
February 01, 2012 @ 19:01:57 PM
Post: 2252
Join Date: Aug 2010
Location: Brooklyn

http://www.datpiff.com/Lil-B-The-BasedGod-White-Flame-mixtape.310339.html
February 02, 2012 @ 06:36:47 AM
Post: 1044
Join Date: Mar 2011
Location: 50613
white flame is smokeyface
February 02, 2012 @ 14:09:40 PM
Post: 313
Join Date: Jan 2012
Location: GOTH$IDE ATLVNTA

http://

fuck the internet

February 02, 2012 @ 22:37:08 PM
Post: 1450
Join Date: Oct 2008
Location: Philly
white flames remind me of red flames. excellent
February 02, 2012 @ 23:31:29 PM
Post: 1166
Join Date: Nov 2007
Location: Marietta,GA
Tank Of Propaine should have been longer imo...White Flame is the best tape he's put out in a minute, though.
February 02, 2012 @ 23:47:17 PM
Post: 3511
Join Date: Jan 2009
Location: Los Angeles
^true. i wasnt really feelin his latest tapes, but WF is dope.
February 05, 2012 @ 01:28:41 AM
Post: 312
Join Date: Dec 2011
Location: Georgia
Tank Of Propaine should have been longer imo...White Flame is the best tape he's put out in a minute, though.
February 05, 2012 @ 16:18:54 PM
Post: 1450
Join Date: Oct 2008
Location: Philly

lil b x daft punk smokeyfacesmokeyfacesmokeyface so great
February 06, 2012 @ 06:52:32 AM
Post: 766
Join Date: Jul 2009
Location: the yay

went in
February 06, 2012 @ 10:46:59 AM
Post: 2252
Join Date: Aug 2010
Location: Brooklyn
i own swag is
February 06, 2012 @ 18:27:01 PM
Post: 48
Join Date: Jan 2012
Location: UK
February 09, 2012 @ 08:01:30 AM
Post: 2252
Join Date: Aug 2010
Location: Brooklyn


real shit
February 12, 2012 @ 16:20:15 PM
Post: 2387
Join Date: May 2011
Location: 617/781/508

BASED FREESTYLES ARE BACK W/ AUTOTUNE!
March 01, 2012 @ 23:58:33 PM
Post: 2522
Join Date: Aug 2010
Location: The City.
March 02, 2012 @ 10:02:45 AM
Post: 766
Join Date: Jul 2009
Location: the yay
gods father needs to drop asap
March 02, 2012 @ 19:37:58 PM
Post: 1450
Join Date: Oct 2008
Location: Philly
lil b been so solid. dont drop god father. white flames been it heavy rotation still
March 02, 2012 @ 19:53:49 PM
Post: 1799
Join Date: May 2011
Location: California
Spongebob Based God!!! You're so funny!!!

.

March 02, 2012 @ 20:58:02 PM
Post: 48
Join Date: Jan 2012
Location: US
how do you post videos like that from youtube?

does it come in black?

March 03, 2012 @ 01:12:34 AM
Post: 402
Join Date: Nov 2010
Location: bababooey
^^ you have to have at least 200 posts
March 06, 2012 @ 09:52:17 AM
Post: 7
Join Date: Mar 2012
Location: Melbourne
gods father needs to drop asap
March 07, 2012 @ 19:58:50 PM
Post: 716
Join Date: Jan 2007
have a Based day everyone.

http://www.datpiff.com/Lil-B-The-BasedGod-Gods-Father-mixtape.319379.html?utm_campaign=piff.me&utm_source=http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fpiff.me%2F35fb00d&h=LAQH60jPRAQG_QWG7GVqsDnfoWed_5WIsBwcnauzVSTOXGQ&utm_medium=piff.me
March 07, 2012 @ 22:24:40 PM
Post: 200
Join Date: Nov 2011
Location: Indianapolis
Real Hip Hop 2012 is already one of the best tracks of the year, niggas really need to start taking b seriously

like a 27 inch zenith, believe it

March 08, 2012 @ 02:04:12 AM
Post: 817
Join Date: Feb 2012
Location: California
Have you guys heard "Keep it 100" by Lil yet? He goin ham... http://www.youtube.com/watch?v=iT_aZwop1eA and that God's Father needs to drop so i can hop on datpiff and download tgat shit ACE FUCKIN SAP!

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

March 08, 2012 @ 02:19:19 AM
Post: 202
Join Date: Jan 2012
Location: US
Bruh God's Father is already out....

that mixtape fucked my bitch.

Based God for President 2012
March 08, 2012 @ 03:25:36 AM
Post: 817
Join Date: Feb 2012
Location: California
Bruh God's Father is already out....

that mixtape fucked my bitch.

Based God for President 2012
Thanks for letting me know... shit bro 34 based songs? BASEDGOD is most definitely gonna fuck my bitch... possibly my aunt too with these many rare tracks...

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

March 08, 2012 @ 07:02:01 AM
Post: 202
Join Date: Jan 2012
Location: US
Damn he really went in on alot of these tracks, more than usual.

Lil B really rapping>>>>
March 08, 2012 @ 23:18:06 PM
Post: 766
Join Date: Jul 2009
Location: the yay
supposedly the project with jay electronica is done

http://www.2dopeboyz.com/2012/03/08/jay-electronica-completes-act-ii/

edit read that wrong, only announced it. still should be interesting
March 09, 2012 @ 07:11:41 AM
Post: 175
Join Date: Aug 2009
Location: Los Angeles
TYBG for the God's Father mixtape
Please login first to reply.
x