Lil B appreciation thread

April 21, 2010 @ 21:49:30 PM
Post: 941
Join Date: Sep 2009
Location: ✗Underworld✗
This dude is fucking awful.


.
April 21, 2010 @ 21:51:06 PM
Post: 2058
Join Date: Aug 2008
Realtalk, come party with Lil B Jackson LOL

http://www.youtube.com/watch?v=Ll6kqq0IZDI&feature=related

oh whyyyyyyyyyy, why would you doubt meeeeeeeeeeee?

Doubleclutchhoops.com

April 21, 2010 @ 22:11:43 PM
Post: 1623
Join Date: Jul 2007
Location: VA
April 22, 2010 @ 00:19:17 AM
Post: 555
Join Date: Oct 2009
Location: Connecticut
Realtalk, come party with Lil B Jackson LOL

http://www.youtube.com/watch?v=Ll6kqq0IZDI&feature=related

oh whyyyyyyyyyy, why would you doubt meeeeeeeeeeee?

'1,2,3 i'm on these bitches"....this ***** cracks me up
April 23, 2010 @ 07:55:11 AM
Post: 77
Join Date: Oct 2009
Location: South Beach
Lil B Refers Himself As " GOD "
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhX99v1XkhtbpB1PJE

This ***** Lil B really Just refered Himself To God/Jesus. WTF Is This ***** Straight??? Is Rhymes are So Fucking Horrible he Makes Soulja Boy Sound Good. People Need To Stop Encoarging This ***** To Rap, because all he spits is PURE FUCKERY. D.O.B (DEATH OF BASEGOD]
April 23, 2010 @ 17:33:31 PM
Post: 84
Join Date: Jul 2009
Location: WV/NYC/LA
"Gold mouth bitch and I look like a princess."
April 23, 2010 @ 17:36:32 PM
Post: 570
Join Date: Apr 2010
Location: ATL/NY
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhX99v1XkhtbpB1PJE

This ***** Lil B really Just refered Himself To God/Jesus. WTF Is This ***** Straight??? Is Rhymes are So Fucking Horrible he Makes Soulja Boy Sound Good. People Need To Stop Encoarging This ***** To Rap, because all he spits is PURE FUCKERY. D.O.B (DEATH OF BASEGOD]


It ain't that seeeriouuus.

I've been waiting for this video. Pretty Boy Remix video will be epic.

Real goon *****, tiny shirt, and some tiny jeans. smokeyface
April 23, 2010 @ 23:18:34 PM
Post: 1623
Join Date: Jul 2007
Location: VA


The based community frowns upon your remarks
April 23, 2010 @ 23:37:30 PM
Post: 2411
Join Date: Feb 2009
Location: Richmond,VA
I'm gold grill shinin,fuck her sistah and her cousin
April 24, 2010 @ 03:05:02 AM
Post: 762
Join Date: Jun 2009
Location: LBC
young basedgod off the wall like a plasma
make ya main bitch suck my dick cuz i'm handsome
young basedgod got the cash in the bulletproof
rob my main bitch, and i fuck her in the ass too
April 24, 2010 @ 14:04:47 PM
Post: 4107
Join Date: Nov 2008
Location: NNNNJJJJJ
April 24, 2010 @ 15:42:15 PM
Post: 2058
Join Date: Aug 2008
lol that gif is too funny, lil bs in his own world. I dont even think realizes how funny he is.

Doubleclutchhoops.com

April 24, 2010 @ 21:51:43 PM
Post: 3522
Join Date: Jan 2009
Location: CT
Originally posted by Inactive User
It ain't that seeeriouuus.I've been waiting for this video. Pretty Boy Remix video will be epic.


Real goon *****, tiny shirt, and some tiny jeans. smokeyface


What the fuck do you mean it aint that serious, this ***** is in a church swearing and shit and saying he is jesus.

i know he is fucking retard but come on son he went too far, i dont give a fuck if you stans dont agree.

The dumbass has no idea what religion means to people, people have died for the shit his making fun off.
April 24, 2010 @ 23:26:55 PM
Post: 865
Join Date: Mar 2010
He said "I'm God and I look like Jesus" in a church. I'm done even joking around with this shit.

.

April 25, 2010 @ 03:01:23 AM
Post: 762
Join Date: Jun 2009
Location: LBC
based like a god and i'm high like a martian.
fuck jesus.
lil b is jesus now.

p.s. pretty boy click comin for ya hoe
April 25, 2010 @ 03:14:13 AM
Post: 1212
Join Date: Oct 2009
Location: Ventura, CA
Realtalk, come party with Lil B Jackson LOL

http://www.youtube.com/watch?v=Ll6kqq0IZDI&feature=related

oh whyyyyyyyyyy, why would you doubt meeeeeeeeeeee?

Is the "based" numbering system different as well? cuz 11, 10, 12 didn't make sense to me

IG: @PicturesInTheMail

April 25, 2010 @ 04:10:44 AM
Post: 290
Join Date: Sep 2007


The based community frowns upon your remarks


yo this pic had me rollin
April 28, 2010 @ 20:37:42 PM
Post: 555
Join Date: Oct 2009
Location: Connecticut
http://www.youtube.com/watch?v=7UB1JmFG-d4
the wackness continues...
April 28, 2010 @ 20:56:59 PM
Post: 2664
Join Date: Jun 2009
Location: atlanta
The beat is so weakkkkkkkk, and did he say Princess?
April 28, 2010 @ 20:58:12 PM
Post: 408
Join Date: Mar 2009
Location: Richmond, VA
I dont get it.............?
April 28, 2010 @ 23:31:56 PM
Post: 2058
Join Date: Aug 2008
The beat is so weakkkkkkkk, and did he say Princess?


lol I think he said he looks like QUEEN ELIZABETH this time. But yea the beat sounds like diarrhea hahaha

part2:
http://www.youtube.com/watch?v=WVa3fyZksfk

Doubleclutchhoops.com

April 29, 2010 @ 00:10:54 AM
Post: 1056
Join Date: Mar 2010
Location: LA
he called himself a princess... idk about that lol


it was a based free style .

meaning he was on like fuck spittin whatever the fuck he wanted.

whatever

April 29, 2010 @ 13:33:39 PM
Post: 1212
Join Date: Oct 2009
Location: Ventura, CA
I've broke this guys formula:
1. mention fucking some girl's cousin
2. mention getting head because you look like someone, no matter how off it maybe.
3. Don't forget the owl "Hoooot" adlibs.
4. Princess

IG: @PicturesInTheMail

April 29, 2010 @ 14:11:28 PM
Post: 555
Join Date: Oct 2009
Location: Connecticut
it was a based free style .

meaning he was on like fuck spittin whatever the fuck he wanted.

no matter what kinda freestyle it was..why would comparing your self to queen elizabeth even come to mind??
sounds like some gay shit
April 29, 2010 @ 14:30:41 PM
Post: 2653
Join Date: Jul 2007
I've broke this guys formula:
1. mention fucking some girl's cousin
2. mention getting head because you look like someone, no matter how off it maybe.
3. Don't forget the owl "Hoooot" adlibs.
4. Princess


this hahahahaha and for those who dont know this guy is either a master comedian or mentally challenged
April 29, 2010 @ 22:41:15 PM
Post: 78
Join Date: Apr 2010
Location: Pangea
haha this niga straight entertainment.
April 30, 2010 @ 01:02:04 AM
Post: 6112
Join Date: Jun 2007
Location: Lurking
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhFwhcSM1284uRf8j1

Check the vid 1:47 he says I'm a faggot, Im a lesbian. This nig never fails with the lulz.
April 30, 2010 @ 03:24:28 AM
Post: 2058
Join Date: Aug 2008
Originally posted by Inactive User
this hahahahaha and for those who dont know this guy is either a master comedian or mentally challenged


lol but whatever he is, hes on his grind with new videos everyday.
http://www.youtube.com/watch?v=TCqyV5bVkdU&feature=related

Doubleclutchhoops.com

April 30, 2010 @ 09:13:54 AM
Post: 2479
Join Date: Jul 2009
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhFwhcSM1284uRf8j1

Check the vid 1:47 he says I'm a faggot, Im a lesbian. This nig never fails with the lulz.


"Coming Out The Closet? Lil B Drops New Freestyle Called Based "Ima Faggot. Ima Lesbian"
lol he puts these types of titles for attention.

That freestyle was amazing.
TEN FOLD TIN FOIL
April 30, 2010 @ 11:45:59 AM
Post: 821
Join Date: Jul 2008
Location: Madison,WI
Lol once this ***** said he looked like Jesus I was done.


you mean you don't see the resemblance?





??
Please login first to reply.
x