Lil B appreciation thread

April 10, 2010 @ 09:31:17
Originally posted by Inactive User
You can float from the Based World if you please. Lil B is on his grind, dropping new videos everyday practically. Rain in England will be the greatest album of our lifetime. Thank You Based God.


Oh haha look at this ***** jumping on the bandwagon just because its cool now. The shit he puts out now at country clubs and at middle age womens' soccer games are fucking lame compared to the shit he put out with fucking millions of bitches in the club. His flow is completely un-original now and honestly I been riding with him since last year and ever since he hooked up with souljia boy its been pure ass.
April 10, 2010 @ 09:35:30
April 10, 2010 @ 13:14:04
April 10, 2010 @ 13:28:24
dude looks like a skinny version of reh dogg

http://www.youtube.com/watch?v=90G3ThlP-e8
April 10, 2010 @ 15:10:05
Oh haha look at this ***** jumping on the bandwagon just because its cool now. The shit he puts out now at country clubs and at middle age womens' soccer games are fucking lame compared to the shit he put out with fucking millions of bitches in the club. His flow is completely un-original now and honestly I been riding with him since last year and ever since he hooked up with souljia boy its been pure ass.


LOL at Bandwagon. I've been in the Based World for many moons. Don't hate on the Based God because he's becoming versatile. There's a time for having bitches on your dick, and there's a time for being real. You just gotta know when to trap in the pussy, when to put the ratchet in the pussy, and when to sit back and reflect on the old days. Woop.
April 10, 2010 @ 15:57:41
This niigga puts out a video for every song.
April 10, 2010 @ 17:26:20
i was based and http://usershare.net/exhtj35h1bxm
April 10, 2010 @ 21:58:41
Originally posted by Inactive User
LOL at Bandwagon. I've been in the Based World for many moons. Don't hate on the Based God because he's becoming versatile. There's a time for having bitches on your dick, and there's a time for being real. You just gotta know when to trap in the pussy, when to put the ratchet in the pussy, and when to sit back and reflect on the old days. Woop.


LOL at many moons. Your hopeless.
April 10, 2010 @ 23:28:18
LOL at many moons. Your hopeless.


What about my hopeless? I always have hope when I'm based...smokeyface WOOP.
April 11, 2010 @ 15:26:27
-____-
http://www.youtube.com/watch?v=DLO7r4eOE8o

He's Killing HIPHOP!!!!

I cant wait for kanye & lupe drop there albums

We need real music.
April 11, 2010 @ 15:59:19
he looks half retarded
April 11, 2010 @ 16:58:16
wtf is this based shit? first it was hyphy, now this?
April 11, 2010 @ 17:14:31
i see this thread is still going strong. The based movement is growing. Its completely different than hyphy though

Doubleclutchhoops.com

April 11, 2010 @ 21:05:23
April 11, 2010 @ 22:13:03
Can anybody school me on this 'BASED' shit? i mean I'm from SoCal but I don't live there any more and please God don't tell me this is what's poppin out there.
April 12, 2010 @ 10:12:58
Alright real talk this whole based shit is hella old... Nigggas was talking about the "Based" shit when they was doing the whole punk rock shit back in like 06 i believe... Only person who still even uses the shit is B no one else. Only group who was really pushing that based shit was Team Knoc who also happens to be from Berkley, and being based just means your on another level...

Maybe this will help ya'll understand:
http://www.youtube.com/watch?v=IfjP70D_Qt4

This ***** B is on some other shit though... Flow has comepletely gone down hill...

-THiZZ
April 12, 2010 @ 14:32:03
This dude is fucking awful.
April 16, 2010 @ 14:09:13
April 16, 2010 @ 23:38:51
April 17, 2010 @ 01:43:49
April 17, 2010 @ 14:07:52
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshheFD2g83Gk477lS2Q

he followin me on twitta

i cant front, i fucks with his music, but if you dont, gotta respect dude's grind, he floodin WSHH with videos like everyday
April 17, 2010 @ 14:45:53
^^^
True, I just like when is actually rapping though. Like on Secrets pt 1 or DOR
http://www.youtube.com/watch?v=akEURYfYVRQ

This shit hit my soul. smh
April 17, 2010 @ 21:00:47
Rain in England Album cover leak:


Doubleclutchhoops.com

April 17, 2010 @ 21:25:07
My new name based god, ice cream paint job smokeyface
April 17, 2010 @ 22:30:28
only come out in the dim light, vampire.smokeyface

Doubleclutchhoops.com

April 18, 2010 @ 01:19:50
only come out in the dim light, vampire.smokeyface


Crack
April 18, 2010 @ 01:27:36
I used to fuck with The Pack heavy but they kinda fell off. B used to be the shit on Young L's beats
April 18, 2010 @ 21:09:24
he called himself a princess... idk about that lol
April 18, 2010 @ 21:14:39
he called himself a princess... idk about that lol


hes wild gay
April 21, 2010 @ 21:47:37
Please login first to reply.
x