Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
March 14, 2010 @ 11:43 PM
aka_gunsmoke

Post: 236

Join Date: Oct 2006

The Raekwon one is off camera, but I think they all look tight as shit. I would love to cop them as posters as well.
March 14, 2010 @ 11:50 PM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

fuuuck i want posters of those covers.. NOW!
March 18, 2010 @ 09:03 PM
nostalgia

Post: 2805

Join Date: Jun 2009

Location: atlanta

March 25, 2010 @ 01:17 AM
A6103

Post: 93

Join Date: Aug 2006

Location: Zodiac Cave

Raekwon cuban linx 3 mixtape on Datpiff.com has a few leaked tracks from the Wu Massacre album
March 25, 2010 @ 01:59 AM
Bubbs619

Post: 2842

Join Date: Jan 2010

surprised this hasnt leaked yet
March 25, 2010 @ 03:48 AM
Smurkone

Post: 11

Join Date: Mar 2010

Location: Toronto, Ontario

Wu-Massacre
the name for me doesnt have the best ring to it, but at the same time I guess they trying to say Wu-Tabd still killin it. I wish Old Dirty was still around, But since he not RIP they have hands down the best Wu memebers if the clan..I hope Maska Killa and GZA make an apperance..should be a solid album.
March 25, 2010 @ 10:11 PM
chill.

Post: 164

Join Date: Aug 2009

Location: Digable Planets

copthat.com/music/official-leaks/2313-meth-rae-ghost-wu-massacre

Not the one to spread leaked albums, but theres a link to listen to the full album before it comes out.
No downloads yet, but you can listen to the full thing.

BUY THIS SHIT SON
March 25, 2010 @ 10:35 PM
WojieWorldPeace

Post: 2511

Join Date: Mar 2008

Location: Buffalo, NY

cool

Buffalo Bills till I die.

March 25, 2010 @ 10:42 PM
nostalgia

Post: 2805

Join Date: Jun 2009

Location: atlanta

Listened to the leak, every track is SOLID!!!!!
March 25, 2010 @ 10:51 PM
chill.

Post: 164

Join Date: Aug 2009

Location: Digable Planets

Yeah man, great album featuring arguable 3 of the best Wu-Tang members. (But they ain't no U-God<3)

But seriously, good songs + sick album art makes this worth buying.
March 25, 2010 @ 10:52 PM
strangers

Post: 1101

Join Date: Jan 2009

Location: 604

March 25, 2010 @ 10:54 PM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

i think this album is worth buying, im not downloading anything
March 25, 2010 @ 11:47 PM
PKMN Trainer Red

Post: 2329

Join Date: Jul 2009

Location: Pallet Town

d/ling right now.
March 25, 2010 @ 11:49 PM
aka_gunsmoke

Post: 236

Join Date: Oct 2006

Waiting patiently to buy my copy, preferably the Ghostface cover.cool
March 26, 2010 @ 09:11 AM
PKMN Trainer Red

Post: 2329

Join Date: Jul 2009

Location: Pallet Town

album is great. just too short.....
March 26, 2010 @ 09:55 AM
Bubbs619

Post: 2842

Join Date: Jan 2010

so im guessing this shit leaked?
March 26, 2010 @ 03:28 PM
Reks

Post: 131

Join Date: Feb 2010

This shit is exactly what i was needing right now, it's just a little short
March 26, 2010 @ 05:49 PM
nasDAQ

Post: 776

Join Date: Nov 2008

Location: Torontooooooooo

This shit is exactly what i was needing right now, it's just a little short


same thought i had.
March 28, 2010 @ 07:50 PM
chill.

Post: 164

Join Date: Aug 2009

Location: Digable Planets

lol yeah. When I heard a song repeat on a full playthrough on my ipod i kinda "wtf" for a moment. Def couldve been longer
March 29, 2010 @ 03:12 PM
D

Post: 1364

Join Date: Dec 2008

Location: Tampa, FL

Definitely feeling this so far.
March 29, 2010 @ 04:38 PM
eiseis

Post: 24

Join Date: Mar 2010

real hip hop.
March 30, 2010 @ 02:13 AM
1991.

Post: 468

Join Date: Aug 2008

Location: Oregon.

Go buy this. Do not download.
March 30, 2010 @ 02:20 AM
Bubbs619

Post: 2842

Join Date: Jan 2010

if anybody has a link please pm smile
March 30, 2010 @ 02:27 AM
1991.

Post: 468

Join Date: Aug 2008

Location: Oregon.

fag^. go buy it.
March 30, 2010 @ 01:49 PM
PKMN Trainer Red

Post: 2329

Join Date: Jul 2009

Location: Pallet Town

Lol. Plan on copping it tomorrow. It released today, right?
March 30, 2010 @ 03:33 PM
LiquidSwords

Post: 833

Join Date: Jul 2008

Location: Madison,WI

^ As far as I know it's getting released today
March 30, 2010 @ 05:11 PM
bdotwells

Post: 597

Join Date: Oct 2006

Location: Cincinnati

vinyl comes out 4/20
March 30, 2010 @ 07:43 PM
1991.

Post: 468

Join Date: Aug 2008

Location: Oregon.

just bought it. amazing. go buy it was released today. go get the cd for the artwork tho its the illest.
March 31, 2010 @ 01:21 PM
PKMN Trainer Red

Post: 2329

Join Date: Jul 2009

Location: Pallet Town

got my copy. bought the meth cover one cool
March 31, 2010 @ 02:12 PM
drewster

Post: 328

Join Date: Jun 2009

dont like this album much.....

only meth saves some songs from disaster.... it doesnt sound wu to me..

Please login first to reply.
Back To Top