Wiz Khalifa - Kush And OJ

Apr 15, 2010 @ 12:30
i already did a version to that up song. no singing tho, just rap...i think its the beat i like, but to me the shitty singing makes it better
Apr 15, 2010 @ 12:33
yeah he needs to throw all singing out the door.. for the most part
Apr 15, 2010 @ 12:46
Apr 15, 2010 @ 13:31
i dont mind his singing at all. but a whole song of it just doesnt work well imo


Agreed. I like it, just not for a whole song.
Apr 15, 2010 @ 16:02
Fav Track

http://www.youtube.com/watch?v=u9ZvqR57zXU


smokeyface
Damn I miss Pimp-C
Apr 15, 2010 @ 17:10
i dont mind his singing at all. but a whole song of it just doesnt work well imo


Yep, exactly what I've been thinking.
Apr 15, 2010 @ 17:13
Good mixtape, it was worth the wait I suppose. We're done and Glass House is my favorites. smokeyface
Apr 15, 2010 @ 17:20
Slim Skit is smooooooth as fuck haaaaa
http://www.youtube.com/watch?v=jRae-d5aqO8
Apr 15, 2010 @ 17:22
Apr 15, 2010 @ 18:54
Apr 15, 2010 @ 19:23
Fuck all yall^^ Up is so great and outro smokeyface
Apr 15, 2010 @ 19:39
Apr 15, 2010 @ 19:59
Apr 15, 2010 @ 20:35
Up is my favorite song...
Apr 15, 2010 @ 20:39
Production is fire, going to be bumping this in the car for awhile.
Apr 15, 2010 @ 20:45
I'm hella feelin' still blazin'. Dat reggae vibe.
Apr 15, 2010 @ 22:59
in the cut, pedal to the metal, up smokeyface
Apr 15, 2010 @ 23:19
that interviewer sux.


but extremely cute
Apr 16, 2010 @ 00:00
Mezmorized <3
Apr 16, 2010 @ 00:24
every song is about smoking. yes.
Apr 16, 2010 @ 01:24
i respect the fact that he's trying something new in this mixtape, but some songs just don't work. am I the only one that feels like his earlier shit went harder?
Apr 16, 2010 @ 01:27
i respect the fact that he's trying something new in this mixtape, but some songs just don't work. am I the only one that feels like his earlier shit went harder?


like
Apr 16, 2010 @ 01:50
pedal to the medal, spotlight, in the cutsmokeyface
Apr 16, 2010 @ 03:53
I'm hella feelin' still blazin'. Dat reggae vibe.


.
Apr 16, 2010 @ 08:04
+ Glass House = best tracks on the tape


cosign. I fuck with never been too.

Rolled a doobie at my boys gas station yesterday. Had 2 chicks fall thru. Playin some wiz. shit was smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface
Apr 16, 2010 @ 08:05


This shit was hilarious. Whoever Rya Backer is she is, o lawddddd.
Apr 16, 2010 @ 08:12
i noticed Wiz showin some Pharcyde-influenced flows on this.
mixtape is dope, the singing is kinda OD but I still enjoy it.
In the Cut is smokeyface besides the "keep one rolled" part that is annoying as fuuuuu
Apr 16, 2010 @ 08:46
Up is dope.
Apr 16, 2010 @ 09:06
up is whack >smh
Apr 16, 2010 @ 10:35
Up is dope.

along with The Kid Frankie, Never Been, Good Dank, and Glass House...fuck it i like the whole tape for the most part
Please login first to reply.
HYPECHAT 0