Beats Beats BEATS!!!!

July 13, 2012 @ 16:55:03
listen.
July 14, 2012 @ 02:18:06
Bruce Blaze x Tee Waffles COLLABORATIVE PROJECT

http://soundcloud.com/bruceblaze/hurricane

Leave comments . . . didn't really put as much time into the mix as I would have liked . . .
July 14, 2012 @ 06:15:56
CHECK OUT MY MORE RECENT BEATS http://soundcloud.com/rbtjns
my last 2 beat tapes here rbtjns.tumblr.com
July 14, 2012 @ 07:46:54
Anybody interested in moderating at Tightbeatz.com

http://tightbeatz1.websitetoolbox.com/post/Digital-Mass-5928810?trail=15#1
July 14, 2012 @ 08:22:54
http://soundcloud.com/eatballsnigga/adult-swim
positive feedback
please listen and share
July 14, 2012 @ 09:34:33
bumpin to whoarei's album now smokeyface
July 14, 2012 @ 20:25:18
Fox 5 off that Trap Chronicles Vol. 1

http://soundcloud.com/blakkkmanjones/fox-5
July 15, 2012 @ 10:20:26
http://www.youtube.com/watch?v=ZFha0B_NYIY&feature=plcp

old school
July 15, 2012 @ 11:30:40
Video for a track off the EP i'm dropping this week. Tropical bangers for all yr summertime // BRN1 needs. Featuring rare celebrity appearances from the real Sophisticated Yeti.
July 15, 2012 @ 18:05:14
Logic Pro, or Fl Studio. Those are what I prefer. And when I start Its usually a melody that I start with, Its a good starting point to set the overall mood/tone of the beat.
July 15, 2012 @ 18:21:03
Video for a track off the EP i'm dropping this week. Tropical bangers for all yr summertime // BRN1 needs. Featuring rare celebrity appearances from the real Sophisticated Yeti.


smokeyface
July 16, 2012 @ 06:48:10
New Beat "This Is My Life" Sampling Kanye For The Hook

http://soundclick.com/share.cfm?id=11769648
July 16, 2012 @ 08:34:01
http://soundcloud.com/bruceblaze

FREE BEATS FOR ARTISTS. Can send higher quality files if you wish. Contact me at BBatmayne@gmail.com if interested. Some pretty dope shit...
July 16, 2012 @ 21:51:58
July 17, 2012 @ 00:42:32
http://soundcloud.com/guyitsmathew/dat-phonky-fuckin-tyle-tko
lofi style, low key shit i guess
FFO: spachghostpurrp, dj screw
July 17, 2012 @ 04:31:32
new music posted!!!! http://soundcloud.com/rbtjns/looking-glass
July 17, 2012 @ 12:05:32
Video for a track off the EP i'm dropping this week. Tropical bangers for all yr summertime // BRN1 needs. Featuring rare celebrity appearances from the real Sophisticated Yeti.

smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
July 17, 2012 @ 16:00:13
Fuck with me HB

What I Have
http://soundcloud.com/faceclef/what-i-have
July 17, 2012 @ 16:04:40
http://soundcloud.com/guyitsmathew/dat-phonky-fuckin-tyle-tko
lofi style, low key shit i guess
FFO: spachghostpurrp, dj screw


This is smooth as hell, curren$y would pay for this

dont miss this jet ho
July 17, 2012 @ 17:54:54
Video for a track off the EP i'm dropping this week. Tropical bangers for all yr summertime // BRN1 needs. Featuring rare celebrity appearances from the real Sophisticated Yeti.


smokeyface


Video for a track off the EP i'm dropping this week. Tropical bangers for all yr summertime // BRN1 needs. Featuring rare celebrity appearances from the real Sophisticated Yeti.

smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


thanks fam, glad yall are feelin it. rest of the tape should be out soon. This one will probably be a bonus track on it or something - http://soundcloud.com/treekeeper/bottlz
July 17, 2012 @ 19:39:58
Video for a track off the EP i'm dropping this week. Tropical bangers for all yr summertime // BRN1 needs. Featuring rare celebrity appearances from the real Sophisticated Yeti.


you dont stay in Nashville bruh :|

Websites at your price aodevelopment.co HMU

July 17, 2012 @ 21:30:26
Video for a track off the EP i'm dropping this week. Tropical bangers for all yr summertime // BRN1 needs. Featuring rare celebrity appearances from the real Sophisticated Yeti.


smokeyface


Video for a track off the EP i'm dropping this week. Tropical bangers for all yr summertime // BRN1 needs. Featuring rare celebrity appearances from the real Sophisticated Yeti.

smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


thanks fam, glad yall are feelin it. rest of the tape should be out soon. This one will probably be a bonus track on it or something - http://soundcloud.com/treekeeper/bottlz


I've been playing it nearly all day so far man. smokeyface
July 17, 2012 @ 23:00:34
http://soundcloud.com/davidjamesbitch/1-first-beat-i-made

Just a lil fruity loops beat, first time I've ever saved something, gimme tips cause I know it sucks ass
July 17, 2012 @ 23:01:58
@deweze tite meng
July 18, 2012 @ 05:42:56
New Ish
http://soundcloud.com/ghettosofthemind
July 18, 2012 @ 10:57:59
Video for a track off the EP i'm dropping this week. Tropical bangers for all yr summertime // BRN1 needs. Featuring rare celebrity appearances from the real Sophisticated Yeti.


you dont stay in Nashville bruh :|

lol i'm from outer space originally but i stay in Nashville right now

Originally posted by Inactive User
smokeyface


smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


thanks fam, glad yall are feelin it. rest of the tape should be out soon. This one will probably be a bonus track on it or something - http://soundcloud.com/treekeeper/bottlz


I've been playing it nearly all day so far man. smokeyface

damn u da bess, ∞ BRN1
July 18, 2012 @ 18:24:34
smh

made this yesterday.
not finished... still need to find the right bass and fix the drums... the kick is distorting in some places...

http://soundcloud.com/craig-lockwood-1/rough
July 18, 2012 @ 23:08:44
http://soundcloud.com/blakkkmanjones smokeyface
July 19, 2012 @ 18:53:23
Me and @robotjns made a beat together.Check it.

http://soundcloud.com/rbtjns/anything-ft-blakkk
July 20, 2012 @ 00:17:56
my latest beat tape!! check it out here... http://rbtjns.tumblr.com/
Please login first to reply.
x