Beats Beats BEATS!!!!

Jan 20, 2012 @ 03:05
http://soundcloud.com/faceclef/never-pt-ii

http://soundcloud.com/faceclef/never-pt-ii

Brand new!!
Jan 21, 2012 @ 03:15


Infinity Gauntletبتدوين ك

Beta Ray Bill
Jan 21, 2012 @ 04:17


more new... cool stuff deweze^^

haileybardwick.tumblr.com

Jan 21, 2012 @ 04:55
I used to produce when I was 17...then I hopped back in.Idk how to feel about this one tho...Here ya go.
Jan 21, 2012 @ 06:25
http://soundcloud.com/mejeezy

plz comment. thanks :D
Im only a beginner so don't hate

@realmejeezy follow me on twitter, i follow back :D

Jan 21, 2012 @ 23:21
Hey! listen to my beats give me some feedback!
GENIUS MODERN - DOG DAYS BEAT

fuck the internet

Jan 22, 2012 @ 01:33
http://soundcloud.com/kearnjus

Just starting out. Looking for feedback/advice
Jan 22, 2012 @ 05:23
http://soundcloud.com/kearnjus

Just starting out. Looking for feedback/advice

work on your drums.
Jan 23, 2012 @ 01:09
Check me out @ http://soundcloud.com/average-joe. Let me know what you think.
Jan 23, 2012 @ 04:32
New ish...Feedback appreciated.

http://soundcloud.com/awblzrd/awblzrd-whatdafook
Jan 23, 2012 @ 04:53
dweze, bake, and aww smokeyface smokeyface smokeyface

Sorta newwwwwwww!!!!!!!!!
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
Jan 23, 2012 @ 05:06
Originally posted by Inactive User
dweze, bake, and aww smokeyface smokeyface smokeyface

Sorta newwwwwwww!!!!!!!!!
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff


I liked this.
Jan 23, 2012 @ 12:26

New shit, i produced the 2nd beat

your beat is hella dope.


yeah ur beat goes
Jan 23, 2012 @ 13:40
Genius Modern New Beats!!!
Click here to Listen

fuck the internet

Jan 25, 2012 @ 02:21
i just finished my first beat tape today, how is it?

http://apisolkar.bandcamp.com/

id love some feedback
Jan 25, 2012 @ 02:46
check out a preview off my upcoming project: Dollar & A Dream

http://soundcloud.com/thoroprod/this-could-be

Trailer
http://youtu.be/Ag_yVqbckk0

http://youtube.com/Ag_yVqbckk0

http://thoroprod.org

Jan 25, 2012 @ 03:35
i just finished my first beat tape today, how is it?

http://apisolkar.bandcamp.com/

id love some feedback


Nice!! beats are dope

http://brandoq.tumblr.com/ http://soundcloud.com/bq92

Gilly Suits
Jan 25, 2012 @ 15:10
Serious question how many people here don't sample. Nothing against sampling I just wanna work/share ideas with non samplers

Instagram: @gillysuits_

Jan 25, 2012 @ 15:20
i don't sample often i hope to be good enough with instrumentation and sound design to create whatever i want

washpahpin.com

Jan 25, 2012 @ 19:21
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
dweze, bake, and aww smokeyface smokeyface smokeyface

Sorta newwwwwwww!!!!!!!!!
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff
http://soundcloud.com/connork/i-guess-ruff



I liked this.


nice job. digging the strings

check out the trailer for a preview of my beat tape in my sig when u get a chance!

http://thoroprod.org

Jan 25, 2012 @ 20:41
A remix of one of my fav Common songs, Chi-City

http://soundcloud.com/jam-fly/common-chi-city-remix-prod-jam


dope!!

http://thoroprod.org

Jan 25, 2012 @ 20:53
Yo guys send me beats for the vol. 2 beat tape brandoquesada@gmail.com


Hey man, you still accepting submissions?
Jan 25, 2012 @ 22:56
http://soundcloud.com/shag-diggler
Jan 27, 2012 @ 00:21
Yo guys send me beats for the vol. 2 beat tape brandoquesada@gmail.com


Hey man, you still accepting submissions?


Yeah I am

http://brandoq.tumblr.com/ http://soundcloud.com/bq92

Jan 27, 2012 @ 01:11
beatsbeatsbeats

quincybanks.bandcamp.com | quincybanks.tumblr.com | instagram.com/quincybanks | twitter.com/QQuincyBanks | soundcloud.com/quincybanks

Jan 27, 2012 @ 04:38
Im back yall. Haven't uploaded a beat since the tape dropped.

http://soundcloud.com/ekong/gutter

Give a nigga some feedback
Jan 27, 2012 @ 13:54
^kick drum sounds too weak, has no thump to it.
Jan 27, 2012 @ 19:56
Comp v2 deadline?

quincybanks.bandcamp.com | quincybanks.tumblr.com | instagram.com/quincybanks | twitter.com/QQuincyBanks | soundcloud.com/quincybanks

Jan 27, 2012 @ 20:01
yeah i was gonna ask. When is this next one coming out?
Jan 27, 2012 @ 20:04
Please login first to reply.