Beats Beats BEATS!!!!

Inactive User

Apr 20, 2011 @ 00:25
dope. Change up was swag. On some 9th wonder shit.


smokeyfacesmokeyface
Apr 20, 2011 @ 00:28
Can I borrow those DEW drums?


the beats on hulkshare

just make sure i get credit on the track if it ever turns into a song blushing

https://soundcloud.com/b4ttl3t04dz

Apr 20, 2011 @ 01:20
Just some more weird shit I've been making lately.
http://soundcloud.com/space-cadetttttt/drips

Inactive User

Apr 20, 2011 @ 17:51
Apr 21, 2011 @ 13:45
wassup hb fammm check dis shit...tryin to get ondat next level


http://soundcloud.com/kaadddaarrr/took-my-life-imsorry

Just some more weird shit I've been making lately.
http://soundcloud.com/space-cadetttttt/drips


ill shit my dudes. I really been into that weird abstract shit as of lately, so I really enjoyed Drips.

got 2 new ones I made yesterday, today while EQ'ing and mixing, figured I'd blend 'em together and this is what I got.
http://soundcloud.com/afekz/that-night-bus-shit-mars
Apr 22, 2011 @ 00:25

Inactive User

Apr 22, 2011 @ 03:45
Apr 22, 2011 @ 10:34
http://mohamedhaniff.bandcamp.com/ ...whole new ep of instrumentals here !
Apr 22, 2011 @ 20:58
Apr 23, 2011 @ 00:13


Still trying to hear this haha its been blocked in Canada since the first time you posted it. Are there any alternate links up?
Apr 23, 2011 @ 01:25
Still trying to hear this haha its been blocked in Canada since the first time you posted it. Are there any alternate links up?


heres a link
http://www.mediafire.com/?m81a3dmd6imrl41
Apr 23, 2011 @ 02:29
yo ♥♥♥ you're incredible dude, please check out my beats here if you'd like them i'd like to chat and get some knowledge haha

http://hypebeast.com/forum/showthread.php?t=149958

Inactive User

Apr 23, 2011 @ 23:48
new ep ♥♥♥♥♥s...http://soundcloud.com/kaadddaarrr/sets/headnodic_ep/
Apr 24, 2011 @ 00:19
MY bro and his friends are making an ep album. I need some beats. Some of yall pm with beats that yall have made that have never been heard ( like no soundcloud shit) . Im willing to pay a bit.
Apr 24, 2011 @ 00:46
Apr 24, 2011 @ 01:18

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Apr 24, 2011 @ 04:13
Good shit everyone, i would post but i gotta get over 25 to post my beats.
Apr 24, 2011 @ 12:44
@cortex put links in your signature


m
http://soundcloud.com/bkbrown/problems-stbb-216

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Apr 24, 2011 @ 15:11
one of mine that i kinda like http://soundcloud.com/fred-j-riley/shooting-stars

anal del rey http://yellow-stuff.com

Apr 24, 2011 @ 22:49
Apr 25, 2011 @ 00:14
ill shit my dudes. I really been into that weird abstract shit as of lately, so I really enjoyed Drips.

got 2 new ones I made yesterday, today while EQ'ing and mixing, figured I'd blend 'em together and this is what I got.
http://soundcloud.com/afekz/that-night-bus-shit-mars


So fucking dope dude! smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface
Apr 25, 2011 @ 15:30
So I've been messing around with FL Studio and I keyboard I've hooked up using a MAudio Fasttrack Pro. Any tips yall wanna share with a beginner?
Apr 27, 2011 @ 13:39
who knows how to hook up an mpk mini with fl studio/ableton live?
Apr 27, 2011 @ 15:25
been producing off and on for years now. dubstep/brostep crap for the kids for a while, and trap/ luger redd type beats for enjoyment pretty much, dub takes days so its not as fun lol. Get at me if you want rights to any, or a lease, or any questions smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface

www.soundcloud.com/sqwuabblesmynig
Apr 28, 2011 @ 15:40
who knows how to hook up an mpk mini with fl studio/ableton live?


Install drivers. And then plug that shit in.
Apr 28, 2011 @ 19:35
http://www.youtube.com/watch?v=cU_Ynt-1N-Q new track produced by me for the homie
Apr 29, 2011 @ 15:24
New joint I just made, posted and it got copped quick.

http://soundcloud.com/sauceisacoolkid/gimme-some-love-instrumental

And heres a joint a cat here in Cali did a video to, production by me of course.

http://www.youtube.com/watch?v=8nqUqtlyzCM

Check my new site too, if your on Tumblr add me: http://www.saucefonda.com/
Apr 29, 2011 @ 16:06
...

swlosangeles.com

Apr 29, 2011 @ 17:31
New joint I just made, posted and it got copped quick.

http://soundcloud.com/sauceisacoolkid/gimme-some-love-instrumental

And heres a joint a cat here in Cali did a video to, production by me of course.

http://www.youtube.com/watch?v=8nqUqtlyzCM

Check my new site too, if your on Tumblr add me: http://www.saucefonda.com/


beat is cold brah

Ġhost McFly : bladelex >>>>> j dilla

May 01, 2011 @ 15:44
Just did a new beat yesterday, plus lets keep this thread alive! I'll be damned if I have to do it by myself. Sampled some Lupin the 3rd for this joint...

http://goo.gl/Fge6v
Please login first to reply.