FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
January 6, 2010 @ 02:09 AM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA


All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

January 6, 2010 @ 11:59 AM
drtmcgrt

Post: 1882

Join Date: Dec 2008

Location: STHLM


http://instagram.com/rasheedovich/

January 6, 2010 @ 12:03 PM
frosty33

Post: 217

Join Date: Jan 2008

Location: Lynn MA

good idea for a thread

www.youtube.com/watch?v=xkqlQAEPLAw
January 6, 2010 @ 01:50 PM
A!exander

Post: 1684

Join Date: Aug 2008

Location: DC

I like how lupe recovered, dustin himself off and went with it haha
January 6, 2010 @ 01:53 PM
heeennry

Post: 2106

Join Date: Jun 2009

Location: LA/Iowa

His knees just can't support his ass anymore...

www.youtube.com/watch?v=f_O4yr7cbQk

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

January 6, 2010 @ 02:16 PM
drtmcgrt

Post: 1882

Join Date: Dec 2008

Location: STHLM

lol, look at his left leg when he falls. Looks like the shit snaps lmao.

http://instagram.com/rasheedovich/

January 6, 2010 @ 04:46 PM
AlwayS_DreSSeD

Post: 3015

Join Date: Nov 2006

Location: uptown


www.NickyDsss.com

January 6, 2010 @ 04:57 PM
January 6, 2010 @ 05:18 PM
Grand Hussla

Post: 1115

Join Date: Sep 2006

January 6, 2010 @ 05:53 PM
Soldier187

Post: 689

Join Date: Aug 2009

January 6, 2010 @ 06:07 PM
Juicy J

Post: 1422

Join Date: Jun 2009

Location: Memphis

LMAOO!!!!

www.youtube.com/watch?v=ElZYipV81QM


lolololololololol this video never gets old. i almost pissed on myself watching this live.

WE TRIPPY MANE

January 7, 2010 @ 12:19 AM
filth

Post: 3394

Join Date: Feb 2009

Location: Vancouver

lol @ destiny child, beyonce just looked at her like "what the fuck you doin bitch?" and then just continued doing her thing hahaha

not on stage, but young buck wipin out off his motorcycle

www.youtube.com/watch?v=Z-Yl6ALUPO4
January 7, 2010 @ 02:39 AM
D

Post: 1364

Join Date: Dec 2008

Location: Tampa, FL

^ rofl.
January 7, 2010 @ 12:24 PM
A!exander

Post: 1684

Join Date: Aug 2008

Location: DC

^Lmaooo, aw man hilarious
January 7, 2010 @ 02:01 PM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

this thread delivers
January 7, 2010 @ 07:30 PM
HabsFan

Post: 1192

Join Date: Mar 2008

Location: NYC

lol...Lady Gaga falling twice...in the same show...

www.youtube.com/watch?v=4eXVEx3WCJs
January 7, 2010 @ 09:20 PM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

Thread is gold
January 7, 2010 @ 10:03 PM
cypher

Post: 195

Join Date: Aug 2008

Location: San Francisco

i was there and rolling when the shit happened but he plays it off hella slick so its all good
www.youtube.com/watch?v=ulGv2mCHNyI
January 7, 2010 @ 11:07 PM
HabsFan

Post: 1192

Join Date: Mar 2008

Location: NYC

J.Lo bustin her ass at the AMA's

www.youtube.com/watch?v=UrqRbDh-vr4&feature=related


Don't know which funky latino this is...but funny

www.youtube.com/watch?v=bTb6aLINTTc


The bad luck of the irish...Bono falls off stage

www.youtube.com/watch?v=vQFQEJ9K77I

Robbie Williams falling...(if anybody cares)

www.youtube.com/watch?v=XpnxxURoY5M&feature=related

Kelsey Grammar falling and having a Peter Griffin "holding his knee" moment

www.youtube.com/watch?v=UuQAEVLljF4

The Peter Griffin remix:

www.youtube.com/watch?v=zJI4LSRefrQ


I am done.
January 8, 2010 @ 11:21 PM
Eazy

Post: 65

Join Date: Apr 2009

January 9, 2010 @ 01:10 PM
BustinRaps

Post: 178

Join Date: Jul 2008

January 9, 2010 @ 01:28 PM
clutchcity88

Post: 122

Join Date: Jul 2009

haha this thread is hilarious.
January 9, 2010 @ 01:36 PM
Beach2theBay

Post: 3387

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

I was at the springfest when Game fell. That was hilarious and he had a really good set. He was clowning on all the rich kids and some kid gave him some gucci shades and he called them ugly as fuck and threw them into the crowd.
January 9, 2010 @ 03:57 PM
A!exander

Post: 1684

Join Date: Aug 2008

Location: DC

i was there and rolling when the shit happened but he plays it off hella slick so its all good
www.youtube.com/watch?v=ulGv2mCHNyI


My ***** mos... falls and was like " Cat-like reflexes" So cool...
January 11, 2010 @ 12:12 AM
dunnlanguage

Post: 461

Join Date: Jul 2007

???

Please login first to reply.
Back To Top