Kid Cudi - Man On The Moon : The End Of Day

September 20, 2009 @ 01:07:52 AM
Post: 40
Join Date: Mar 2007
up up and away and soundtrack to my life are my faves
September 20, 2009 @ 05:45:00 AM
Post: 6175
Join Date: Jul 2008
Location: Slovakia :3
so the next single POH has quickly been one of my new favs, it got better as I listened to it more at first listen it was mediocre, but mos def one of the best tracks on the album now.


yeah i didnt like it at first as much as i do now

my favs are

s2ml
heart of a lion
solo dolo
sky might fall
up up away
poh
alive
cudi zone

i skip higher, day n nite and make her say
September 20, 2009 @ 06:09:51 AM
Post: 4509
Join Date: Mar 2006
Location: the 5th BLVCK dimension
did anyone watch the Rising Icons: Kid Cudi on BET??
September 20, 2009 @ 06:40:07 AM
Post: 6175
Join Date: Jul 2008
Location: Slovakia :3
yep
September 20, 2009 @ 08:58:44 AM
Post: 6107
Join Date: Oct 2008
Location: London
He looked about the same at 17 as he does now, minus facial hair. That scares me about the future. 5"11 is not enough!
September 20, 2009 @ 13:58:18 PM
Post: 6112
Join Date: Jun 2007
Location: Lurking
yeah that rising icons shit was dope..glad they had Cudi i like to see his perfromances live
September 20, 2009 @ 14:20:45 PM
Post: 1533
Join Date: Jul 2006
Location: Vancouver


smokeyface
September 20, 2009 @ 16:32:12 PM
Post: 2063
Join Date: Nov 2008
Location: Bay Area
Woah she look kind of chunky


wow. really? ***** kill yourself.

that's a dime right there. smokeyface
September 20, 2009 @ 17:05:42 PM
Post: 2835
Join Date: Nov 2006
Location: uptown
Woah she look kind of chunky


gtfo

www.NickyDsss.com

September 20, 2009 @ 17:17:30 PM
Post: 933
Join Date: Dec 2006
..."ass all chunky, brain is insanity, only things that calm me down pussy and sum cali weed, i get both but never truly satisfied.."
September 20, 2009 @ 17:28:18 PM
Post: 6107
Join Date: Oct 2008
Location: London
Woah she look kind of chunky


You're looking mighty gay right about now.tongueface
September 20, 2009 @ 17:38:14 PM
Post: 1189
Join Date: Jan 2009
Location: socal
Cudi Zone
September 20, 2009 @ 18:00:48 PM
Post: 115
Join Date: Sep 2009
Cudi Zone


my fav track blushing
September 20, 2009 @ 18:16:30 PM
Post: 933
Join Date: Dec 2006
cudi zone is a great sing along joint, "soooaaring is this allowed..i sure bet my daddy proud, a lil n*gga wit a sacred smile, on top of the dreams is where I'm found"
September 20, 2009 @ 18:47:27 PM
Post: 1857
Join Date: Aug 2009
copped the deluxe edition but sorta regret it

cause i had to return the regular version and pay 7$ more for the deluxe


what are the 3 bonus songs anyway?
September 20, 2009 @ 18:56:23 PM

Inactive User

BAPE is creepin hard.
September 20, 2009 @ 19:05:18 PM
Post: 1857
Join Date: Aug 2009
BAPE is creepin hard.


?)
September 20, 2009 @ 19:12:53 PM
Post: 6107
Join Date: Oct 2008
Location: London
copped the deluxe edition but sorta regret it

cause i had to return the regular version and pay 7$ more for the deluxe

what are the 3 bonus songs anyway?


A Kid Named Cudi tracks. Personally, I wouldn't get the deluxe version. The cover is more intricate, but the normal cover has a moon on it, so there's that.
September 20, 2009 @ 20:35:22 PM
Post: 6112
Join Date: Jun 2007
Location: Lurking
you get the dvd too not just another cover
September 20, 2009 @ 23:45:09 PM
Post: 2348
Join Date: Sep 2008
Location: Bronx, New York / Los Angeles, CA
im sorry i cant get into this shit yet. every song sound the same. i mean, is it the lyrics i need to listen to? i just can't get into it. am i gonna have to let it grow on me?
September 21, 2009 @ 20:53:14 PM
Post: 2562
Join Date: Nov 2006
Location: San Diego
Whos the chick, she pretty fly!
September 21, 2009 @ 21:29:27 PM
Post: 301
Join Date: Jan 2009
Location: Space Beach, NY
I think the album is GREAT!!! the only track i can't vibe to is that Chip the Ripper feature i think he could of done better get high and mayb u can vibe to it better DEAD ASS!!!!

Paris-NY.com

September 22, 2009 @ 00:06:52 AM
Post: 3573
Join Date: Jul 2008
that's one of the best songs on there
September 22, 2009 @ 08:38:12 AM
Post: 57
Join Date: Mar 2008
^agreed hyyeer is my shit
September 22, 2009 @ 10:18:13 AM
Post: 1868
Join Date: Oct 2007
Location: Ann Arbor, MI
A Kid Named Cudi tracks. Personally, I wouldn't get the deluxe version. The cover is more intricate, but the normal cover has a moon on it, so there's that.


But it comes with a DVD doesn't it?
September 22, 2009 @ 18:46:32 PM
Post: 6107
Join Date: Oct 2008
Location: London
^Yeaaaaaaaaaaaaaah. But I dunno what's on it. On iTunes, there's like 2 or 3 four minute videos. I dunno, I'm a simple guy. Having those extra mixtape tracks on it would annoy the shit out of me.
September 22, 2009 @ 19:50:15 PM
Post: 6107
Join Date: Oct 2008
Location: London
^^ I dunno about figures, but not great. Not in the top 20, in the Billboard 200. And I don't even know what's going on here in the UK, because iTunes are saying it was released on the 25th of August, and Amazon have it available, but won't dispatch it for a few weeks.

ETA: I think it hasn't been listed yet. Also, it's at #67 on the UK iTunes top 100 albums, but not on the official albums chart (or at least in the top 40 albums as of Sunday).

I got nothing.
September 22, 2009 @ 20:02:21 PM
Post: 1186
Join Date: Sep 2009
dopest album in a while
September 22, 2009 @ 20:08:40 PM
Post: 60
Join Date: Nov 2007
Location: Sacramento, CA
after listening to the whole album for the 1st time i didnt think it was that good, then the 2nd time i listened to it i loved it lol, best album i have heard in a while
September 22, 2009 @ 21:07:35 PM
Post: 1265
Join Date: Aug 2008
Location: Los Angeles
still bumping this album.
Hyyer, my world, alive, pursuit of happiness are MY SHIT.
Please login first to reply.
x