Blueprint 3 Leaked *Two New Tracks Pg. 2*

August 31, 2009 @ 21:53:53
Originally posted by Inactive User
Why don't you stop getting annoyed at the smallest thing. Would you say that in person to someone who said no to you?

Glad you got someone to do something for you because you were to lazy to spend more than five minutes looking for something.

EDIT:
BUMP on my question: BTW is the beat on "On to the next one" made from sampling justice's DANCE?


duh i paypal'ed him my dick for it.&)

UCSB.

August 31, 2009 @ 22:09:48
Just finished the album, favourite tracks are What We Talkin About, Empire State of Mind & Hate.

What We Talkin About is definitely the best one for me though. A lot of the other ones have minor imperfections. Still though, like everything elite, everything superior, even when it's not right on point, it's still better than like 98% of anything else out there.
August 31, 2009 @ 22:17:04
haha im downloading now i cant wait to hear this. I didnt expect this to leak so quick but I saw the thread at acouple pages and was likeblinkyeyes Good thing I got a reliable link.

Doubleclutchhoops.com

August 31, 2009 @ 22:17:43
August 31, 2009 @ 22:21:47


What is he supposed to say? "honestly I really don't make good beats. To all rappers that might use me for beats, there are better people than me."
August 31, 2009 @ 23:03:57
PM ME A LINK PLEASE... ILL PAYPAL U A $1 haha
August 31, 2009 @ 23:09:28
the instrumental for thank you is so raw...

www.NickyDsss.com

August 31, 2009 @ 23:12:48
duh i paypal'ed him my dick for it.&)


False.
After reading this comment I really wish I had the power to take back favors.
August 31, 2009 @ 23:25:33
You guys SERIOUSLY like Hate? Smfh.

@KOEsher INSTAGRAM & TWITTER

August 31, 2009 @ 23:40:20
sooo the albums pretty decent off 1 listen, its not as good as BP1 but it is what it is I guess. the best songs to me are

Empire state (obviously). But its not better than the Nas Alicia song.
A star is born. It has the best track to me, plus the lyrics/topic is good.
Young Forever will probably be a crossover hit.

Other good songs:
What we talkin about. It sounds good, (but its the first song so I didnt really listen to it) kind of like someting NAs did.
Reminder. Reminds me of some of Jays old stuff so thats a plus.
Hate. I like Jays flow on it. Kanyes beat and verse is ok

Also:
What song does Ambition sampling/copying? It sounds familiar.
Is "On the next one" supposed to be JayZs A Milli?
Why do people like the Kid Cudi song? Its one of the worst.

Doubleclutchhoops.com

August 31, 2009 @ 23:46:41
sooo the albums pretty decent off 1 listen, its not as good as BP1 but it is what it is I guess. the best songs to me are

Empire state (obviously). But its not better than the Nas Alicia song.
A star is born. It has the best track to me, plus the lyrics/topic is good.
Young Forever will probably be a crossover hit.

Other good songs:
What we talkin about. It sounds good, (but its the first song so I didnt really listen to it) kind of like someting NAs did.
Reminder. Reminds me of some of Jays old stuff so thats a plus.
Hate. I like Jays flow on it. Kanyes beat and verse is ok

Also:
What song does Ambition sampling/copying? It sounds familiar.
Is "On the next one" supposed to be JayZs A Milli?
Why do people like the Kid Cudi song? Its one of the worst.


You like Reminder, but not Already Home? I'm literally angry with rage. The hook on Reminder makes it my least favourite, hands down.
August 31, 2009 @ 23:49:24
jays flow is a bit weird on this one... i could tell he didn't 1 take some shit, some shit is punched in!

www.NickyDsss.com

August 31, 2009 @ 23:59:57
Any guesses on the next single?
September 01, 2009 @ 00:03:39
sooo the albums pretty decent off 1 listen, its not as good as BP1 but it is what it is I guess. the best songs to me are

Empire state (obviously). But its not better than the Nas Alicia song.
A star is born. It has the best track to me, plus the lyrics/topic is good.
Young Forever will probably be a crossover hit.

Other good songs:
What we talkin about. It sounds good, (but its the first song so I didnt really listen to it) kind of like someting NAs did.
Reminder. Reminds me of some of Jays old stuff so thats a plus.
Hate. I like Jays flow on it. Kanyes beat and verse is ok

Also:
What song does Ambition sampling/copying? It sounds familiar.
Is "On the next one" supposed to be JayZs A Milli?
Why do people like the Kid Cudi song? Its one of the worst.


pharell probably didn't sample on ambitious... maybe its interpolated

www.NickyDsss.com

September 01, 2009 @ 00:07:32
This is on a level with like, the first time I saw The Lion King. Magic.

http://www.youtube.com/watch?v=Gty_TNSfI7g
September 01, 2009 @ 00:09:31
Good, but not great.
September 01, 2009 @ 00:10:05
You like Reminder, but not Already Home? I'm literally angry with rage. The hook on Reminder makes it my least favourite, hands down.


I dont like the hook on reminder or that weird "awha" sound JayZ keeps doing now but everything else is good.

Already home just let me down because some people said it was good and Cudis just on the chorus. I wasn't what I expected I guess, kind of boring.

Doubleclutchhoops.com

September 01, 2009 @ 00:18:13
On to the next one. With that justice beat. illest song there
September 01, 2009 @ 00:18:53
I dont like the hook on reminder or that weird "awha" sound JayZ keeps doing now but everything else is good.

Already home just let me down because some people said it was good and Cudis just on the chorus. I wasn't what I expected I guess, kind of boring.


Maybe they just didn't belong together on that track. I like it, but I see what you mean -- a lot of collaborations (in general) sound uninspired, and as if they were recorded with the individuals.... individually.

I'm still loving this album, though.
September 01, 2009 @ 01:24:06
Need this link, please blushing.
September 01, 2009 @ 01:53:33
Are you so effing lazy that you can't read a page? YOUTUBE, TORRENTS, GOOGLE, WHAT THE FUCK!!!

I know for reals, ur so dumb! U might as well wait 2 weeks & go out and buy da damn thing!
Any guesses on the next single?

Knowing Hov its gonna be "Empire State of Mind", but I want either "Haters" or "Reminder" which is the new "Dirt Off Your Shoulder"
After listening to the whole album this shit is gonna be on my iPhone on repeat the whole month.
Good Work Jay makes up for the way U been dressing lately!
September 01, 2009 @ 02:37:28
I know for reals, ur so dumb! U might as well wait 2 weeks & go out and buy da damn thing!

Knowing Hov its gonna be "Empire State of Mind", but I want either "Haters" or "Reminder" which is the new "Dirt Off Your Shoulder"
After listening to the whole album this shit is gonna be on my iPhone on repeat the whole month.
Good Work Jay makes up for the way U been dressing lately!


It should be Empire State of mind, sounds like an anthem. As for the second part of your post, ugh... lol yeah. More power to you if you're attracted to males.
September 01, 2009 @ 02:47:08
Maybe a classic.

i lol'd
September 01, 2009 @ 03:04:22
For those lame asses who keep asking for a link... realraptalk.com now go play little children.
September 01, 2009 @ 03:07:32
For those lame asses who keep asking for a link... realraptalk.com now go play little children.


I think it's too much to ask that such people could even be bothered to type it in. It needs to be one, two clicks max.
September 01, 2009 @ 03:41:43
Wait... Has Kanye been on a Jay album before? This must be the most featured artists he's had on an album before.
September 01, 2009 @ 03:50:54
^LOL WAAAAAAAAt
you sir deserved to be slapped
thats a dumb ass question
unless of course you just started listening to jay cause you heard the hype surrounding BP3, which i highly doubt is the case

on a side note,
the album is dope minus Venus vs. Mars, Off That, and i would say Reminder but its starting to grow on me a bit
September 01, 2009 @ 03:56:51
^LOL WAAAAAAAAt
you sir deserved to be slapped
thats a dumb ass question
unless of course you just started listening to jay cause you heard the hype surrounding BP3, which i highly doubt is the case


on a side note,
the album is dope minus Venus vs. Mars, Off That, and i would say Reminder but its starting to grow on me a bit


I'm super cereal! I mean, I know he's done vocals before and he's produced and all the rest, but someone please remind me what album he's actually featured in? I don't count Never Change.

ETA: Yeah, I checked. There's apparently something on The Blueprint 2 with Kanye featured. Incidentally, I skipped that album.
September 01, 2009 @ 04:17:10
^the bounce my dude..
September 01, 2009 @ 04:25:51
^^ That memorable?

Oh yeah. I like Jeezy as much as the next guy. But Real as it Gets doesn't seem to me like it belongs on the album. Only one I'm immediately compelled to skip.
Please login first to reply.
x