New Fabulous

May 31, 2009 @ 12:39
What do you guys think of his new songs....imo not bad i think he maybe onto something.

Link to the throw it in the bag video

Link to Its my Time video
May 31, 2009 @ 14:19
Rappers need to stop saving these hoes.
May 31, 2009 @ 14:26
its ok

nothing outstanding though

fab alaways do tracks for the ladies

he knows thats what sells
May 31, 2009 @ 14:28
im a huge fab fan, well used to be. I feel like he's gotten comerically worse. His first album was dope, after that his commerical stuff became very cheesy to me. He makes great street records and features, but has yet to really impress me with a full album. This fool just called his album 'classic' on twitter today lmfao. We'll see how it shakes out.
May 31, 2009 @ 19:15
I'm liking the 'It's My Time' track. 'Put It In The Bag' is a track for the ladies, but just ain't as good as the older Fab tracks (i.e. Trade it all, Into You, Can't Let You Go, Make Me Better). I guess it's also hard to compare those tracks 'cause this new joint has a different message...
May 31, 2009 @ 20:34
Rappers need to stop saving these hoes.

Real talk. Fckn simps
May 31, 2009 @ 21:28
I'm definitely feeling that track with Jeremih, but not really liking the joint with Dream too much...
Jun 01, 2009 @ 00:16
the-dream can make good beats and songs but he sure as hell can't dress for shit.

wasn't fabolous suposed to have a song called "your baby" ft. ryan leslie and keri hilson?

it's not listed on the album on wikipedia but i heard the instrumental last month and the beat was insane.
Jun 02, 2009 @ 00:32
^ it's called All My Ladies.... track 12
Jun 02, 2009 @ 00:40
throoooooooow it in the bag is catchy. def a hit
Jun 02, 2009 @ 01:23
I like both joints but whats the name of that track at the end of MY TIME with Ryan Leslie?
Jun 02, 2009 @ 02:35
its "all my ladies". anyone got a download for it?
Jun 02, 2009 @ 02:58
It's fabOlous
Jun 02, 2009 @ 04:26
Both songs are dope, Loso is one of my fav rappers. New albums gonna be crazy!
Jun 02, 2009 @ 09:03
Fab is over,dis shits trash
Please login first to reply.