Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
April 13, 2010 @ 05:37 PM
northwest

Post: 4033

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

April 13, 2010 @ 09:31 PM
Phlipstar

Post: 1824

Join Date: Mar 2006

Location: Illmatic, Track 2

^ Dude is dope... I felt bad his album got leaked months before the actual release.
April 14, 2010 @ 01:17 PM
Homeless

Post: 1878

Join Date: Nov 2008

shugo tokumaru is one talented individual


that holly miranda girl is gnarly. shit
April 16, 2010 @ 11:16 AM
LiquidSwords

Post: 833

Join Date: Jul 2008

Location: Madison,WI

The new LCD Soundsystem is fire
April 17, 2010 @ 09:42 PM
Phlipstar

Post: 1824

Join Date: Mar 2006

Location: Illmatic, Track 2

Also posted this joint on the chillest songs thread. Album is crack, it's like a mix of chill wave, neo soul & pink floyd psychedelic shit, go check it out.

April 20, 2010 @ 02:22 PM
J THRILLLAH

Post: 1750

Join Date: Jul 2008

Location: TEXAS



Good stuff, now they're gonna blow up like the Iceland volcano.

April 20, 2010 @ 09:49 PM
undercover.

Post: 1308

Join Date: Sep 2009

damn we all know mgmt sucks, but whatever.

http://www.youtube.com/watch?v=tDfocLxNv3g
April 21, 2010 @ 08:42 AM
Joweee

Post: 3667

Join Date: Jul 2008

everyone's hatin on their new album, but i like it..
April 22, 2010 @ 02:27 AM
KobraKai88

Post: 319

Join Date: Mar 2010

Location: CA ALL DAY



Good stuff, now they're gonna blow up like the Iceland volcano.

highly refined pirates was pretty dope album wasnt classic or anything but pretty damn solid
ppl need to stop hating on mgmt that new album is a banger
April 22, 2010 @ 03:31 AM
April 22, 2010 @ 03:54 AM
metalslug

Post: 1024

Join Date: Apr 2009

Location: L A

highly refined pirates is a classic lol. thats the only album you ever hear repeatedly talked about from Minus the Bear.
fools better hit up the new Crystal Castles album. Shit leaked months b4 the drop date. SICK AS FUCK
April 22, 2010 @ 03:57 AM
deja

Post: 36

Join Date: Mar 2010

April 23, 2010 @ 12:00 AM
northwest

Post: 4033

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

posted by dr. dog in the WDYWT thread

www.youtube.com/watch?v=bVKfi7Rs0T4&feature=player_embedded#!

FIRE!
April 23, 2010 @ 04:31 PM
kiko

Post: 1272

Join Date: Dec 2008

Location: NJ... what of it?

im sure its already been posted but idgaf: DangerMouse&SparkleHorse's never released album Dark Night of the Soul...started listening to this album again the other day, forgot how good it was.cool

http://www.youtube.com/watch?v=erfJEoxHq7o
http://www.youtube.com/watch?v=0ZfgMrhUMGU
http://www.youtube.com/watch?v=zUvuXXbMwq8
http://www.youtube.com/watch?v=v2amKYQ8EgA
April 24, 2010 @ 10:31 AM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

dunno if this goes here, but this thread needs a bumppppp


http://www.youtube.com/watch?v=9ReVhkhQHEA
April 24, 2010 @ 11:38 AM
JayLovesPinays

Post: 3356

Join Date: Aug 2008

[youtube]GpFudDAYqxY[/youtube]
[youtube]yzXRK59e9fk[/youtube]

I'm sure these days people would consider these songs "hipster".
April 24, 2010 @ 11:45 AM
April 24, 2010 @ 06:52 PM
rooney08_king

Post: 7

Join Date: Apr 2010

Location: perth,australia

id post links but i cant.
listen my bloody valentine, the smiths, ramones and neutral milk hotel
lots more but yeah

check out my work underneath
April 25, 2010 @ 07:28 PM
LiquidSwords

Post: 833

Join Date: Jul 2008

Location: Madison,WI

April 26, 2010 @ 11:40 AM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

gonna see matt & kim saturday <33333333333333
April 27, 2010 @ 11:20 AM
widgwok

Post: 365

Join Date: Jun 2008

Location: 207/Beantown

^that's dope, dude! they're really ill live. Btw, anyone a fan of Los Campesinos? I just saw them play a fucking killer show on Sunday! Gareth and Kim jumped out into the crowd and I got to scream lyrics with them. Shit was cool
April 27, 2010 @ 11:30 AM
SantaDuJuan

Post: 740

Join Date: Mar 2008

Location: Brooklyn

^that's dope, dude! they're really ill live. Btw, anyone a fan of Los Campesinos? I just saw them play a fucking killer show on Sunday! Gareth and Kim jumped out into the crowd and I got to scream lyrics with them. Shit was cool


Siiiiick
I'm seeing Phoenix tonight. :>
April 27, 2010 @ 02:13 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

lol this thread fell off
April 27, 2010 @ 02:36 PM
Homeless

Post: 1878

Join Date: Nov 2008

i fuckin love warpaint. theyre drummer is super and the bass player is <3

www.youtube.com/watch?v=o2KFYTFLxoY

this is a producer who goes by baths who lives in my area. he makes lovely music and anticon is putting out his album in june. check him out

www.youtube.com/watch?v=HW8E6g4S7dk

this was his other band. im not sure if its still together but its awesome.
April 27, 2010 @ 07:02 PM
sharky

Post: 1228

Join Date: Feb 2010

Location: gta

April 27, 2010 @ 07:05 PM
LiquidSwords

Post: 833

Join Date: Jul 2008

Location: Madison,WI

April 28, 2010 @ 12:15 AM
northwest

Post: 4033

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

gonna see matt & kim saturday <33333333333333


hella jealous! sounds dope. hope you have a good time man..
April 28, 2010 @ 12:28 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

^ thanks dude. and seriously i'm in fucking love with kate nash.

http://www.youtube.com/watch?v=kaY9qLx9-3o&feature=related
April 28, 2010 @ 12:37 PM
Homeless

Post: 1878

Join Date: Nov 2008

April 28, 2010 @ 12:40 PM
fy4sko21

Post: 550

Join Date: Oct 2008

Location: New Jersey

Blurry shit, and threatening animals with capes, my kinda hipster trash <3
www.youtube.com/watch?v=ZePqM8NaUwU

Please login first to reply.
Back To Top