How many shoes are in your rotation.

September 26, 2013 @ 18:39:08
1.huarache frees
2, sk8-his
3. old beat up nike flights
September 26, 2013 @ 22:12:20
Flyknit Lunar 1
AM 95 Chili
Vans Ballistic sk8 hi
September 29, 2013 @ 14:53:47
Fall and winter are coming. Probably gonna see more boots and beaters lol.
October 01, 2013 @ 06:17:17
jordans
og af1s haha
visvims
lvs
bapestas
I will post pic later
Wassup HB?
October 06, 2013 @ 22:56:50






latest pick up

I don't drink too much - I know the Bud wiser.

October 06, 2013 @ 23:06:33




and these smokeyface

I don't drink too much - I know the Bud wiser.

October 07, 2013 @ 03:06:55
lol @ the downvotes 

I don't drink too much - I know the Bud wiser.

October 07, 2013 @ 03:24:06

caught feelings after 2 downvotes. 
your shoes would be nice if they aged better, and if you took better care of the leather. and if they didn't have those stupid soles. and if they weren't so goddamn ugly.

basically your shoes would be better if they weren't those.
October 07, 2013 @ 03:32:28
lol                                              

I don't drink too much - I know the Bud wiser.

October 24, 2013 @ 22:18:36
throwback 2007
October 25, 2013 @ 04:58:05
October 25, 2013 @ 12:55:36




and these 
lunargrands are a dope shoe....

but this colourway is fucking revolting
October 25, 2013 @ 15:15:51


I think the shitty phone pic is making the shoe look bad because they look sick as shit in person. But if you all hate them I'm not mad at you, different strokes. 

http://www.colehaan.com/lunargrand-long-wingtip-camello%2Fblack/C11716.html?dwvar_C11716_color=Camello%2Fblack#cgid=mens_shoes_lunargrand&start=5

I don't drink too much - I know the Bud wiser.

October 25, 2013 @ 21:10:09
lately....

AM 95 hot red
Black/Gold patent jordan 1s
black vans always
bo jackson sc trainer 2 infrared
nikebook dunk hi
October 27, 2013 @ 01:53:04
November 01, 2013 @ 21:41:18
CDG x Vans sk8 Highs
Siren Red Roshe runs
2 pairs of gel lyte 3s
Nike Sb Pushead 2s
Nike Sb Gucci dunks
Nike Sb Red lobsters
New balances 1600
Volt Flyknit Trainers
clarks ocassionally..

COZY BOYZ WORLDWIDE

November 07, 2013 @ 05:48:57
infrared 6's
white/black 1's
black roshe
black chucks
November 13, 2013 @ 19:19:19
There is some kid at my high school whose rotation consists of shitty beat Nike Air Monarchs that sound like he is waterlogged at all times.
November 14, 2013 @ 05:43:56
There is some kid at my high school whose rotation consists of shitty beat Nike Air Monarchs that sound like he is waterlogged at all times.
how is this relevant
November 14, 2013 @ 05:46:59
There is some kid at my high school whose rotation consists of shitty beat Nike Air Monarchs that sound like he is waterlogged at all times.
and you care why?
November 17, 2013 @ 22:30:12
There is some kid at my high school whose rotation consists of shitty beat Nike Air Monarchs that sound like he is waterlogged at all times.
You joined HB to post this.



"You like to mistake a street nigga for real nigga"

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 18, 2013 @ 00:30:41
infrared 6
flyknit trainer white
01 bred 1
gray inneva woven
white CDG x Converse all star high
November 18, 2013 @ 15:16:52
Originally posted by Inactive User
There is some kid at my high school whose rotation consists of shitty beat Nike Air Monarchs that sound like he is waterlogged at all times.
You joined HB to post this.


lol
November 18, 2013 @ 19:33:13
Was in the shoe game really heavy, I've owned probably 60 retros and ogs, lots of heat! I'm in the process of selling like everything because I'd rather have money to put towards my company. If anyone needs any legit checks on any Jordan's/yeezys/doernbechers/bins, let me know because I know a lot! Now my rotation is just roshes,pf flyers, and vans pretty much 

Im working on a Streetwear company known as Vandals Limited. Follow my company on INSTAGRAM @vandalslimited #Vandals

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 19, 2013 @ 07:02:56
cream vans authentic 
black vans authentic
bordeaux 7s
black docs
mars 4s
November 20, 2013 @ 20:53:05
Grape 5s
Bred 4s
Bred 11s
Nike Sb Walk of Fame QS
Nike Sb Janoski grey w/ gum midsoles
November 22, 2013 @ 17:45:46
Why are there so many downvotes on peoples rotations? Is everybody salty that they don't have the same shoes as somebody else?
November 22, 2013 @ 18:22:26
No pics = thumbsdown from me 
Please login first to reply.
x