FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
August 21, 2012 @ 04:13 AM
Baby clown

Post: 13

Join Date: Sep 2008

I've got shit to wear with them, a black and leapord logo tee.

August 21, 2012 @ 04:23 AM
Black Adam

Post: 1389

Join Date: Aug 2012

nope.
August 21, 2012 @ 04:54 AM
VOMITSPIT

Post: 2940

Join Date: Apr 2010

na, not under any occasion

Black Supreme Safari, Raised by Wolves, and more: http://hypebeast.com/forums/apparel/220068

August 21, 2012 @ 04:59 AM
tronwin

Post: 150

Join Date: Aug 2012

I wouldn't
August 21, 2012 @ 05:08 AM
bryangeee

Post: 87

Join Date: Jul 2012

Nope

"Diamond Life is a state of mind, not how much you own" - Nick Tershay

August 21, 2012 @ 06:03 AM
kmas

Post: 35

Join Date: Dec 2011

Location: .

Tyga?
August 21, 2012 @ 07:45 AM
*80hd*

Post: 254

Join Date: Jul 2012

cmon b.. then again, just do you n fuck what other ppl think
August 22, 2012 @ 08:07 PM
casein_point

Post: 183

Join Date: Jul 2012

negative
August 27, 2012 @ 03:22 AM
granddelinquent

Post: 30

Join Date: Jun 2012

no, and i wouldn't ever try to match leopard pattern with leopard pattern
August 29, 2012 @ 02:18 AM
99%Shit

Post: 3457

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

Worse than the Tron Adicolors I had in highschool. Smh.

narsha.narsha.narsha

August 29, 2012 @ 03:00 AM

Inactive

No go
September 3, 2012 @ 05:14 AM
buffalowill

Post: 53

Join Date: Sep 2012

disgusting. no. go ysl

http://buffalowill.bigcartel.com/

September 3, 2012 @ 05:24 AM
NapoleonComplex

Post: 2931

Join Date: Nov 2011

Location: Eastside Westside Ge...

nah b

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

September 12, 2012 @ 04:58 AM
obeyhype

Post: 3

Join Date: Sep 2012

to be honest no
September 12, 2012 @ 04:59 AM
TheGod

suspended

Post: 69

Join Date: Jul 2012

Location: PM Me for Heat [Supr...

nah and im assuming theyre pretty expensive

Still selling shit. Got banned for not wanting to sell to some mod on this site lmao. PM Me for pics of what im selling.

September 19, 2012 @ 02:04 PM
airmax_supreme

Post: 91

Join Date: May 2012

Nope! Again print not with print!
September 20, 2012 @ 11:40 AM
goblin

Post: 101

Join Date: Jun 2011

xD
September 20, 2012 @ 11:54 AM
leejames

Post: 60

Join Date: Sep 2012

Location: UK

Not my personal taste, but if you like them, then get them.

Feelin like a young simba, I can't wait to be the king.

September 20, 2012 @ 02:18 PM
atritionist

Post: 12

Join Date: Sep 2012

Location: Texas

I'm not digging them. That's not even Leopard, Cheetah, or Jaguar print. I don't know what the hell that is. But hey if you like them that's all that matters, I garantee you'll unique with them.

Please login first to reply.
Back To Top