How do I clean suede without a suede brush?

October 08, 2010 @ 07:20:34
I was wondering if you guys could help me take off the dirt in my SB's.
October 08, 2010 @ 11:00:32
suede rags.
you can actually get the suedes wet, and then just brush em regularly with a dry brush
October 08, 2010 @ 14:49:28
Just make sure the bristles are flexible enough, or you might seriously scratch your shit up.
October 15, 2010 @ 21:45:32
Wonderful.
Share a website with you ,
input url in google sirch
( ashops.us )
Believe you will love it.
October 17, 2010 @ 02:17:57
A suede raged would honestly do the trick
October 17, 2010 @ 07:55:53
suede rage LOL WTF
October 21, 2010 @ 23:03:40

Inactive User

idk..
October 25, 2010 @ 12:08:02
Jason Markk shoe clener, "Premium" Brush, & Microfiber Towel.

Cris.

Instagram: @crisone, Site: Crisone.net: Buy / Sell / Consignment

October 25, 2010 @ 15:24:15
use a diamond
October 26, 2010 @ 02:28:42
Curse you, suede.
October 29, 2010 @ 14:10:09
November 20, 2010 @ 01:51:10
There is also the Lincoln EZ suede cleaner that also works wonders. I am a Sneaker Restorer and if you have time Check out my page. The link is in my Signature. I have done alot of suede restorations.
November 21, 2010 @ 19:18:06
Hi-polymer pencil eraser. Works, but may ruin the suede.
May 17, 2011 @ 20:09:56
MGK shoe cleaner
May 23, 2011 @ 17:48:59
thx for the info
May 28, 2011 @ 00:47:13
I love suede rags....
May 28, 2011 @ 21:44:39
when wetting suede, if you do one spot, do it all.. or the colors will be off
June 16, 2011 @ 03:51:15
I gotta story...
One day i was just chillin at the mall with friends and fooling around with this one girl. It was all fun and games until the bitch "Playfully" stepped on these suede vans i hella dig and got em dirty with her stupid ass prostitute sandals. I tried to clean em with normal shoe cleaner and they got kinda fucked up.
Moral of the story:If a girl steps on your shoes, exercise those slapping muscles and dont use regular shoe cleaner on suede. NEVER.
June 16, 2011 @ 10:57:57
hot water and soap
June 16, 2011 @ 20:17:08
your penis
Please login first to reply.
x