Sponsored Karmaloop Sale Thread

August 04, 2009 @ 00:04:52 AM
Post: 195
Join Date: Jan 2008
yo dennis can u combine that 200 GC i won with the GC i already have i emailed back ur assistant a while ago, but I dunno if she got it.


dennis holla atcha boy on this one lol smokeyface
August 04, 2009 @ 01:51:38 AM
Post: 99
Join Date: Dec 2008
Location: Chicago
dennis holla atcha boy on this one lol smokeyface


Just use the live help person..I have them combine my codes all the time...smokeyface
August 04, 2009 @ 01:53:34 AM
Post: 99
Join Date: Dec 2008
Location: Chicago
Wanna grab a hoody, but its a new release so I wanna wait till it gets cheaper. How long does new LRG stuff usually take to go on sale?


I usually wait till the prices drop too...but...

Karmaloop just started a 25% off sale on all LRG items..so that hoody might not be there if you choose to wait...
August 04, 2009 @ 07:20:06 AM
Post: 140
Join Date: Sep 2007
word
August 05, 2009 @ 17:07:26 PM
Post: 567
Join Date: Oct 2008
3days has passed!!
i dont see ma cash!!?! smh
August 06, 2009 @ 21:02:10 PM
Post: 1179
Join Date: Nov 2007
Location: Toronto, Canada
3days has passed!!
i dont see ma cash!!?! smh


word
August 06, 2009 @ 23:49:13 PM
Post: 99
Join Date: Dec 2008
Location: Chicago
3days has passed!!
i dont see ma cash!!?! smh


word


Don't pay attention to those "1st Monday & 3rd Monday" cashout days...that's just when the process begins....

..I usually get my payouts on that following Friday.. and the earliest I've received the payout was on a Tuesday...never Monday....

..So just wait till Monday (10th)..then hit the panic button blinkyeyes

...also.....even though Dennis says to just "email" him, the best way to contact him is through aim when he's online..IMO

Dennis Aim: krpsupport1
August 07, 2009 @ 02:37:06 AM
Post: 423
Join Date: May 2008
KL will eventually get your earnings. Dennis and the accountants are always on the grind. They got everyone.
August 07, 2009 @ 03:03:03 AM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
KL will eventually get your earnings. Dennis and the accountants are always on the grind. They got everyone.


thanks D. we do get mad cashouts but trust, everyone does get paid! we appreciate the hard work and want to make sure you are compensated and continue to push the culture forward.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

August 10, 2009 @ 22:30:40 PM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
wanted to give u guys the heads up first, since a few heads asked in this thread, that the new super sunglasses are live: http://www.karmaloop.com/vendor.aspx?VendorCode=SUR&bysex=&sort=n

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

August 11, 2009 @ 02:42:22 AM
Post: 423
Join Date: May 2008
I def could see the black/black and red/black selling out quick
August 11, 2009 @ 09:48:23 AM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
yup black on black basic is already gone lol

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

August 11, 2009 @ 10:12:50 AM
Post: 15
Join Date: Jan 2009
Location: Minnesota
Hey anyone know what's been up with karmaloop? i've place my order on the 3rd of august, and it's still sitting on the "approved will be shipped shortly status" my last 4 orders been super fast never taking more than a couple days to go from clear status to my house. that's the only reason i'm asking.
August 11, 2009 @ 10:19:16 AM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
Hey anyone know what's been up with karmaloop? i've place my order on the 3rd of august, and it's still sitting on the "approved will be shipped shortly status" my last 4 orders been super fast never taking more than a couple days to go from clear status to my house. that's the only reason i'm asking.


there's no hold-ups or delays in general - everything is processed and shipped right away.

hit up customer service though, it could have shipped already

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

August 11, 2009 @ 13:22:23 PM
Post: 1594
Join Date: Aug 2008
Location: └A
How much of a hassle is it to change an order within 4 hours of the transaction?
I just want a different color/ size of the same shirt..
August 11, 2009 @ 18:21:21 PM
Post: 567
Join Date: Oct 2008
dang i need my money fast!

its not that im worried that I wont get it..

its just I need it asap so I can use it!!!!
haha maybe you can change the date to, get paid in the first 1-2weeks of each month

baa g78t2348723gbr8

smh lol
August 12, 2009 @ 00:13:51 AM
Post: 1141
Join Date: Dec 2008
Location: Iowa
just got a package today, loving the KL branded boxes, lol.
August 12, 2009 @ 00:16:03 AM
Post: 3856
Join Date: Jan 2009
i wish they shipped usps instead of ups
August 12, 2009 @ 01:46:22 AM
Post: 37
Join Date: Jan 2009
were last months contest winners ever announced?
August 12, 2009 @ 13:16:47 PM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
were last months contest winners ever announced?


tomorrow they will be in the newsletter...i'll post it here too

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

August 12, 2009 @ 13:39:16 PM
Post: 32
Join Date: Aug 2009
lol
August 12, 2009 @ 15:17:00 PM
Post: 423
Join Date: May 2008
Next contest winner just be able to spend the night with model Kelly.
August 13, 2009 @ 00:48:09 AM
Post: 195
Join Date: Jan 2008
Its my birthday guys! i deserve that prize rofl, but seriously it is my bday, everyone take a drink for me!
August 13, 2009 @ 11:01:07 AM
Post: 567
Join Date: Oct 2008
did anyone receive payments yet? or is it just me?

sorry to be impatient, i just need that money really fast
August 13, 2009 @ 11:28:12 AM
Post: 824
Join Date: Mar 2008
dennis im pretty sure im one of the winners of last months contest plus since u already owe me a GC for the wiki please combine mine into one GC

Karmaloop.com 20% off RepCode: BO10853 MLTD.COM 20% off RepCode: XTC

August 13, 2009 @ 12:40:27 PM
Post: 2243
Join Date: Feb 2006
Location: Anywhere, LTD
dennis, is KL getting any flat-top supers? specifically black ones.
August 13, 2009 @ 14:59:35 PM
Post: 423
Join Date: May 2008
its my birthday guys! I deserve that prize rofl, but seriously it is my bday, everyone take a drink for me!

cheers!
August 13, 2009 @ 16:05:00 PM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
dennis, is KL getting any flat-top supers? specifically black ones.


we just got in the topski's which are flats with detachable leather side paneling...reaaaallly dope.

live now:
http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=63312&VendorCode=SUR

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

August 13, 2009 @ 17:30:16 PM
Post: 3856
Join Date: Jan 2009
Real talk. You guys need to step your shipping game up.
August 13, 2009 @ 18:21:04 PM
Post: 220
Join Date: Jan 2009
Location: AMSTERDAM
come guys......... dennis is doing he's out most best for every single one off you...... so give the man some space...........blushing
Please login first to reply.
x