Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

Oct 01, 2006 @ 00:23
mike jones look like a conehead
Oct 01, 2006 @ 02:34
Originally posted by Inactive User
mike jones look like a conehead



roflcoptor!
Oct 01, 2006 @ 03:01
I hate all of this new south/houston rap but i have nothing but love for Bun B the dude is great, i don't feel the same about pimp c though

Inactive User

Oct 01, 2006 @ 13:45
Oct 02, 2006 @ 18:04

X-LARGE reversible hoody.....



The O.G. Bape hoody
Oct 02, 2006 @ 18:23
robin williams is a muthaF'in G
Oct 02, 2006 @ 19:32
umm why is robin williams down with street wear?

Inactive User

Oct 02, 2006 @ 20:16
^Cause he's dope. He's been collecting sneakers since before a lot of us were even born.

Inactive User

Oct 02, 2006 @ 20:37
whats the verdict on the biggie joint, i heard it was fake a bunch of times can i be told the truth???
Oct 02, 2006 @ 20:46
Originally posted by Inactive User
whats the verdict on the biggie joint, i heard it was fake a bunch of times can i be told the truth???


It's not that the actual jacket is fake, it's if the actual picture is. People have said it was photshopped. Either way it doesn't effect my life.
Oct 02, 2006 @ 21:01
Originally posted by Inactive User
umm why is robin williams down with street wear?

He's been down with this shit long before half the people on this board knew who Nigo or Hiroshi Fujiwara was.

Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
whats the verdict on the biggie joint, i heard it was fake a bunch of times can i be told the truth???
It's not that the actual jacket is fake, it's if the actual picture is. People have said it was photshopped. Either way it doesn't effect my life.

I'm pretty sure that pic is real. Biggie was one of the first musicians in the U.S. mainstream culture (along with the Beastie Boys) to rock Bape. It obviously just didn't catch on with B.I.G. because of his untimely death. Plus, keep in mind when this shit was around... Bape started up in '93, and Biggie made it into mainstream culture in the latter of '94.
Oct 02, 2006 @ 23:15

Inactive User

Oct 02, 2006 @ 23:24
didn't see this on here
Oct 02, 2006 @ 23:31
i don't know if she really wears it in real life but yeah. Mischa Barton:
Oct 02, 2006 @ 23:31
No, that was the photographers shit and biggy thought it looked nice so he asked the photographer to wear the jacket for the pic. Notice how small the jacket is, thats why it's drapped on him.

Originally posted by Inactive User
didn't see this on here


who is that?

Inactive User

Oct 02, 2006 @ 23:32
mandy moore
Oct 02, 2006 @ 23:33
Originally posted by Inactive User



all copped from Fruition
Oct 02, 2006 @ 23:34
damn she looks shitty
Oct 03, 2006 @ 00:44
Here's some more Mandy Moore.


Oct 03, 2006 @ 09:33
^&)

i once met a chick that was an asian version of mandy moore... &) &)
Oct 03, 2006 @ 09:42

Oct 03, 2006 @ 16:22
i aint saying word

family matter days fam
Oct 03, 2006 @ 18:05
lol saw that robin williams bape sportin.

a lot of ppl upp on bape these dayz huh.

@brandohnn *IC findme.

Oct 03, 2006 @ 18:10
please dont post pics of pharrell on here. he does not belong in this thread. he is a thief and a vandal. and motherfuckign spike lee too
Oct 03, 2006 @ 18:11
^^^^Haha....Please explain.
Oct 03, 2006 @ 18:18
And here's Young Joc....

Oct 03, 2006 @ 18:41
^that makes me sick.
Oct 03, 2006 @ 18:51
damn.
Oct 03, 2006 @ 19:23
I don't care what any of you say, young jock has made ten deep extremely unappealing to me.
Oct 03, 2006 @ 19:36
^true
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0