Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

January 14, 2012 @ 07:59:29
Originally posted by Inactive User
"Wtf is this shit, you can't ride a dick harder then this dude.["

just cause you wear the same shit as somebody else dont mean they wear it the same, its like when EVERYONE wears camo shorts, snapbacks and crew necks. some people make it look wack and some others make it work.

but to answer the question, commune makes dope waxed pants. an under 100. that would be my best bet if you dont want quality of h&m...


this , thanks dude

and just cause I'm interested in those pants doesnt mean I'm a "dick rider" fuck outta here with that shit...you're a faggot for calling people dick riders in the first place . Worry about your own shit
givenchy/kanye bandwagoner


I was refering to the picture, not to you.

Instagram: Diorjoe

January 14, 2012 @ 09:46:11

(i know you be on here breezy)
January 14, 2012 @ 18:48:25
are those boots red wings?

January 14, 2012 @ 19:01:59
are those boots red wings?


shorts are everlast doe

free max b 2013

January 14, 2012 @ 19:52:10
are those boots red wings?



yeah, here are better pics

http://www.upscalehype.com/2012/01/ryan-gosling-wearing-persol-714-sunglasses-and-red-wing-boots/
January 14, 2012 @ 20:10:43

ye at Pitti Uomo Florence
January 15, 2012 @ 00:20:40

anyone know a cheap version of Kanye's pants?
January 15, 2012 @ 01:14:30

anyone know a cheap version of Kanye's pants?


What are these pants anyways? They are pretty dope!
January 15, 2012 @ 01:18:33
^I know, I love the zipper pockets! =]
January 15, 2012 @ 02:49:49

anyone know a cheap version of Kanye's pants?


What are these pants anyways? They are pretty dope!


balmain
January 15, 2012 @ 03:06:25

anyone know a cheap version of Kanye's pants?


What are these pants anyways? They are pretty dope!


balmain
thanks, but know a cheaper alternative?
January 15, 2012 @ 03:22:54

anyone know a cheap version of Kanye's pants?


Anyone know what suede shoes the guy next to kanye is wearing?
His overall fit is much better than Kanyes lol
January 15, 2012 @ 13:51:04
holy fuck there's like 5 posts in whole fucking page asking about a cheaper version or Kanye's pants ..... you can find something similar to those gay ass waxed pants at Zara

/Thread

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

January 15, 2012 @ 13:52:09

ye at Pitti Uomo Florence


Ni**as in Florence ?

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

January 15, 2012 @ 14:08:19


not celebrity but the fit is dope

ronnel at 50

smokeyface though


dude doesn't look 50

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

January 15, 2012 @ 18:53:39
teovs salty because hes 49
January 15, 2012 @ 23:53:39
Nah I'm just being real .... That dude is a man in his 30 , like me. My dad is 50 and trust me he doesn't look like that lol

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

January 16, 2012 @ 00:10:07
teov, i need those black waxed zaras but i can't really try em on, only order online..are they tts?
January 16, 2012 @ 01:32:34




yes they are red wings.
January 16, 2012 @ 02:16:42


January 16, 2012 @ 04:51:58
Originally posted by Inactive User


This is a disgusting fit, but info on glasses?
January 16, 2012 @ 09:06:11
Originally posted by Inactive User

OMFG
January 16, 2012 @ 13:30:41
teov, i need those black waxed zaras but i can't really try em on, only order online..are they tts?


zara usually fits slim

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

January 16, 2012 @ 14:36:14
Originally posted by Inactive User

OMFG
fuck this homo
January 16, 2012 @ 18:23:24
Anyone talked about what lupe is wearing in this vid
January 16, 2012 @ 20:07:24
Nah I'm just being real .... That dude is a man in his 30 , like me. My dad is 50 and trust me he doesn't look like that lol


asians age differently bruh
January 16, 2012 @ 21:43:39
Anyone talked about what lupe is wearing in this vid

http://hypebeast.com/forums/general-fashion-discussion/143616/?topic_page=14#post-3285908
January 17, 2012 @ 03:01:32
Anyone talked about what lupe is wearing in this vid

fuck fits, that track went hard in the paint
January 17, 2012 @ 03:42:43




yes they are red wings.

This niqqa Zac Efron looking ghey.smh
January 17, 2012 @ 03:52:53
selling a Huf painters hat on ebay

http://www.ebay.com/itm/260936455870?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649#ht_500wt_1268
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x