Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

September 29, 2011 @ 17:49:45 PM
Post: 1177
Join Date: Apr 2007
Location: The Far Left | CA
info on bryan greenberg's shoes?



close-up


they are NSW Delta Force High AC (#370424-661)
released Holiday '09
http://www.pickyourshoes.com/item.asp?itemname=12592
http://hypebeast.com/2009/10/nike-sportswear-delta-force-ac-high/
September 29, 2011 @ 18:10:27 PM
Post: 593
Join Date: Jul 2008
Location: MANCHESTER




September 29, 2011 @ 20:28:43 PM
Post: 139
Join Date: Sep 2010
Location: Steezattle, Washington


Congrats to Don C for the snakeskin strapbacks blowin up. guess we cant call him kanyes bitch anymore. "cause all my ♥♥♥♥♥s designing an we all swaggin"

Pusha ton is the freshest out of good music, besides ye an hudson.

more macklemore...


i like his vans...

Mags.
September 29, 2011 @ 21:07:26 PM
Post: 305
Join Date: Dec 2010
lol my ♥♥♥♥♥ brian wilson
September 29, 2011 @ 21:50:50 PM
Post: 672
Join Date: Jul 2010
Location: San Diego
as previously mentioned, yeah its pretty obvious cole doesnt care too much about clothes but he has his moments the fit on the cover of coleworld is pretty dope.still think his best fits are just plain black or white tees with that gold rollie.
good looks on the close up pick those shoes are nice. time to begin my search for em.

FS: diamond supply co tees xl. who wants to trade a black supny hoodie for black box logo? WTB: Sup hockey top 2010

September 29, 2011 @ 23:27:14 PM
Post: 2013
Join Date: Jun 2009
Location: Boylston Street, Boston

smh couldn't find the surface to air jacket in my size but cudi just giving em out to conan like he gonna really wear that shit

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

September 29, 2011 @ 23:33:00 PM
Post: 500
Join Date: Mar 2006
Location: Vallejo
September 30, 2011 @ 01:21:56 AM
Post: 1224
Join Date: Dec 2010
Location: vancouver


September 30, 2011 @ 12:10:31 PM
Post: 31
Join Date: Sep 2011
Location: Brooklyn
The Jacket he's wearing
anyone know where i can find this?
26.media.tumblr.com/tumblr_ls31diyIEJ1qju9mro1_500.jpg
September 30, 2011 @ 14:53:31 PM
Post: 149
Join Date: Dec 2007
smh couldn't find the surface to air jacket in my size but cudi just giving em out to conan like he gonna really wear that shit


Why the heck wouldn't he? Maybe he really does like it
September 30, 2011 @ 15:10:27 PM
Post: 273
Join Date: May 2011
Jeezy fit goes hard *pause*
September 30, 2011 @ 15:38:27 PM
Post: 923
Join Date: Feb 2010
Location: Mexico
Any online shop I can still buy the givenchy rottweiler sweater from?



can't wait for the price of those bracelets, anything from 80-250 is imo possible
September 30, 2011 @ 16:44:07 PM
Post: 62
Join Date: Dec 2007


What is this? n*ggas are trying to dress proper now? Copying white people swag? lol

Currently, most influential fashion/art designers are Whites and a few Asians.
black people just ran with the styles, thinking they were responsible for it.

just ask kanye.


Damn is that earl on the left? So that's what he's been up to.
September 30, 2011 @ 17:09:38 PM
Post: 200
Join Date: Oct 2006
Whats this from?


thats michael bastian. hes famous for the brand GANT right now.

i eat boxes

September 30, 2011 @ 18:40:35 PM
Post: 1589
Join Date: Aug 2008
Location: DC
damn is that earl on the left? So that's what he's been up to.


lmao
October 01, 2011 @ 20:19:44 PM
Post: 3522
Join Date: Jan 2009
Location: CT
October 02, 2011 @ 20:11:36 PM
Post: 90
Join Date: Apr 2008
Location: SoFLA
Chris Julian?? ^^
October 03, 2011 @ 12:53:24 PM
Post: 213
Join Date: May 2009
yea
October 03, 2011 @ 20:07:19 PM
Post: 406
Join Date: Feb 2010




Lolololololol Hermes makes dog collars exactly like that. Lolololol
October 03, 2011 @ 22:56:08 PM
Post: 3581
Join Date: Dec 2006
Lolololololol Hermes makes dog collars exactly like that. Lolololol


You know what... they do look like dog collars. New Hype of 11/12. Dog collar bracelets lol
October 03, 2011 @ 23:48:11 PM
Post: 149
Join Date: Dec 2007
Already done, Jonas Bevacqua used to wear a Goyard dog collar as a cuff
October 03, 2011 @ 23:54:56 PM
Post: 1116
Join Date: May 2011
Location: Bay Area
Damn is that earl on the left? So that's what he's been up to.


♥♥♥♥♥'s hairline been fading from samoa I see.

THIS CANDYLAND NIGGA

October 04, 2011 @ 00:30:50 AM
Post: 1607
Join Date: Mar 2006
Location: San Diego,CA
October 04, 2011 @ 14:22:39 PM
Post: 3522
Join Date: Jan 2009
Location: CT

Yezzy taught me
October 04, 2011 @ 20:45:23 PM
Post: 629
Join Date: Jun 2008
Location: NY Born / LA Bred


(Invalid img)

(Invalid img)

(Invalid img)
October 04, 2011 @ 21:16:30 PM
Post: 672
Join Date: Jul 2010
Location: San Diego
what shoes is jay wearing?

FS: diamond supply co tees xl. who wants to trade a black supny hoodie for black box logo? WTB: Sup hockey top 2010

October 04, 2011 @ 22:24:34 PM
Post: 1810
Join Date: Jun 2011
Amares making me happy, dude was my favorite player.
October 04, 2011 @ 23:23:04 PM
Post: 846
Join Date: Jul 2009
Location: Atlanta
Alicia is thick as fuck!
October 04, 2011 @ 23:28:28 PM
Post: 139
Join Date: Sep 2010
Location: Steezattle, Washington
what shoes is jay wearing?


Android Homme
October 05, 2011 @ 08:18:52 AM

Inactive User

http://www.youtube.com/watch?v=exZDglYTECA


kanye unboxing his nike mags smokeyface
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x