September 20, 2011 @ 01:29 AM
Justiu

Post: 706

Join Date: Feb 2010

Location: Los Angeles




fucking swag cool

hb fell off / justinlifestyle.tumblr.com

September 20, 2011 @ 01:46 AM
VANCITY

Post: 1541

Join Date: Jul 2009




lmaoo ross look like a black john goodman or seomthing he needs to stick to xxxxl tees and jeans
September 20, 2011 @ 09:56 AM
trnst

Post: 223

Join Date: May 2009

Thats just a title Kanye gave him and to put Virgil to use. Kanye already knew how to dress dope before Virgil hopped on him. Virgil was rocking shit like this before he got with Kanye..

Nuff said.

September 20, 2011 @ 01:15 PM

Inactive

lol @ shawn marion and omarion

lol @ basketball players thinkin they into fashion and shit

. Fuck are these basketball ♥♥♥♥♥s doing at these shows. So out of place

I can understand the frustration of the people sitting next to them fully.
They're just tall tasteless ♥♥♥♥♥s






































September 20, 2011 @ 04:22 PM
stlbeta

Post: 3

Join Date: May 2011

titles, psshhhhh, they a bunch of random ♥♥♥♥♥s
September 20, 2011 @ 05:06 PM
legasee

Post: 128

Join Date: Oct 2010

Lanvin $1000 tee with no logos....


is that really 1k suprised
September 20, 2011 @ 05:14 PM
Scotty

Post: 4715

Join Date: Feb 2009

Lanvin $1000 tee with no logos....


Nope, Alexander Wang tee $84 and who cares about logos
September 20, 2011 @ 08:29 PM
legasee

Post: 128

Join Date: Oct 2010

how you guys tell the difference between a designer white tee lmao
September 20, 2011 @ 09:19 PM
Heroville

Post: 154

Join Date: Dec 2007

September 20, 2011 @ 11:29 PM
S4v

Post: 13

Join Date: May 2007

LOL fuck outta here ♥♥♥♥♥♥. 90% of blacks look like they dress in the dark, and most are trying to catch up to current fashion trends.


Facts: Asians have pretty much ZERO influence on american pop culture. They have no real influential dominant male figures for any type of outlet. Asian amaericans will always truly be the ones playing catch up because they're subservient nature wont allow them to be bold and stand out. NO racial group is copying anything asian accept maybe fixing up them civics in the 90's. alexander wang is dope tho..

Facts: Blacks have, and more than likely always will be a force in american pop culture. And we will more than likely never get truly paid for any of our dopeness =[ Two of the most influential forces in fashion for he past 10 years are Black americans: Pharell and Kanye.

Facts: whites, in general, will continue to benefit from something some other minority did. And the band will play on.

That's about it
September 21, 2011 @ 12:06 AM
gabriox

Post: 261

Join Date: Feb 2010

Facts: Asians have pretty much ZERO influence on american pop culture. They have no real influential dominant male figures for any type of outlet. Asian amaericans will always truly be the ones playing catch up because they're subservient nature wont allow them to be bold and stand out. NO racial group is copying anything asian accept maybe fixing up them civics in the 90's. alexander wang is dope tho..

Facts: Blacks have, and more than likely always will be a force in american pop culture. And we will more than likely never get truly paid for any of our dopeness =[ Two of the most influential forces in fashion for he past 10 years are Black americans: Pharell and Kanye.

Facts: whites, in general, will continue to benefit from something some other minority did. And the band will play on.

That's about it


damn right
September 21, 2011 @ 12:18 AM
79797

Post: 1893

Join Date: Jun 2011

Nope, Alexander Wang tee $84 and who cares about logos

Yup. www.ssense.com/men/product/t_by_alexander_wang/pima_cotton_low_neck_t-shirt/29621
September 21, 2011 @ 12:52 AM
filthavenue

Post: 1247

Join Date: Dec 2010

Location: vancouver


http://filthavenue.tumblr.com/

September 21, 2011 @ 02:42 AM
Primo!

Post: 112

Join Date: Aug 2008

Wasn't Ibn Kanye's stylist? But honestly someone with decent taste like Virgil, shouldn't he know that shit looks awkward on him.


Huh? I thought Ibn was Ye's barber?

These dudes got titles and shit for a damn group of friends. Ye is the star, Don is the manager, and the rest of them are his boys. I don't care for any titles beyond Ye and Don |0
September 21, 2011 @ 06:40 AM
-alex

Post: 968

Join Date: Feb 2010

Location: Mexico

September 21, 2011 @ 08:27 AM
legasee

Post: 128

Join Date: Oct 2010

i wonder how much those bracelets finna be
September 21, 2011 @ 08:46 AM
&y

Post: 4013

Join Date: Mar 2009

September 21, 2011 @ 10:09 AM
JME3000

Post: 636

Join Date: Jul 2008

Location: MANCHESTER



get the fuck out.
September 21, 2011 @ 11:12 AM
Norrin Radd

Post: 3727

Join Date: Apr 2008

Facts: Asians have pretty much ZERO influence on american pop culture. They have no real influential dominant male figures for any type of outlet. Asian amaericans will always truly be the ones playing catch up because they're subservient nature wont allow them to be bold and stand out. NO racial group is copying anything asian accept maybe fixing up them civics in the 90's. alexander wang is dope tho..

Facts: Blacks have, and more than likely always will be a force in american pop culture. And we will more than likely never get truly paid for any of our dopeness =[ Two of the most influential forces in fashion for he past 10 years are Black americans: Pharell and Kanye.

Facts: whites, in general, will continue to benefit from something some other minority did. And the band will play on.

That's about it


and the majority of designers are white

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

September 21, 2011 @ 01:00 PM

Inactive



Looks like a dog collar, would look great on a chihuahua or something.
September 21, 2011 @ 02:13 PM
LeoTheLion

Post: 139

Join Date: Sep 2010

Location: Steezattle, Washingt...

Facts: Asians have pretty much ZERO influence on american pop culture. They have no real influential dominant male figures for any type of outlet. Asian amaericans will always truly be the ones playing catch up because they're subservient nature wont allow them to be bold and stand out. NO racial group is copying anything asian accept maybe fixing up them civics in the 90's. alexander wang is dope tho..

Facts: Blacks have, and more than likely always will be a force in american pop culture. And we will more than likely never get truly paid for any of our dopeness =[ Two of the most influential forces in fashion for he past 10 years are Black americans: Pharell and Kanye.

Facts: whites, in general, will continue to benefit from something some other minority did. And the band will play on.

That's about it


"Asian americans will always truly be the ones playing catch up because they're subservient nature wont allow them to be bold and stand out." that has to be in the top ten most ignorant things ive ever heard. thats like sayin all black men will never go to college due to there baby mama drama. and asian's have no male icons over here, yes. but in japan etc etc, there gods. And they have ZERO influence??? and black people have icons like pahrrell and kanye??!??!?!?!? pharrell is part asian....and where the fuck do you think pharrell got 98% of his style from? japan and nigo. same with kanye. shout out to takashi murakami. and no im not asian. youre just ignorant. America is a fucking melting pot, we all take ideas and inspirations from each other.
September 21, 2011 @ 02:17 PM
...

Post: 512

Join Date: Jun 2011

london fashion week





coolcoolcoolcool
September 21, 2011 @ 06:45 PM
Heroville

Post: 154

Join Date: Dec 2007

Facts: Asians have pretty much ZERO influence on american pop culture. They have no real influential dominant male figures for any type of outlet. Asian amaericans will always truly be the ones playing catch up because they're subservient nature wont allow them to be bold and stand out. NO racial group is copying anything asian accept maybe fixing up them civics in the 90's. alexander wang is dope tho..

Facts: Blacks have, and more than likely always will be a force in american pop culture. And we will more than likely never get truly paid for any of our dopeness =[ Two of the most influential forces in fashion for he past 10 years are Black americans: Pharell and Kanye.

Facts: whites, in general, will continue to benefit from something some other minority did. And the band will play on.

That's about it


September 21, 2011 @ 07:11 PM
Wishez.

Post: 1517

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL



Sean is slowly getting it...I swear Just one of those Jesus pieces would be awsome.
September 21, 2011 @ 10:40 PM
whenarichniggawantU

Post: 1564

Join Date: Aug 2008

Location: San Diego

how you guys tell the difference between a designer white tee lmao


silhouette, sleeve length/shape, collar etc...
September 21, 2011 @ 11:13 PM
Pretty Joseph

Post: 2050

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...

"Asian americans will always truly be the ones playing catch up because they're subservient nature wont allow them to be bold and stand out." that has to be in the top ten most ignorant things ive ever heard. thats like sayin all black men will never go to college due to there baby mama drama. and asian's have no male icons over here, yes. but in japan etc etc, there gods. And they have ZERO influence??? and black people have icons like pahrrell and kanye??!??!?!?!? pharrell is part asian....and where the fuck do you think pharrell got 98% of his style from? japan and nigo. same with kanye. shout out to takashi murakami. and no im not asian. youre just ignorant. America is a fucking melting pot, we all take ideas and inspirations from each other.


..... but.... he was talking about asians in america tho...

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

September 21, 2011 @ 11:28 PM
LeoTheLion

Post: 139

Join Date: Sep 2010

Location: Steezattle, Washingt...

..... but.... he was talking about asians in america tho...


lol you brought up such an intriguing point! how did i ever miss that!!!!

but seriously lol you point out that, while not saying anything about him makin racist stereotypes? and saying his style icons are pharrell and kanye....when in fact those americans where influenced by the people that he said give no influence??!?!?!?! LULZ
September 21, 2011 @ 11:33 PM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

Why do you even reply to such ignorant post man? Stop wasting your time. The dude obviously live under a rock
September 21, 2011 @ 11:36 PM
3lite

Post: 961

Join Date: Jan 2010

lol you brought up such an intriguing point! how did i ever miss that!!!!

but seriously lol you point out that, while not saying anything about him makin racist stereotypes? and saying his style icons are pharrell and kanye....when in fact those americans where influenced by the people that he said give no influence??!?!?!?! LULZ


Lol I love how you said in the other post you weren't asian... brah we know you're asian. It's so obvious... nobody on this forum would defend a certain race if they weren't it...You're from Seattle and it looks like you're proud of it and you call it "Steezattle" only streetwear wannabe asian kids from Seattle would probably use that...

but yes I agree Kanye just what 3 years ago was on that bagggy bagggy shit... then he lost some weight and finally could fit in some skinny/fitted jeans... but now he wants to start wearing suits but too bad he too short for that shit... end of the day he's still a ♥♥♥♥♥... funny how he is always praising up black people in his songs yet only goes after white chicks... or light skin chicks that only look good because of the white gene...

Lol.
September 22, 2011 @ 03:27 AM
S4v

Post: 13

Join Date: May 2007

"Asian americans will always truly be the ones playing catch up because they're subservient nature wont allow them to be bold and stand out." that has to be in the top ten most ignorant things ive ever heard. thats like sayin all black men will never go to college due to there baby mama drama. and asian's have no male icons over here, yes. but in japan etc etc, there gods. And they have ZERO influence??? and black people have icons like pahrrell and kanye??!??!?!?!? pharrell is part asian....and where the fuck do you think pharrell got 98% of his style from? japan and nigo. same with kanye. shout out to takashi murakami. and no im not asian. youre just ignorant. America is a fucking melting pot, we all take ideas and inspirations from each other.


Pharrell was pushing the line long before he fukked with bape, kanye has been pushing the line for longer than 3 years. Pharrell is NOT PART ASIAN. Just stop the ignorance.

Asian males in america are not to celebrated for anything in american pop culture and no NON-Asians want to do anything like them in this country. I refuse to let any asian americans front like that they're significant over black americans in any realm of american pop culture.

I refuse to let any non blacks just disrespect black folks for their supposed lack of style when 99% of these supposed chic/hipsters are dressing in a way that was directly influenced from a black niqqa. Either we did it first, or did it a way that made it cool for you to do it. Example: white folks BEEN wearing vans and chucks, it wasn't "cool" at all. A niqqa starts wearin em? it's cool as hell now. White rock n roll style of dress gets taken by some blacks, add a lil "swag" to it and now that's cool. It's just the way it is. Black americans = cosigners and creators of cool (in various american scenes).

We've taken from various non black fashion cultures, but i can't recall ANYBODY taking anything from asian american fashion culture or ANY asian fashion culture. And until i see a niqqa wearing a karate suit with gucci g's all over it, i'm sticking to that suprised

Just stop the senseless hate on black folks when it comes to style, it ain't right.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top