Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

Jun 09, 2011 @ 18:04
I hate bieber's stylist's style


fixed
Jun 09, 2011 @ 19:12
Bieber had a decent style going for him for a good amount of time. Lately though he has just been dressing lame...

Probably too much chilling with Will Smith's son.
Jun 09, 2011 @ 23:51


can someone find what shoes big sean is wearing? they look like they would make that outfit complete....im giddy with anticipation
Jun 09, 2011 @ 23:54
♥♥♥♥♥ u gay
Jun 10, 2011 @ 00:31
lol
Jun 10, 2011 @ 00:57



017shop.ca

Jun 10, 2011 @ 01:27
lol..


http://illestxvillian.tumblr.com/

Jun 10, 2011 @ 01:39
Jun 10, 2011 @ 07:09


donald glover
Jun 10, 2011 @ 08:14
Bieber had a decent style going for him for a good amount of time...


stfu.
Jun 10, 2011 @ 08:19


donald glover


How is that heat? Dude looks like Bill Cosby from the neck down.
Jun 10, 2011 @ 09:40
^^ x2 hahah


ps I can't believe i stopped my music to hear soulja boy SMH #FAIL
Jun 10, 2011 @ 16:50
Originally posted by Inactive User
^^ x2 hahah


ps I can't believe i stopped my music to hear soulja boy SMH #FAIL


you old hatin ass ♥♥♥♥♥
Jun 10, 2011 @ 19:07


can someone find what shoes big sean is wearing? they look like they would make that outfit complete....im giddy with anticipation


Does anyone know what jeans Kayne is wearing? Boss color.
Jun 10, 2011 @ 19:34
Originally posted by Inactive User
Custom-made courtesy of the DON

(Invalid img)


this and the one with the snake strap are fucking amazing.

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

Jun 10, 2011 @ 19:58
Nah, to me it's just some new Kanye coonery for ♥♥♥♥♥s to play out, thats just me though ;)
Jun 10, 2011 @ 20:45
Nah, to me it's just some new Kanye coonery for ♥♥♥♥♥s to play out, thats just me though ;)


cosign, so n*ggas hate clean and simple like the donald outfit but u n*ggas want to rock a snapback with snake skin on it?), the fuck, that shit is wack b, kanye has been lost ever since his mom diedsmh
Jun 11, 2011 @ 01:14
cosign, so n*ggas hate clean and simple like the donald outfit but u n*ggas want to rock a snapback with snake skin on it?), the fuck, that shit is wack b, kanye has been lost ever since his mom diedsmh


that has to be the most inaccurate and irrelevant reason for someone dressing different ive ever heard.
Jun 11, 2011 @ 01:31
Nah, to me it's just some new Kanye coonery for ♥♥♥♥♥s to play out, thats just me though ;)


.
Jun 11, 2011 @ 08:12
Kanye's style has been wack for a while now...
Jun 11, 2011 @ 08:29
thanx for share. good job.
Jun 11, 2011 @ 11:06
Ryan Gosling is in the background...look again.


I posted that picture to show that it wasn't Ryan Gosling, if you go back to the page there is only a picture of Tom Felton, not Ryan Golsing...look again.
Jun 11, 2011 @ 14:31
that has to be the most inaccurate and irrelevant reason for someone dressing different ive ever heard.


this...obviously u havent followed kanye or u are a shitty dresser, his music has been different and his outfits have been down right atrocious, this shit has caused this brother to lose his fucking mind, go back and listen to kanye when he first came out and see how stable his life was before his mom passed and how much he wasn't as big of a dbag as he is now(when he gets on he leaves yo ass for a white girl) but all this n*gga do is fuck with sub par becky's, i guess ur lame ass dont see the contradiction,as much as i can't stand him as a person kanye will always be one of my favorite rappers, but this brotha has sold his soul to be where he is, just another coon for u wack crackas
edit: oh yeah SHUT THE FUCK UP smokeyface
Jun 11, 2011 @ 14:52


donald glover


This guy Don has a consistent style, I can dig it.
Jun 11, 2011 @ 15:46
this...obviously u havent followed kanye or u are a shitty dresser, his music has been different and his outfits have been down right atrocious, this shit has caused this brother to lose his fucking mind, go back and listen to kanye when he first came out and see how stable his life was before his mom passed and how much he wasn't as big of a dbag as he is now(when he gets on he leaves yo ass for a white girl) but all this n*gga do is fuck with sub par becky's, i guess ur lame ass dont see the contradiction,as much as i can't stand him as a person kanye will always be one of my favorite rappers, but this brotha has sold his soul to be where he is, just another coon for u wack crackas
edit: oh yeah SHUT THE FUCK UP smokeyface


i own every kanye album. if that helps you. but im gonna leave the shock value and utterly pointless jab comments for you too use. he's always been off the wall kanye even before his mom passed, check the old videos of the "jesus walks" behind the scenes when ashton kutcher punkd him. but as far as his music/style, it has changed cause he has evolved. he's said that many times. an whether you like it is just an opinion. he has always wanted to keep pushing an keep pushing. thats the same fuckin kanye. just different clothes....... "just another coon for you wack crackas" i think my IQ just dropped reading you rant. goodbye. i cant believe i took the time to reply to you.
Jun 11, 2011 @ 16:04
your location says steezattle, any opinion you have is forever rendered irrelevant

.

Jun 11, 2011 @ 16:14
lol ur not from Seattle. you wouldnt understand. and you rep karmaloop lol
Jun 11, 2011 @ 18:15
Donald Glover. Enough said.
Jun 11, 2011 @ 22:33


donald glover


&)&)
Jun 12, 2011 @ 09:06
donald <3

btw, one q


kanye's rocking this hoody in zinc or in peppered grey? (i think the later)
http://www.americanapparel.com/mt497.html?cid=210&utm_source=onlinestore&utm_medium=men-sweatshirts&utm_campaign=men-sweatshirts




i just gotta be sure, thanks
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0