Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

November 09, 2010 @ 06:31:57


I retract my previous statement on how I wasn't feeling Keri. Cause damn shawty looking guuuud!
November 09, 2010 @ 08:23:30




^^^^^^^^what malcom X tee shirt??
November 09, 2010 @ 08:56:04
damn
juelz found the gucci sale


lol gucci don't go on sale , beiootch

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

November 09, 2010 @ 12:04:29
best fit i've seen all year...

November 09, 2010 @ 12:59:58
you gotta give props to drake for the fact that you never see him with clean fit. I mean you'll never catch him well dressed. He try so hard not to be and i respect him for that.


lmaooooooooo!
November 09, 2010 @ 13:08:39
I think it's kind of lame for him to dress like this all the time when everyone knows the guy doesn't have shit to do.


kinda like vinFTW
November 09, 2010 @ 13:09:03
perfect fit


i actually thought it was asher with a haircut for minute


swagonomics approvedsmokeyface

I want to see the world burn

November 09, 2010 @ 18:48:22




November 09, 2010 @ 19:55:40
best fit i've seen all year...



hahahahahaha
November 09, 2010 @ 22:04:39
Weezy rocking some RO hi-tops.


RO is so dope, but so overpriced, thats "high" fashion
November 09, 2010 @ 22:15:46
can someone please id the newbalances ryan dunn wears in the new jackass 3d movie with the red soles. cant find any pics online
November 09, 2010 @ 22:18:07
RO is so dope, but so overpriced, thats "high" fashion


yeah true especially for sneakers, $1000+ is ridiculous. his leather outerwear pieces though are a different story, they're more worth their price of admission. I've been eyeing a few of his sweatpants since they offer a different kind of aesthetic, they're all $200+ though lol
November 10, 2010 @ 03:14:53




these, and the weezy kids pyjama shit up there.

WTF were they thinking when they left the house? they have stacks of $$$ and they still manage to look like trash
November 10, 2010 @ 11:19:50
November 10, 2010 @ 16:41:28
looking good
November 10, 2010 @ 18:14:58
Swizz winning a lot in that pic.
November 11, 2010 @ 15:59:20
Swizz winning a lot in that pic.


Tell me about it. Alicia Keys on his arm. Brand new Aston Martin that HE designed. The man has had one hell of a year.

November 11, 2010 @ 18:16:26
(Invalid img)
Donald Glover

http://blip.tv/file/4370775
Watch the video please.
November 11, 2010 @ 18:21:03
childish gambino smokeyfacesmokeyface
November 11, 2010 @ 19:28:13
November 11, 2010 @ 19:41:57

pretty sure this is a Wings & Horns jacket.
November 11, 2010 @ 20:26:36


what belt?
November 11, 2010 @ 20:32:30
Originally posted by Inactive User
pretty sure this is a Wings & Horns jacket.


lol, no it isnt, its a Gap varsity from last year im pretty sure.
November 11, 2010 @ 20:55:03
lol, no it isnt, its a Gap varsity from last year im pretty sure.


ye, way too light to be W+H, dunno if its gap tho
November 11, 2010 @ 21:41:24
lol, no it isnt, its a Gap varsity from last year im pretty sure.

100% that's a Gap varsity from last year. I have the same jacket and can tell by the details - namely that semi-shawl collar and buttons. It's a really nice piece - retailed for $268, and you know how much Gap stuff normally goes for.
November 12, 2010 @ 01:34:50
can't believe I slept on that varsity when it hit the sales rack for 100.
November 12, 2010 @ 01:49:14








November 12, 2010 @ 01:49:38
November 12, 2010 @ 03:53:13
November 12, 2010 @ 08:53:43

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x