Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
August 25, 2010 @ 12:52 PM
almost1

Post: 979

Join Date: Dec 2008

Location: NYC

you folks care too much...

basisny.com

August 25, 2010 @ 12:54 PM
Charlie Sheen

Post: 1228

Join Date: Sep 2008

✖✖✖✖✖s acting like they fucking dimes on the regular.

You ✖✖✖✖✖s probably even fuck cracked out kat stacks if you. ✖✖✖✖✖s has a chance.
August 25, 2010 @ 01:40 PM
ichigo81

Post: 2804

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

✖✖✖✖✖s acting like they fucking dimes on the regular.

You ✖✖✖✖✖s probably even fuck cracked out kat stacks if you. ✖✖✖✖✖s has a chance.


^^ cosign "pussy aint got no face" end of story
edit:back to posting pics please stop with the mundane bullshit
August 25, 2010 @ 03:53 PM
Pinhead Larry

Post: 1822

Join Date: Jun 2009

Location: NC

✖✖✖✖✖s acting like they fucking dimes on the regular.

You ✖✖✖✖✖s probably even fuck cracked out kat stacks if you. ✖✖✖✖✖s has a chance.


girls i've smashed have better faces than Teyana Taylor hands down.


but i'll let this thread get back on topic.
August 25, 2010 @ 04:10 PM
GucciTarantino

Post: 863

Join Date: Jul 2009

Location: Atlanta

✖✖✖✖✖s acting like they fucking dimes on the regular.

You ✖✖✖✖✖s probably even fuck cracked out kat stacks if you. ✖✖✖✖✖s has a chance.


Cos
August 25, 2010 @ 05:08 PM
10PIECE

Post: 714

Join Date: Jan 2009




http://cargocollective.com/BrancheC http://www.behance.net/BrancheC

August 25, 2010 @ 05:42 PM
Pinhead Larry

Post: 1822

Join Date: Jun 2009

Location: NC

I take the Kat Stacks comment back, bitch is ugly.
August 25, 2010 @ 05:53 PM
LMCrep

Post: 200

Join Date: Jan 2010

she ain't anything special. get away from your computer screen for one night.


i'm not calling her a dime.

but you bitch
August 25, 2010 @ 05:55 PM
LMCrep

Post: 200

Join Date: Jan 2010



Face looks good to me. I have no clue how some can hate on this. She is way above average.


it's cuz they don't get pussy.

that's why.

she's a cutie, and only a homo ass n1 gga would say otherwise.
August 25, 2010 @ 06:30 PM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London

August 25, 2010 @ 06:38 PM
VANCITY

Post: 1541

Join Date: Jul 2009

all of jays fits are fucken terrible but i cant hate because beyonce is in every frame
August 25, 2010 @ 07:14 PM
LMCrep

Post: 200

Join Date: Jan 2010

all of jays fits are fucken terrible but i cant hate because beyonce is in every frame


that fit is straight.
August 25, 2010 @ 07:17 PM
moviesxkicks

Post: 454

Join Date: Aug 2009

god damn kid cudi is such a herb.


And you are hahaha? Dudes a millionaire and ur an online troll, post a fit.
August 25, 2010 @ 07:20 PM
Pinhead Larry

Post: 1822

Join Date: Jun 2009

Location: NC

And you are hahaha? Dudes a millionaire and ur an online troll, post a fit.


I like how every single retort to a statement on a celeb is "he's a millionaire, you aren't...blah blah"

that doesn't mean øøøøøs can't have an opinion on em. If you think not, then you dick riding celebs hard. Having money doesn't make him less of an herb, hell its just made him more annoying, because we have to see his ass all the time now.
August 25, 2010 @ 07:23 PM
moviesxkicks

Post: 454

Join Date: Aug 2009

I like how every single retort to a statement on a celeb is "he's a millionaire, you aren't...blah blah"

that doesn't mean
August 25, 2010 @ 07:30 PM
LMCrep

Post: 200

Join Date: Jan 2010

And you are hahaha? Dudes a millionaire and ur an online troll, post a fit.


i like cudi, but come on.

i SERIOUSLY doubt kid cudi is a millionaire.

his album never even went plat, and i don't think the dude is selling out stadium arenas.

he's not doing bad for himself, though.
August 25, 2010 @ 08:23 PM
Pinhead Larry

Post: 1822

Join Date: Jun 2009

Location: NC

all im saying is the dude has made it and obviously doesn't care what cats think. Btw that was the joke bro, relax


im relax. but you hypebeast
August 25, 2010 @ 08:29 PM
nurped

Post: 281

Join Date: Jan 2010

im relax. but you hypebeast
August 25, 2010 @ 09:28 PM
Pinhead Larry

Post: 1822

Join Date: Jun 2009

Location: NC

sounds like you wanna suck cudi's dick. i guess you like skinny bitches


lol wut.

August 26, 2010 @ 07:24 AM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

the 3 of you fgts need to stfu already. seriously.

upthefunk

August 26, 2010 @ 12:35 PM
freashair

Post: 41

Join Date: Jul 2010

Pharell has goood power with these green shorts
August 26, 2010 @ 05:50 PM
C_Augustus_O

Post: 3638

Join Date: Jan 2009

Location: CT


ha

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

August 26, 2010 @ 06:00 PM
Striker

Post: 1556

Join Date: Jan 2010

oh god no, just no.

Edit: wtf is rocsi wearing too?
August 26, 2010 @ 06:03 PM
C_Augustus_O

Post: 3638

Join Date: Jan 2009

Location: CT

shit idk but she looks sexy

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

August 26, 2010 @ 06:04 PM
Striker

Post: 1556

Join Date: Jan 2010

body, yeah.

patterned shit or whatever the fuck shes wearing, no.
August 26, 2010 @ 06:14 PM
yungmf

suspended

Post: 479

Join Date: Aug 2010

williams got swag
August 26, 2010 @ 08:03 PM
ichigo81

Post: 2804

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...


ha


cb just throws shit together like throwing spaghetti on the wall to see if shit sticks but rocsi, see that camel toe&) so can get it
August 26, 2010 @ 09:50 PM
Eliijah Pt 2

Post: 1788

Join Date: Jan 2010

Location: Maryland

Yall ✖✖✖✖✖s stay flexin

Teyana is cute as fuck and them titties are out of this world


.
August 27, 2010 @ 01:01 AM
Pretty Joseph

Post: 2049

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...



that freshman swag

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

August 27, 2010 @ 03:33 AM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top