Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

Sep 01, 2010 @ 16:43
yea thats right...its motherfuckin Gandalf!
Young Sir Ian McKellen

Sep 01, 2010 @ 20:48
lol he looks like he just finished dancing with a cane.
Sep 01, 2010 @ 20:50
yea thats right...its motherfuckin Gandalf!
Young Sir Ian McKellen



that fag swag smokeyfacesmokeyface

Melo Gang All Day

Sep 02, 2010 @ 01:27




Sep 02, 2010 @ 09:35


what the fuck was neyo thinking when he left the crib.

LOL

these dudes don't know how to dress.
Sep 02, 2010 @ 09:46
yeah money doesn't buy you style...
Sep 02, 2010 @ 09:59
the only thing thats ruining the outfit is the cuffed up jeans...other than that, its fine.
Sep 02, 2010 @ 10:12
the only thing thats ruining the outfit is the cuffed up jeans...other than that, its fine.



umm, the shoes are also garbage, looking like some throwback diesel joints.

the cuffed up jeans would be fine if they were done properly, but they just look sloppy.
Sep 02, 2010 @ 22:38
anyone know the brand of shirt neyo is rocking?
Sep 03, 2010 @ 01:59




Sep 03, 2010 @ 03:33
someone id kanye's sunglasses?

http://veltdesigns.com/ https://instagram.com/filthavenue/

Sep 03, 2010 @ 07:14
what brand is wiz's hoody? dope logo
(Invalid img)

upthefunk

Inactive User

Sep 03, 2010 @ 08:10
http://cdn.concreteloop.com/wp-content/uploads/2010/09/44254pcn_amber04.jpg


I want her on my dick now. I´m in love with her legs. Her ass is great, but those legs..Her face is shit though.
Sep 03, 2010 @ 08:35
her face looks shit ?)
shes fucking nice and her facew really cute
ibet you loser wouldnt even get that fat girl in the back
Sep 03, 2010 @ 08:44

awww damnn
forman swag?
Sep 03, 2010 @ 11:05
AWFUL swizz fit
Sep 03, 2010 @ 12:47
someone id kanye's sunglasses?


they look like them steve mcqueen folding persol's...
Sep 03, 2010 @ 13:24
someone id kanye's sunglasses?


they look like them steve mcqueen folding persol's...

yeah they are the 714s. mcqueen rocked the shit outta them imo.
awww damnn
forman swag?

oh shit! lol thought that was that hayden douche when i glanced at it. nice fit though
Sep 03, 2010 @ 15:03
that's not topher grace

Melo Gang All Day

Sep 03, 2010 @ 15:16
her face looks shit ?)
shes fucking nice and her facew really cute
ibet you loser wouldnt even get that fat girl in the back


hahaha

word tho her face aint bad. she probably looks way better in person anyways

Inactive User

Sep 03, 2010 @ 16:12
her face looks shit ?)
shes fucking nice and her facew really cute
ibet you loser wouldnt even get that fat girl in the back


lol where did you come from?
Sep 03, 2010 @ 21:06
IMO amber rose is mad unique an naturally gorgeous...but in that last pic she looked like the grinch
Sep 03, 2010 @ 21:22
Topher Grace killin it
Sep 03, 2010 @ 22:18
robin williams is amazing.
Sep 03, 2010 @ 22:40
fuck what ya'll think sean's fits can murdaaaaaa


Sep 03, 2010 @ 23:53
detail's like that pocket on Big Sean's shirt makes it more unique/dope then just a regular black shirt too me...an idc if its just a small detail
Sep 04, 2010 @ 04:36
^ lolwut
Sep 04, 2010 @ 06:07
fuck what ya'll think sean's fits can murdaaaaaa

yeah he sure can murdaaaaaa....??





Sep 04, 2010 @ 06:52
those, no. but the one where he's rockin my hat on stage is SIMPLY dope

upthefunk

Sep 04, 2010 @ 07:38
^^ 1st fit I've liked on Sean.
This topic is locked, replies are no longer accepted.