Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

June 25, 2010 @ 00:49:09
jay will never rock fitted jeans

casue his knots don't fit.
June 25, 2010 @ 01:19:42


dude...this is ANCIENT!
June 25, 2010 @ 01:38:23
kanyes wearing the infareds and not the varsities right?
June 25, 2010 @ 03:45:23
Yup most likely but can't really tell cuz the flash but Chuck English is wearing both Infrareds LOLs wut a fool!




June 25, 2010 @ 06:33:15

June 25, 2010 @ 07:35:31
Jesus, that carabiner is out of control.
June 25, 2010 @ 09:13:13
Where can I find some levis shorts like this...or pants(if they are pants)
http://www.nicekicks.com/wp/files/2010/06/css-chuck-english-infrared-pack.jpg
June 25, 2010 @ 10:48:16
Originally posted by Inactive User


When I see ✖✖✖✖✖s praise ugly ass fits like this I smh...... If some ✖✖✖✖✖ was walkin down the street wearing this i'd just think "wtf?"
June 25, 2010 @ 13:05:35


Uploaded with ImageShack.us

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

June 25, 2010 @ 15:23:57
Originally posted by Inactive User



This is too dope... Pharrell making a comeback lol.. This guy makes these rappers look real weak with his jewelry game.. ✖✖✖✖✖ gets his phone gold plated his head phones gold with diamond... That chain is insane.

When I see ✖✖✖✖✖s praise ugly ass fits like this I smh...... If some ✖✖✖✖✖ was walkin down the street wearing this i'd just think "wtf?"


What's so bad about that fit ? Just wondering.... There are worst fits in here... All that colorful chris brown and omarion shit I would understand but pharrells fit is plain just simple...
June 25, 2010 @ 15:51:39
Originally posted by Inactive User



that chain ridiculous, skateboard p is truly a boss, no homo>smh
June 25, 2010 @ 16:49:31
the shades P is wearing in his last 2 outfits are chanel right?and which brand has such neck with not so deep v neck and such wide collar detail
June 25, 2010 @ 17:14:39
do you not see the double c's on that pic of pharrell?
June 25, 2010 @ 18:03:02
what jeans is pharrell wearing?
June 25, 2010 @ 18:23:55
the shades P is wearing in his last 2 outfits are chanel right?and which brand has such neck with not so deep v neck and such wide collar detail


smfh
June 25, 2010 @ 18:41:56
^^^ why whats wrong with the question?? they are nice fitting basic tees...
June 25, 2010 @ 20:51:50
Kanyw killed it on the Ellen show it actually looked fresh the yellow was bright but Union 180's TIIIIIIIIIIGHT
June 25, 2010 @ 21:05:44
Originally posted by Inactive User
Where can I find some levis shorts like this...or pants(if they are pants)

I'm pretty sure they're just any regular Levis denim just cut off & rolled up!
Drake on Jimmy Kimmel last nite:

So wut pants is Yeezy rockin?
June 25, 2010 @ 22:38:55
what jeans is pharrell wearing?


I think bbc. not sure though

basisny.com

June 25, 2010 @ 23:23:28
^^^

jeremy scott x adidas
June 25, 2010 @ 23:45:05
^^^

jeremy scott x adidas


lol
June 26, 2010 @ 01:04:13
I'm pretty sure they're just any regular Levis denim just cut off & rolled up!
Drake on Jimmy Kimmel last nite:


Drake Pants said NOM NOM NOM NOM NOM NOM

June 26, 2010 @ 03:52:11
nice fucking fits
June 26, 2010 @ 05:19:30
i seen some dior waxed jeans that look like kanye's idk if thats what they are though

to the guy that asked
June 26, 2010 @ 05:28:17
This is too dope... Pharrell making a comeback lol.. This guy makes these rappers look real weak with his jewelry game.. ✖✖✖✖✖ gets his phone gold plated his head phones gold with diamond... That chain is insane.

What's so bad about that fit ? Just wondering.... There are worst fits in here... All that colorful chris brown and omarion shit I would understand but pharrells fit is plain just simple...


lol that carabiner is soo sick in person

saw that years ago with a key to a ferrari on it
June 26, 2010 @ 06:28:01
ye looks like he's fuckin homeless
June 26, 2010 @ 06:38:59




June 26, 2010 @ 08:14:31
This is too dope... Pharrell making a comeback lol.. This guy makes these rappers look real weak with his jewelry game.. ✖✖✖✖✖ gets his phone gold plated his head phones gold with diamond... That chain is insane.

What's so bad about that fit ? Just wondering.... There are worst fits in here... All that colorful chris brown and omarion shit I would understand but pharrells fit is plain just simple...


Well it's not that it was bad it's just the situation where everyone was praising it so i gad to go to the other extreme. I'd never ever wear that though...
June 26, 2010 @ 08:58:59
what shoes is bloom wearing?
June 26, 2010 @ 09:03:08
damn dots
You act like 10 people made comments about the fit being good.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x