Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

April 05, 2010 @ 00:55:34


she fills it so nicely


damn&)
April 05, 2010 @ 08:51:50
yeah he got that tattoo a long ass time ago


Who is that?
April 05, 2010 @ 09:12:11
lol i know the bitch is quite ugly


she str8 in the pic, I've never really found her that attractive
April 05, 2010 @ 10:42:16
Who is that?


Marc Jacobs
April 05, 2010 @ 11:55:36
yeah i know i was not being sarcastic


WHY ARE U KEEP TALKING? YOU'RE WRONG SO JUST SHUSH! I THOUGHT THIS WAS CLEAR? capiche?
April 05, 2010 @ 14:53:42
"most black celebs dress like shit"

most celebs period dress like shit...matter of fact most people in general dress like shit...hence the massive popularity of ed hardy with white people....and the amount of black people that wear coogi...i dont mind tho...just means i stand out with these hoes...and the hoes are what matters in the end
April 05, 2010 @ 14:54:34
April 05, 2010 @ 15:19:06
jaded
spongebob?


there's a red m&m up there too....

i'm the best mayne, i deed it

April 05, 2010 @ 15:23:02
Damn Marc Jacobs is built for his age...and being homo and all.
April 05, 2010 @ 15:24:03
Originally posted by Inactive User
play cloths ftw


photoshop
April 05, 2010 @ 16:18:53
^fake
April 05, 2010 @ 16:28:07

free max b 2013

April 05, 2010 @ 16:41:53




April 05, 2010 @ 17:23:42
April 05, 2010 @ 17:49:08
I agree, most black celebs dress like shit! all that money & nothing to show for it.

just shutup.
April 05, 2010 @ 17:50:35
i love big sean as much as the next guy but his jeans couldnt fit any stupider in that pic
April 05, 2010 @ 18:09:39
wtf whats wrong with his jeans. i agree that his jeans fit like shit 99% of the time but they look fine in that picture.
April 05, 2010 @ 18:20:07
April 05, 2010 @ 18:45:53
mancrush material &)


...when this *****s not dressed in mandals and a skirt

.

April 05, 2010 @ 23:09:04


betcha cant guess whats wrong with this picture.
April 05, 2010 @ 23:18:35
the fuck happened to her hair?
April 05, 2010 @ 23:19:32


What Nikes?
April 05, 2010 @ 23:29:52


betcha cant guess whats wrong with this picture.


eww tongueface
April 05, 2010 @ 23:45:19
lmao she fucked up
April 06, 2010 @ 00:22:24


betcha cant guess whats wrong with this picture.


Everything?
April 06, 2010 @ 00:58:25


April 06, 2010 @ 05:46:08
April 06, 2010 @ 07:53:59


Jack Beats
April 06, 2010 @ 20:06:43


betcha cant guess whats wrong with this picture.


who dis?
April 06, 2010 @ 20:08:49
rosa acosta and amerie
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x