Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

Mar 20, 2010 @ 01:21
http://nicekicks.com/files/2010/03/cbnrw1.jpg


lol that face is priceless.
Mar 20, 2010 @ 04:04
wait wut the fuck soulja boy with purple and white furry caterpillars

SEQUENCE http://www.sequence.us

Mar 20, 2010 @ 15:23
I got these kicks! Love 'em Delta Force are one of my all time favs!!


For Sale if anyone want em...lol aight back to the fits ppl.
Mar 20, 2010 @ 16:00


Mar 20, 2010 @ 16:11
So what do you think about Bekham?
Mar 20, 2010 @ 16:13
lil chuckie is a fucking ugly dwarf
Mar 20, 2010 @ 16:35


Mar 20, 2010 @ 18:34


Info on shoes?
Mar 20, 2010 @ 18:37

Dope fits by Breezy & Drizzy:





uh, the fits by chris brown and drake -- looking at their shoes, primarily -- are fucking terrible.
Mar 20, 2010 @ 20:51
Naw, taylorswift ain't taylor swift without them curls


what?? the girl is pure sex now sir...
Mar 20, 2010 @ 21:17
Simply put, if you prefer her with curly hair over what we've seen from her with straight here...get the fuck out.

Buffalo Bills till I die.

Mar 21, 2010 @ 01:50
Curls or straight... she's still dope.

Instagram: @derekandrewwong

Mar 21, 2010 @ 02:27

anybody know what type of hoody this is?
Mar 21, 2010 @ 04:11


minus the chain, thats the only fit, ever, of cb's that ive liked

www.nagoyayom.com

Mar 21, 2010 @ 15:14
Bow Wows fit is crack
Mar 21, 2010 @ 20:16
^cosign, bow wow usually tries way to hard but that shit is dope.

CB's boots look way too bulky imo but otherwise the fit is dope.

And those boots that JT is rockin on the last page are FIRE.
I'm not even gonna ask what they are cuz i already kno theyre mad $$$
Mar 21, 2010 @ 21:47
I would kill for these (polo karl big pony)
Mar 21, 2010 @ 21:59
^^^simple and comfortable fit for the studio
Mar 21, 2010 @ 22:15
Chris Brown w/ the faux hawk = fail
Mar 21, 2010 @ 22:21
amber rose has a ncie body, but a lot of tiems that ass make her look fat in dresses cause the dress is not made for someone with a huge back, so she ends up sizing up. plus she is too new money, girls like that have no class


Better to be "new money", than no money

Old money or new money doesn't mean shit, in regards to how one acts classy.
Mar 21, 2010 @ 22:38
I want dem shoes P got on for the summer
Mar 22, 2010 @ 00:31








Mar 22, 2010 @ 06:17
Nice Red wing Chris brown
Mar 22, 2010 @ 06:36
Usher JT and Beckham Killed this thread

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Mar 22, 2010 @ 07:24




Mar 22, 2010 @ 08:27

WTB: Supreme M-51 S/S 10 M51

Mar 22, 2010 @ 09:58


already asked but info on shoes?
Mar 22, 2010 @ 11:23
Beckham could make anything he wears look good.
And JT must only have one pair of shoes... even withthe blazer? naaa
Mar 22, 2010 @ 11:24
(Invalid img)


someone ID shirt?
Mar 22, 2010 @ 12:59
Nah man just knew him through passing groups. Chilled at some of the same parties/gatherings, but I didnt know Harold personally.
This topic is locked, replies are no longer accepted.