Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

March 03, 2010 @ 20:48:06
is it me or does this faggot wear the same thing everyday


Shit so do I and I wouldn't stop even if I was a Celeb, Jeans, white tee and a plain grey hoodie for me and I'm set.
March 03, 2010 @ 20:50:58
late?

cdg play cardigan on randy on americal idol. weird.
March 03, 2010 @ 20:54:46
is it me or does this faggot wear the same thing everyday


he makes more than you do so it really doesn't matter.
March 03, 2010 @ 21:00:27
Originally posted by Inactive User
stop posting robert pattinson shit, that guys fits are more horrible than shia labeouf
smh

pattinson has great style. it's just classic and timeless stuff. he doesn't need to wear hyped out sneakers of designer shit to look stylish. he just carries himself right and sticks with the classics. same with shia. both looks are good.
March 03, 2010 @ 21:03:18
he makes more than you do so it really doesn't matter.


Your a fucking retard.
March 03, 2010 @ 21:41:33
dope fit by weezy

why rick, why?
March 03, 2010 @ 21:42:04
This guy probably is one of the most swagged up individuals here, he doesn't give a fuck, he's not out there knowing papas are taking pics of him, and he just wears what's comfortable to him.


qft...how does anyone call shia a faggot? c'mon son

basisny.com

March 03, 2010 @ 22:17:00
he makes more than you do so it really doesn't matter.


lol what the fuck does that have anything...smh
March 03, 2010 @ 23:31:30
niggs need to stop posting Robert Pattinson
March 03, 2010 @ 23:37:26
Wats up niggga


You mad cuz his styling on you
March 03, 2010 @ 23:40:02
^dope
March 04, 2010 @ 00:39:02
Wats up niggga


You mad cuz his styling on you


i threw up lil bit.

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

March 04, 2010 @ 00:45:03
Mannie Fresh and his new group SOLE FRESH

(Invalid img)
March 04, 2010 @ 00:45:17
dope fit by weezy


Anyone know what jacket that is?
March 04, 2010 @ 01:30:38
Info on the 3M denim
March 04, 2010 @ 02:00:16
LMAO at those two wiggers in the Image Awards.

trying hard to be legit with them fits....smh
March 04, 2010 @ 02:07:57
i threw up lil bit.


lmfao
March 04, 2010 @ 02:08:36
When will those fucking corny ass LV coin pouches die already?
March 04, 2010 @ 03:06:12
(Invalid img)

When life gets hard, and you tryna fit into society,
this shit happens. lol
March 04, 2010 @ 06:48:01

Inactive User

Burberry


hmmm good call, especially seen as hes got the Burberry pyjama pants on in the previous scene....that check on the shorts could be the signature Burberry check in a different colour, cant seem to find any refernce of them online though - thanks!
March 04, 2010 @ 10:17:38
Anyone know what jacket that is?


moncler
March 04, 2010 @ 10:53:26
Originally posted by Inactive User
late?

cdg play cardigan on randy on americal idol. weird.


lol i saw that mess, i smh right when i saw the logo.
March 04, 2010 @ 12:28:01

(Invalid img)


this is up there with the gayest shit i've ever seen.
March 04, 2010 @ 12:46:05

(Invalid img)

For sec I thought it was the jonah brothers
Gay as shit
March 04, 2010 @ 12:59:31
No the Jonas Brothers would have enough sense to not wear that to the NAACP Image Awards or anywhere else for that matter.
March 04, 2010 @ 13:00:24
smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
March 04, 2010 @ 13:25:28
Defiantly one of the best dressed ladies. Both women and men could take tips from her:





March 04, 2010 @ 13:32:02
smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


DAMN! Anyone know where to find this?
March 04, 2010 @ 13:33:36
find what?
March 04, 2010 @ 13:43:12


wtf is he tryin to do here?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x