Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

Jan 18, 2010 @ 15:01
Damn, what a terrible page.
Jan 18, 2010 @ 15:11
Jan 18, 2010 @ 15:14
i heard victoria beck got her boobs reduced smh


no, she got her implants taken out.
Jan 18, 2010 @ 15:29
well said, and the third fit is not bad

Wale on video ste of pretty girls


Fuck i have that pink RL hoody too. He's not rocking it right
Jan 18, 2010 @ 15:41
third fit with CB is decent imo. someone post John Mayer fits
Jan 18, 2010 @ 16:12
At milan fashion week


dem harem pants. &)
i ain't mad him.
Jan 18, 2010 @ 16:16


Motherfucking fresh, i need info on the shoes

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Jan 18, 2010 @ 16:25
third fit with CB is decent imo. someone post John Mayer fits






https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Jan 18, 2010 @ 16:27


so, uh, what's this girl known for?

and real talk the last CB fit on top could've been better executed, i like the look though
Jan 18, 2010 @ 16:37
Kanye rockin the purse
Jan 18, 2010 @ 16:38
Honestly curtains fit on his diors is the best i have ever seen. They are not too high or too low, and they are exactly slim enough. R they just black clawmarks, or are they slightly waxed?

Fore Sale: Supreme Leopard M-51, Box Logo, Dior Jeans, Rick Owens, Etc. http://hypebeast.com/forums/apparel/211876#4274526

Jan 18, 2010 @ 16:55
Jan 18, 2010 @ 16:55
Motherfucking fresh, i need info on the shoes



shoes looks like Zara
Jan 18, 2010 @ 17:48
john mayers fits are wack and chris brown looks dumb as hell constantly switching his style up, dude needs to learn on how to just develop his own style
Jan 18, 2010 @ 17:57
Jan 18, 2010 @ 18:03
Originally posted by Inactive User
no, she got her implants taken out.



smh aw shit
Jan 18, 2010 @ 18:21
Jan 18, 2010 @ 19:54
Jan 18, 2010 @ 20:04
V-twizzy hauh! Sliiiiiiimeeeee

Demeanoir.com

Jan 18, 2010 @ 20:11
Motherfucking fresh, i need info on the shoes


generic man chukkas

.

Jan 18, 2010 @ 20:28


Motherfucking fresh, i need info on the shoes


thats hawtsmokeyface&)
those shoes yoo..../
Jan 18, 2010 @ 21:01

Been looking for this hat for awhile...
Jan 18, 2010 @ 21:23
"we all die" ?
shits wack
Jan 18, 2010 @ 22:09



Jan 18, 2010 @ 23:32
Lol^
Jan 18, 2010 @ 23:44
I need help finding this hooded flannel...polo.com has the navy and red one but has anyone seen this color

Jan 19, 2010 @ 03:31


diggy SMH dude is not a celeb

more like a clown
Jan 19, 2010 @ 03:39
Jan 19, 2010 @ 04:22
diggy SMH dude is not a celeb

more like a clown



you're calling a 14 year old kid who just wants to be fresh a clown

good job|0
Jan 19, 2010 @ 04:44
Originally posted by Inactive User
you're calling a 14 year old kid who just wants to be fresh a clown

good job|0


hes doing it wrong

hes ruining the hypebeast culture

its like an ISSr VS a HB'r
This topic is locked, replies are no longer accepted.