Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
December 9, 2009 @ 08:24 PM
yoda91

Post: 9

Join Date: Aug 2008

those fenom chinos &)


those arent fenom chinos.
are from clot . . their f/w 09 collection
December 9, 2009 @ 08:36 PM
PhoisGOOD

Post: 380

Join Date: Sep 2009

Location: The Bay!

Ryan leslie cool
December 9, 2009 @ 08:45 PM
s1acker

Post: 60

Join Date: Mar 2007

Location: The Ture North Stron...

I like the Game's vest! I've been looking for it all over and it's sold out.
December 9, 2009 @ 10:43 PM
Nover

Post: 631

Join Date: Jun 2008

Location: NY Born / LA Bred

December 9, 2009 @ 11:58 PM
Brooklyn_718

Post: 2561

Join Date: Sep 2006

Location: Pluto

p is the executive producer of the red album so i think it's more of a tribute to him and the neptunes but if he is on star trak he will never release an album, p let too many guys get away from his label because he puts more effort in his shit and into n.e.r.d.


Too false... This guy game is a platinum selling artist there is no way P would INVEST in Game and not have him release albums. When you sign an artist that artist is an investment.
December 10, 2009 @ 12:10 AM
ichigo81

Post: 2804

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

^^^not false, reason he can't sign to star trak 50 cent still in his ass for two more albums, second star trak has had plenty of dudes that have sold platinum records, slim thug and the clipse both have sold platinum records and they were on star trak and never released albums had to go to different labels , fam-lay and roscoe p coldchain were a dope up an commers, never put the cats out, i like p and i love his music but artist/label heads don't work for artist because they put more into their projects then others, like for instance, j.cole is a beast but it's lookin like jay my never put him out
December 10, 2009 @ 12:26 AM
GP La Flare

Post: 1245

Join Date: Feb 2008

Shut the fuck up



Post pics
December 10, 2009 @ 12:52 AM
fatpat

Post: 147

Join Date: Oct 2007

Location: cleveland

hell yeah game and neptunes are both sick and all the supreme shit is dope so if you dont like it suck it

Karmaloop Rep Code: PublicNuisance. Twitter @worstofpat

December 10, 2009 @ 09:27 AM
almost1

Post: 979

Join Date: Dec 2008

Location: NYC

like for instance, j.cole is a beast but it's lookin like jay my never put him out


wat are you saying bruh the homie just only dropped a mixtape with an album to follow up soon well see about it hes getting radio play dowwwww

basisny.com

December 10, 2009 @ 09:58 AM
t_town

Post: 133

Join Date: Apr 2006



ID on boots?
December 10, 2009 @ 10:24 AM
JME3000

Post: 636

Join Date: Jul 2008

Location: MANCHESTER

soles look bit like doc martins??...
December 10, 2009 @ 11:31 AM
db.cooper

Post: 373

Join Date: Oct 2009

wat are you saying bruh the homie just only dropped a mixtape with an album to follow up soon well see about it hes getting radio play dowwwww


do you ever type properly?. its like a game trying to decipher where your punctuation is missing and what random letters mean what words
December 10, 2009 @ 12:50 PM
aficionado

Post: 42

Join Date: Feb 2009

Location: New York, NY

ID on boots?


Those are definitely Doc Martens, check the website...
December 10, 2009 @ 04:57 PM
almost1

Post: 979

Join Date: Dec 2008

Location: NYC

do you ever type properly?. its like a game trying to decipher where your punctuation is missing and what random letters mean what words


lol u care to much get off hb a lil just sayin

basisny.com

December 10, 2009 @ 05:13 PM
Lloyd

Post: 537

Join Date: Mar 2009

Location: Norway/Nor. Cal


Benji Madden
December 10, 2009 @ 05:18 PM
Hellah Fresh

Post: 3882

Join Date: Dec 2006

edison chen again, dope





ID the peacoat?
December 10, 2009 @ 08:55 PM
Hellah Fresh

Post: 3882

Join Date: Dec 2006



Dame look old.



He look hungry. Must be all that stress that he fucke up and didnt put Kanye on LOL. My Bad.
December 10, 2009 @ 10:17 PM
Hamez

Post: 361

Join Date: Nov 2006

Location: Twin Cities

pea coat is head porter plus
December 10, 2009 @ 10:21 PM
Kwesi

Post: 498

Join Date: Jun 2009

Location: Jersey


Benji Madden

Damn this fit is crack. cool
December 10, 2009 @ 11:19 PM
peterx

Post: 70

Join Date: May 2009

Location: Toronto

December 10, 2009 @ 11:23 PM
Kwesi

Post: 498

Join Date: Jun 2009

Location: Jersey

my ***** Drake with the ill fit FINALLY
December 10, 2009 @ 11:38 PM
too slow

Post: 106

Join Date: Oct 2008

Location: TEXAS MOTHERFUCKER T...

Is that the damier graphite coin pouch? Didn't know they were available.
December 10, 2009 @ 11:41 PM
Beach2theBay

Post: 3282

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

Nah it just looks like a dark leather monogram or a denim pouch.

Check out my podcast Music Mongrel Podcast on iTunes

December 10, 2009 @ 11:51 PM
filth

Post: 3394

Join Date: Feb 2009

Location: Vancouver



its the denim pouch.

look at that hypebeast next to him
December 11, 2009 @ 12:19 AM
ichigo81

Post: 2804

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

its the denim pouch.

look at that hypebeast next to him


i dont see anything wrong with dude next to him, yeah i mean the supreme hoody and tiffs but it looks good to me, it's not like he is trying hard
December 11, 2009 @ 12:33 AM
jonas

Post: 215

Join Date: May 2006

thats all you see?

dudes trying hella hard
December 11, 2009 @ 12:41 AM
will_i_am

Post: 130

Join Date: Jun 2006

purple watch, lol.

ohwrd.com | boylstontradingco.com

December 11, 2009 @ 01:37 AM
Nover

Post: 631

Join Date: Jun 2008

Location: NY Born / LA Bred





December 11, 2009 @ 02:00 AM
carnage

Post: 10

Join Date: Mar 2008

You're all hating ass bitches lmaoooo...how is dude on the left's fit bad?? shadescould buy all your shit ass fits anyway

word to carneezy
December 11, 2009 @ 03:24 AM
filth

Post: 3394

Join Date: Feb 2009

Location: Vancouver

You're all hating ass bitches lmaoooo...how is dude on the left's fit bad?? shadescould buy all your shit ass fits anyway

word to carneezy


- LV Evidence
- Supreme hoodie
- Gay purple watch
- Coin purse (look closely)
- Tiffanys <-- these are ugly shoes btw

and no, his played out sunglasses cant buy shit.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top