Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
November 8, 2009 @ 04:01 PM
Eaton

Post: 3457

Join Date: Sep 2008

Location: NY



does that girl have human hair on her feet?

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

November 8, 2009 @ 09:44 PM
hools

Post: 4461

Join Date: Jul 2008

Location: California

ahahah ^ nice look. mind fuck right there
November 8, 2009 @ 10:04 PM
SplashySplash

Post: 379

Join Date: Oct 2009

anybody can ID this flannel?
November 8, 2009 @ 10:09 PM
greally

Post: 179

Join Date: Jan 2009

Location: New Zealand

yup, i think its penis
November 8, 2009 @ 11:09 PM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

anybody can ID this flannel?

Honestly, how hard is it to find flannels these day?
that's very common, and if u want that just for whatever brand it is, ur gonna end up dishing more moolah for no reason.
November 9, 2009 @ 12:25 AM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

anybody can ID this flannel?


November 9, 2009 @ 12:27 AM
filth

Post: 3394

Join Date: Feb 2009

Location: Vancouver

what the fuck nuclientele?
November 9, 2009 @ 12:44 AM
A.B.Y.S.S.

Post: 1937

Join Date: Nov 2008

Location: Hypemore,Beastland

wants a bigger post count?
November 9, 2009 @ 12:56 AM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009





i'm always seein dude with a drink in hand

sup with that?

Melo Gang All Day

November 9, 2009 @ 01:04 AM
A.B.Y.S.S.

Post: 1937

Join Date: Nov 2008

Location: Hypemore,Beastland

he has white liver it's why he's so skinny. sike(pysche)idk but it is interesting now that you mention it.
November 9, 2009 @ 01:14 AM
metalslug

Post: 1025

Join Date: Apr 2009

Location: L A

hes at a club. gotta rock that drink steez
November 9, 2009 @ 09:30 AM
SplashySplash

Post: 379

Join Date: Oct 2009

Honestly, how hard is it to find flannels these day?
that's very common, and if u want that just for whatever brand it is, ur gonna end up dishing more moolah for no reason.


yea i know but I never seen one with front pockets like that and shoulder epaulets... let me know if you know any similar ones?
November 9, 2009 @ 11:01 AM
tramericanjr

Post: 183

Join Date: Sep 2007



Jay's fit is nice, just not for a dude thats forty
November 9, 2009 @ 03:40 PM
BeWearOfArt

Post: 274

Join Date: Mar 2008

Location: Bay Area

cudi is like a semi-alcoholic, or used to be at least. i remember readin somethin about it in an interview one time.
November 9, 2009 @ 05:28 PM
Brooklyn_718

Post: 2561

Join Date: Sep 2006

Location: Pluto

jay's fit is nice, just not for a dude thats forty


truth
November 9, 2009 @ 06:46 PM
De La Wear

Post: 27

Join Date: Feb 2009

sorry if these have been posted before



does anyone know what company and kind of sunglasses those are?

thanks
November 9, 2009 @ 08:23 PM
forbisher

Post: 13

Join Date: Sep 2008

Honestly, how hard is it to find flannels these day?
that's very common, and if u want that just for whatever brand it is, ur gonna end up dishing more moolah for no reason.


Yeah, don't worry about the pockets, cut, buttons, stiffness/softness or colours and they'll all seem equal.





But there are tons of differences and most flannels suck ass. Some are really nice, and are cheap too, but most that are really nice happen to be because of premium materials and superior details.

I wonder how many flannels you own bro.
November 9, 2009 @ 08:45 PM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

Yeah, don't worry about the pockets, cut, buttons, stiffness/softness or colours and they'll all seem equal.





But there are tons of differences and most flannels suck ass. Some are really nice, and are cheap too, but most that are really nice happen to be because of premium materials and superior details.

I wonder how many flannels you own bro.

6.
You're misconstruing what I said, I was saying dude shouldn't dish out tons of cash for a flannel from a BRAND perspective.
Quality flannels can be purchased anywhere, doesn't have to be made by a BIG name brand or notorious brand - And that's the truth. I'm admonishing dude b/c prevent him from spending more then he should.


November 9, 2009 @ 08:49 PM
SplashySplash

Post: 379

Join Date: Oct 2009

ya well I wasn't asking to know the brand, and trust me I am ready to dish out $$$ for that EXACT flannel, because I know for a fact that would have to be a quality shirt.. matter fact if you can point me to a flannel that resembles anything close to that let me know...
November 9, 2009 @ 08:53 PM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

ya well I wasn't asking to know the brand, and trust me I am ready to dish out $$$ for that EXACT flannel, because I know for a fact that would have to be a quality shirt.. matter fact if you can point me to a flannel that resembles anything close to that let me know...


Vans flannel..
took me 3 seconds LOL.
November 9, 2009 @ 10:15 PM
Nover

Post: 631

Join Date: Jun 2008

Location: NY Born / LA Bred

November 9, 2009 @ 10:20 PM
hamzjvd

Post: 313

Join Date: Apr 2007

Location: Chi-cago

^hORRIBLE !
November 9, 2009 @ 11:29 PM
PhoisGOOD

Post: 382

Join Date: Sep 2009

Location: The Bay!

Man there are so many things wrong with that fit..
November 10, 2009 @ 01:18 AM
SplashySplash

Post: 379

Join Date: Oct 2009

Vans flannel..
took me 3 seconds LOL.


lol ya that looks like the one on the cover, why dont I go to Old Navy and buy one...
that one doesn't have shoulder epaulets and looks like thin cotton, the one on the cover looks mixed with wool, cotton and other shit
November 10, 2009 @ 08:15 AM
thenorthside

Post: 3254

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

^ so do it...

what happened to pics of fits? (or pics of fit girls)

halle looking fine as usual


as is this fine specimen

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

November 10, 2009 @ 08:49 AM
thenorthside

Post: 3254

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto



not too sure about popping the collar, but adam brody on his relaxed, homeless steez

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

November 10, 2009 @ 12:32 PM
LIZZARD

Post: 285

Join Date: Mar 2007

hallie wearing stockings under stockings.... &)
November 10, 2009 @ 01:45 PM
C_Augustus_O

Post: 3638

Join Date: Jan 2009

Location: CT


https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

November 10, 2009 @ 01:58 PM
wikedwun

Post: 3125

Join Date: Nov 2006

Location: San Diego

Wut the hell has happened to Rihanna, shes going downhill fast!
Decent Yeezy fit by Wale I guess:

November 10, 2009 @ 03:46 PM
bakebean

Post: 1133

Join Date: Aug 2008

Location: District of Columbia

Wale fails haorribly at dressing. And how u figure Rhinna's going downhill??????

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top