Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
July 16, 2009 @ 07:42 PM
Joweee

Post: 3667

Join Date: Jul 2008

why does he have his hands in his pants? LOL


he looks cold
July 16, 2009 @ 08:05 PM
southwest55

Post: 1331

Join Date: Apr 2008

This
jay-z needs to be slapped off his high horse that hes been on lately...



Somebody get this old man a rocking chair
July 16, 2009 @ 08:11 PM
csrulz16

Post: 17

Join Date: Jul 2009

What pants was Efron wearing with the Vulc 106s
July 16, 2009 @ 08:48 PM
KEMP

Post: 1557

Join Date: Jul 2006

Location: Vancouver

In reality he didnt hustle to get that oppurtunity, he got shuttled there by TLC.


nah duu, im saying since the show is falling, he hops on this lame ass ed hardy shit desiging shit for kids, because of who he is they want him. Obviously to make some doh, hustle hustle hustle.
July 16, 2009 @ 09:38 PM
rickrude

Post: 172

Join Date: Mar 2009





guys like Efron mayer just knows fashion, they dont over do it, simple but stylish.
July 16, 2009 @ 09:43 PM
bwssldr

Post: 1253

Join Date: Jul 2007

I wouldn't put Zach and John in the same fashion realm. Zach isn't really any where as well dressed as John is.

Fore Sale: Supreme Leopard M-51, Box Logo, Dior Jeans, Rick Owens, Etc. http://hypebeast.com/forums/apparel/211876#4274526

July 16, 2009 @ 09:44 PM
rickrude

Post: 172

Join Date: Mar 2009

As for Jigga he needs to put his pride away and just wear fitted jeans because a short T and baggy jeans is HORRIAWFUL!

We all know how bad he wants to do it.
July 16, 2009 @ 09:54 PM
almost1

Post: 979

Join Date: Dec 2008

Location: NYC

I wouldn't put Zach and John in the same fashion realm. Zach isn't really any where as well dressed as John is.


...really

john mayer doesnt dress that well...proportions are usually off...hop off

basisny.com

July 16, 2009 @ 09:56 PM
EggyStaysFresh

Post: 245

Join Date: Jun 2009

Location: Las Vegas

As for Jigga he needs to put his pride away and just wear fitted jeans because a short T and baggy jeans is HORRIAWFUL!

We all know how bad he wants to do it.


yeah those pants dont really go right with those shoes.
July 16, 2009 @ 11:15 PM
Clint Beastwood

Post: 226

Join Date: Feb 2009

Location: SD


where can I find a similar jacket????????????

instagram @ j_repp VIP host in SD, HB fam hmu for hook up

July 16, 2009 @ 11:44 PM
GPS

Post: 178

Join Date: Feb 2008

Location: Charleston/Morgantow...



guys like Efron mayer just knows fashion, they dont over do it, simple but stylish.


Yeah? I'm almost 100% sure Zac Efron has a stylist. So don't credit him, credit the guy/girl that gets all of the clothes he wears and puts his outfits together for him. I'm not sure about John Mayer, but I would say it's much less likely that he has a stylist.
July 16, 2009 @ 11:53 PM
Failure Pt.4

Post: 2314

Join Date: Feb 2009

Location: Los Angeles 818

jay-z needs to be slapped off his high horse that hes been on lately...


he's always been on a high horse

he's earned it
July 16, 2009 @ 11:53 PM
1991.

Post: 468

Join Date: Aug 2008

Location: Oregon.

jay-z needs to be slapped off his high horse that hes been on lately...


??
July 16, 2009 @ 11:55 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

^ u just wrote exactly what i was going to write.. Efron is the Rich LA Poster boy! He hs people dress him that way and most likely his publicist tells him too! For mayor i think he knows, i seen or heard somewhere that John mayor loves japanese culture, reason why his tattoo, his brand name, etc..
July 17, 2009 @ 12:13 AM
Failure Pt.4

Post: 2314

Join Date: Feb 2009

Location: Los Angeles 818

He used to have a blog on honeyee too....he stay on that Japanese shit
July 17, 2009 @ 12:27 AM
jeaniu$

Post: 334

Join Date: Aug 2007

what tee is this yo
July 17, 2009 @ 12:34 AM
McTease

Post: 720

Join Date: Aug 2008

John Mayer is that dude.
www.youtube.com/watch?v=T_A9pdLYtvQ
July 17, 2009 @ 12:46 AM
al3xtsf

Post: 208

Join Date: Oct 2008

Location: ....

Yeah? I'm almost 100% sure Zac Efron has a stylist. So don't credit him, credit the guy/girl that gets all of the clothes he wears and puts his outfits together for him. I'm not sure about John Mayer, but I would say it's much less likely that he has a stylist.


co-sign..
July 17, 2009 @ 12:47 AM
UghItsDave

Post: 1113

Join Date: Sep 2008

Location: The Heights of La Ha...

nah duu, im saying since the show is falling, he hops on this lame ass ed hardy shit desiging shit for kids, because of who he is they want him. Obviously to make some doh, hustle hustle hustle.


Yeah that makes sense. I interpreted it the wrong way my bad.
July 17, 2009 @ 12:48 AM
bwssldr

Post: 1253

Join Date: Jul 2007

He used to have a blog on honeyee too....he stay on that Japanese shit


Yeah, he's also friends with Hiroshi so he definitely doesn't have a stylist. He's been on Supreme, NBHD, Visvim, etc. There's even that super hypebeast pic of him with a bape city came hoody and supreme hat.

Fore Sale: Supreme Leopard M-51, Box Logo, Dior Jeans, Rick Owens, Etc. http://hypebeast.com/forums/apparel/211876#4274526

July 17, 2009 @ 12:49 AM
UghItsDave

Post: 1113

Join Date: Sep 2008

Location: The Heights of La Ha...





guys like Efron mayer just knows fashion, they dont over do it, simple but stylish.


Ummmmm no. Everyone knows celebs have stylists. I'm sure disney dictates what he wears.
July 17, 2009 @ 01:11 AM
Joweee

Post: 3667

Join Date: Jul 2008

i dont know about all of that....
July 17, 2009 @ 01:33 AM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

^ yeah not so much disney but his stylist and publicist sure have a huge say in what he wears and how he wears it... He has to keep that image as a Rich LA poster boy! Im sure he probably likes it since the style is cool, clothes are pretty nice and it fits him...
July 17, 2009 @ 01:45 AM
BeWearOfArt

Post: 274

Join Date: Mar 2008

Location: Bay Area

what kinda jeans is zac wearin in that first pic^^^
July 17, 2009 @ 01:50 AM
wikedwun

Post: 3125

Join Date: Nov 2006

Location: San Diego

IMO I think Mayer & Efrons shit is so plain jane, nothing special bout these two guys, but they do pull hot womens and I still can't believe Kobe cheated on his wife, Vanessa is so Fly! I dont think I've ever seen her look bad.
July 17, 2009 @ 07:55 AM
Nover

Post: 631

Join Date: Jun 2008

Location: NY Born / LA Bred

Yeah? I'm almost 100% sure Zac Efron has a stylist. So don't credit him, credit the guy/girl that gets all of the clothes he wears and puts his outfits together for him. I'm not sure about John Mayer, but I would say it's much less likely that he has a stylist.


As far as stylist go they get clothes for Celebs but most of the time they don't pick out their daily outfits. So he may put the individual pieces together.
July 17, 2009 @ 09:34 AM
babyshoe

Post: 1414

Join Date: Aug 2008

Location: Downtown LA

Yeah? I'm almost 100% sure Zac Efron has a stylist. So don't credit him, credit the guy/girl that gets all of the clothes he wears and puts his outfits together for him. I'm not sure about John Mayer, but I would say it's much less likely that he has a stylist.


mayer actually likes supreme. he buys it himself.
July 17, 2009 @ 12:50 PM
Awwsome

Post: 596

Join Date: Jun 2009

lol why do yall *****s care so much?
yall worst then females
July 17, 2009 @ 12:57 PM
Lew

Post: 3336

Join Date: Apr 2007

Location: Los Angeles

anyone know where to cop these ysl's black with the white sole? because the ysl website doesnt have them
July 17, 2009 @ 01:23 PM
Brooklyn

Post: 6

Join Date: Dec 2008

lol why do yall *****s care so much?
yall worst then females



This
This is true

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top