Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
November 11, 2008 @ 10:37 AM
hamzjvd

Post: 313

Join Date: Apr 2007

Location: Chi-cago

November 11, 2008 @ 10:43 AM
hamzjvd

Post: 313

Join Date: Apr 2007

Location: Chi-cago

November 11, 2008 @ 11:14 AM
apple eyes

Post: 855

Join Date: Dec 2006

Location: Olive Garden

wow, you guys need to get off of chris. hes doing it cuz its fun. not cuz its "in style".

ya'll are a bunch of hatin fags yo. get a life.


The irony in this...
November 11, 2008 @ 01:21 PM
ricky tan

Post: 1476

Join Date: Jan 2008

Location: serbia

he just knows how to sort of do a kick flip
the video has been posted on this thread already, but look on
youtube for it



haha

hung 10 never surfed

November 11, 2008 @ 02:16 PM
KlAzE1

Post: 540

Join Date: Jul 2008

Location: City where no pity i...

yeah but not with those kicks


def not wit those kicks
November 11, 2008 @ 05:08 PM
embark

Post: 538

Join Date: May 2006

Location: Brooklyn

def not wit those kicks


MOST definitely not with those kicks. Fit looks sloppy.
November 11, 2008 @ 05:42 PM
GPS

Post: 178

Join Date: Feb 2008

Location: Charleston/Morgantow...

Big Sean


is that guy next to the fat guy anybody? I saw him at the Hundreds sale in SF this weekend.


that's cliff intern for burn rubber (detroit), his a really cool guy.


The dude on the left is Big Sean (G.O.O.D. Music recording artist). No idea who dude on the right is.
November 11, 2008 @ 07:45 PM
TwiggyDig

Post: 2416

Join Date: Sep 2008

Location: Bronx, New York / Lo...



mmmm rihanna is FINNNEEEE
November 11, 2008 @ 07:53 PM
prolifick21

Post: 543

Join Date: Nov 2007

Location: N Y C // WORLD



i cant believe what im seeing is that a preme and skytops(i know their played but still when a chick rocks'em corret id ont give a fuck)


ssshhhiiiiiiiiittt

thanks her stylist
November 11, 2008 @ 07:58 PM
hatchofchi

Post: 886

Join Date: Oct 2008

Location: MyHouse

i cant believe what im seeing is that a preme and skytops(i know their played but still when a chick rocks'em corret id ont give a fuck)


ssshhhiiiiiiiiittt

thanks her stylist


Rihhana is fine as hell. What side of the windy are you from? And How do you figure Supras are played out? Around me theres alot of huf ass people wearing them, but thats them...
November 11, 2008 @ 09:53 PM
Free Agent

Post: 379

Join Date: Jun 2007

I wonder what Rihanna's favourite Zoo York video is?


&)
November 11, 2008 @ 10:30 PM
TagPopnQua

Post: 117

Join Date: Oct 2006

i cant believe what im seeing is that a preme and skytops(i know their played but still when a chick rocks'em corret id ont give a fuck)


ssshhhiiiiiiiiittt

thanks her stylist


I know! Cuz she's Basian (spconfused,DEF. didnt do that on her own. I think shes good and stuff but she didnt do it on her own. Lol.
November 11, 2008 @ 10:43 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

she actually just came from my house right before that picture, i let her borrow my hoody
November 11, 2008 @ 10:48 PM
1991.

Post: 468

Join Date: Aug 2008

Location: Oregon.

The irony in this...


??
November 11, 2008 @ 11:31 PM
TL

Post: 1577

Join Date: May 2008

she actually just came from my house right before that picture, i let her borrow my hoody


lols yeah shit i haven't seen her rock 'preme before
November 12, 2008 @ 01:31 AM
..HotSause..

Post: 1

Join Date: Nov 2008

wtf are these chain wallets [LV one above] called ...?
November 12, 2008 @ 01:35 AM
hatchofchi

Post: 886

Join Date: Oct 2008

Location: MyHouse

wtf are these chain wallets [LV one above] called ...?


Louis Vuitton key and change holder.
November 12, 2008 @ 02:00 AM
hamzjvd

Post: 313

Join Date: Apr 2007

Location: Chi-cago


sharing the same kicks pt2


November 12, 2008 @ 06:12 AM
Subsistence.

Post: 1075

Join Date: Jan 2008

Location: Perth, Aus

Rhinna and Chris Brown dropped by Highs And Lows in Perth yesterday, I went today and the guys told me they dropped about 4k worth on shoes, sunnies, etc.

November 12, 2008 @ 09:10 AM
disruptfam

Post: 314

Join Date: Sep 2008

Location: Brisbane,Aussie!

Seems like the hitting every boutique and sneaker joint while in AUS

November 12, 2008 @ 10:45 AM
isen504

Post: 32

Join Date: Jul 2007



chick gets maddddddddddddddddddddddd points.
November 12, 2008 @ 11:36 AM
TagPopnQua

Post: 117

Join Date: Oct 2006


sharing the same kicks pt2





And exactly WHY would they need to share kicks? Come on now.
November 12, 2008 @ 01:00 PM
TL

Post: 1577

Join Date: May 2008

And exactly WHY would they need to share kicks? Come on now.


looks like they share hoodies too
November 12, 2008 @ 04:03 PM
superveelain

Post: 1461

Join Date: Jan 2007

looks like they share hoodies too


nah,on the other pics they are wearing it at the same times,,hehehe

who was saying he wont wear them again?

November 12, 2008 @ 04:24 PM
tightstarz

Post: 14

Join Date: Nov 2007

Location: Brasilia, Brazil

Beyonce lookin extra good, but Jay really gotta do somthin bout them jeans.
November 12, 2008 @ 04:29 PM
jyrki69

Post: 3

Join Date: Aug 2008

Info on jacket?


Info on jacket? Is it Akoo, his new clothing line? Where to cop? thanks
November 12, 2008 @ 04:40 PM
Idrum

Post: 1104

Join Date: Sep 2007

Location: Austin, Texas

why does chris brown think hes a skater all of a sudden?
November 12, 2008 @ 04:40 PM
Jon's_Coffee_Shop

Post: 1569

Join Date: Feb 2006

Location: Montreal, Quebec

Rihhana is fine as hell. What side of the windy are you from? And How do you figure Supras are played out? Around me theres alot of huf ass people wearing them, but thats them...


Supra is a shit brand IMO, and Chris Brown is the biggest tool I have ever seen.
November 12, 2008 @ 05:08 PM
bosc0

Post: 320

Join Date: Aug 2008

Location: Oz



That shit is messed! i can see her breakfast, lunch and last nights semen injection.
November 12, 2008 @ 05:12 PM
Hellah Fresh

Post: 3886

Join Date: Dec 2006

^^^^

camel toe hoe!

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top