Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

August 25, 2008 @ 20:15:19
who makes the shark tee?





yea who makes that tee? its fire.
August 25, 2008 @ 23:54:13
Yea I Love Cassie, But Those Shades Are Not The Cazel 186
August 25, 2008 @ 23:57:22
coulda sworn i saw chris brown wearing lordless warriors.
in the mtv vma comercial
August 26, 2008 @ 00:13:13
Internet Marketting
I took a look at your site and recommend it to my visitors. I agree with you on the importance of becoming valuable in many different areas. I believe that it sustains any entrepreneur during challenges that inevitably occur.
--------------
Sally
viral Marketting
Email : drivenwide@gmail.com
August 26, 2008 @ 01:42:34
Yeah those Cassie's aint those Cazels...

Sean Combs tell us what are those...share the ledge...
August 26, 2008 @ 21:16:01
what hoody plz?



what hoody?


Does anybody know?I was thinking Ralph Lauren but now I'm not sure
August 27, 2008 @ 03:18:07
Douche bag jeans


Antiks Jeans are poppin wat type of shit are u on I gotta pair and I'll put a hundred G's up Jim Jones is da dude rocking dem in the picture
August 27, 2008 @ 05:04:05
Originally posted by Inactive User

where's that shirt nas from?
its not christian audigier..


Anybody figure this nas shirt out yet?
August 27, 2008 @ 12:39:36


Yeah what hoody is this?
August 27, 2008 @ 14:47:51
August 28, 2008 @ 08:17:03
First post, might as well contribute...





August 28, 2008 @ 12:49:05
wow..OG AJ1
August 28, 2008 @ 14:12:55
damn @ that japanese bitch
August 28, 2008 @ 15:34:40


What type of coat is this?
August 28, 2008 @ 17:50:46
What type of coat is this?


a pea coat?
August 28, 2008 @ 17:51:46
Who makes it?
August 28, 2008 @ 18:10:26
First post, might as well contribute...







damn.smokeyface
August 28, 2008 @ 18:26:20
^forgot to mention that's Hyori Lee, a korean singer.
August 28, 2008 @ 19:45:43


Yeah what hoody is this?


it's just a yellow hoodie blinkyeyes

american apparel has one that's almost similar.

http://store.americanapparel.net/f497.html
August 28, 2008 @ 23:35:03
Who makes it?


The United States Navy? Seriously dude you can get a peacoat anywhere from almost any brand or just go to a goodwill and you're likely to find one.
August 29, 2008 @ 11:55:32



yea who makes that tee? its fire.


The T-shirt is Alexander McQueen. From the S/S 2008 collection....
August 29, 2008 @ 11:59:34
it's just a yellow hoodie blinkyeyes

american apparel has one that's almost similar.

http://store.americanapparel.net/f497.html


Nah, Weezy's got a much lighter color and fabric on it seems.

Has this been identified for sure yet?
August 29, 2008 @ 12:46:24
pulled from Mishka thread.
smh...
August 29, 2008 @ 14:30:30
info on brown's shoes
August 29, 2008 @ 14:47:27
those shoes are from the countdown pack, it comes with the black and white ones and some all black 20's. idk if it was this thread but i seen a picture with jay rockin um
August 29, 2008 @ 15:03:32
Anyone knows what jeans are these?


The type of jeans all the body builder douchebags wear.
August 29, 2008 @ 15:06:02
First post, might as well contribute...






Daang shes hot. sure wifey material.
August 29, 2008 @ 22:26:15
The type of jeans all the body builder douchebags wear.


Naw not really becasue if you come thru my hood rigth now you see mad heads wearing those shit and *****s over here is brolic(meaning strong) but *****s aint body builders
August 30, 2008 @ 00:54:06



yea who makes that tee? its fire.


Thats A Alexander Mcqueen Shirt $137 Here @
http://diabro.net/product_info.php/cPath/193_965/products_id/13039
August 30, 2008 @ 02:41:07
$137!?!?!? For that thirt it ain't even that nice.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x