Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

Sep 05, 2008 @ 18:14
Originally posted by Inactive User


^^ hahaha MALLGRIP!
Sep 05, 2008 @ 18:32
rofl @ the fuckin astronaut suit
Sep 05, 2008 @ 19:41


im feeling this fit pharrell is wearing....
Sep 05, 2008 @ 20:28
Originally posted by Inactive User
fire reds came out in '99.

and those aren't 99s, those are from the new pack that dropped last week.



true!
Sep 05, 2008 @ 21:04


when the heck did Chris Brown start skating?
Sep 05, 2008 @ 21:16


im feeling this fit pharrell is wearing....


very nice indeed
Sep 05, 2008 @ 22:25
clean^^^
Sep 05, 2008 @ 22:35
Pharrell is hilarious. The outfit is awesome!
Sep 06, 2008 @ 17:43


whats shoes is the guy in the shorts wearing
Sep 06, 2008 @ 18:12
Sep 07, 2008 @ 17:13
when the heck did Chris Brown start skating?


When everybody and they mama decided to start doing it...
He can't be serious though...look at his tires...how the fuck do you skate on that shit?
Sep 07, 2008 @ 17:20
Anybody know where to I can cop this sweater Kanye got on? It's dope!smokeyface

Sep 07, 2008 @ 17:24
It's from Jeremy Scott Fall 06....good luck finding it..

http://nymag.com/fashion/fashionshows/2006/fall/main/newyork/womenrunway/jeremyscott/#
Sep 07, 2008 @ 17:30
Sep 07, 2008 @ 17:34
Is that Wale ^?
Sep 07, 2008 @ 18:45
Originally posted by Inactive User
fire reds came out in '99.

and those aren't 99s, those are from the new pack that dropped last week.


Kinda late, but Fire Reds were retroed in 2000. I remember because it was January & they came out just before the end of Winter break.
Sep 07, 2008 @ 22:16


where to cop military shirt like this?


The freak is his shirt shining for? is it silver?
Sep 07, 2008 @ 22:50
The freak is his shirt shining for? is it silver?

no...it's a clean white t-shirt...
Sep 07, 2008 @ 23:19
anyone know what black shoes lil wayne had on during his first performance at the vmas my roommate said they looked good but didnt know what kind they were
Sep 07, 2008 @ 23:21
pretty sure they were supras
Sep 07, 2008 @ 23:22
Consequence has a video of Chris Brown doin a real shitty/sketchy Kickflip...so take that how you wanna.
Sep 07, 2008 @ 23:26
Wale @ Gwu Fall Fest


Sep 07, 2008 @ 23:51
Can anyone identify these glasses Chris Brown is wearing? They look like red lucite wayfarers but I can't find anything of the sort online:



As you can see the lenses are also red


I might be way off as I dunno shit about glasses but could they possibly be oakleys? I saw a ***** today that had red glasses with red lenses similar looking and it said oakleys on one side.
Sep 08, 2008 @ 04:24
Anybody know where to I can cop this sweater Kanye got on? It's dope!smokeyface



lupe has this sweater as well, it's dope, too bad i cant find it anywhere
Sep 08, 2008 @ 07:56
Originally posted by Inactive User
Is that Wale ^?


Yes.
Sep 08, 2008 @ 08:43
lupe has this sweater as well, it's dope, too bad i cant find it anywhere


its by jeremy scott.

good look finding it.

i think it was sold at fruition las vegas when it came out last year.
Sep 08, 2008 @ 09:25
Originally posted by Inactive User
its by jeremy scott.

good look finding it.

i think it was sold at fruition las vegas when it came out last year.


I heard McDonalds Sells it with a Happy Meal.
Sep 08, 2008 @ 10:00
I heard McDonalds Sells it with a Happy Meal.


yea basically
Sep 08, 2008 @ 10:22


wale doing it big.
Sep 08, 2008 @ 10:33
When everybody and they mama decided to start doing it...
He can't be serious though...look at his tires...how the fuck do you skate on that shit?


He isn't. As mentioned before, he's mallgrabbing, which is the most blatant sign of a poser in the skate world. Beyond that, its like you said, look at his wheels! Those have never touched the ground, outside the store.
This topic is locked, replies are no longer accepted.