Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
August 16, 2008 @ 11:49 AM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

isnt it forbidden to post links to your blogs? this jkissi always does that..
August 16, 2008 @ 11:50 AM
yogurtflame

Post: 276

Join Date: May 2008





any info on the glasses? i immediately thought cazals at first, but i don't recognize that logo on the lense confused
August 16, 2008 @ 11:55 AM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

wow, over here in Europe camels dont dress
August 16, 2008 @ 11:59 AM
AfrocentricPatrick

Post: 2375

Join Date: Aug 2006

Location: 910 side of thangs,...

isnt it forbidden to post links to your blogs? this jkissi always does that..


stop snitching
August 16, 2008 @ 12:02 PM
yogurtflame

Post: 276

Join Date: May 2008

wow, over here in Europe camels dont dress

y'all got camels in europe? suprised
August 16, 2008 @ 12:02 PM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

stop snitching

blah blah

stop riding his cock
August 16, 2008 @ 12:02 PM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

y'all got camels in europe? suprised

yep, in Zoo's.
August 16, 2008 @ 12:16 PM
AfrocentricPatrick

Post: 2375

Join Date: Aug 2006

Location: 910 side of thangs,...

blah blah

stop riding his cock


are you slow?
August 16, 2008 @ 12:21 PM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

are you slow?

are you homo?
August 16, 2008 @ 12:23 PM
AfrocentricPatrick

Post: 2375

Join Date: Aug 2006

Location: 910 side of thangs,...

yes.
August 16, 2008 @ 12:28 PM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

oh, sorry
August 16, 2008 @ 01:28 PM
JKISSI

Post: 3015

Join Date: Jul 2006

Location: THE BRONX

noob ^
August 16, 2008 @ 01:28 PM
JKISSI

Post: 3015

Join Date: Jul 2006

Location: THE BRONX

www.streetetiquette.com
edit - i had a pic there idk what happened to it.. upload it again



and alex stfu son


alex im special here ill quote myself cool
August 16, 2008 @ 01:59 PM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

wow jkissi actin hard with his 65pounds
August 16, 2008 @ 02:36 PM
JKISSI

Post: 3015

Join Date: Jul 2006

Location: THE BRONX

all 65.8 pounds of me alexander the pussy
August 16, 2008 @ 08:16 PM
savision

Post: 27

Join Date: Aug 2008

Location: MONTREAL

Leave this forum.....


hahaha
August 16, 2008 @ 08:51 PM
g2289

Post: 975

Join Date: Dec 2006

thats the first time pharrell actually looks like he's 35 lol
August 16, 2008 @ 09:13 PM
JKISSI

Post: 3015

Join Date: Jul 2006

Location: THE BRONX

he looks asian in that picture.. anyone agree?
August 16, 2008 @ 09:19 PM
g2289

Post: 975

Join Date: Dec 2006

^yea lol, dont know whether he's rapping or saying "egg fuyong".
August 16, 2008 @ 09:22 PM
DER_OG

Post: 156

Join Date: Mar 2008

Location: London Town

i'm liking pharaell tache, makes mine whole lot acceptable no homo
August 16, 2008 @ 10:50 PM
SuccessStartsHere

Post: 78

Join Date: Aug 2008

ya man i agree

20% OFF KARMALOOP.COM USE REPCODE----------------> LN23659

August 16, 2008 @ 11:09 PM
Biagio

Post: 153

Join Date: Oct 2007

Location: Modena



Anyone got info on the shirt and shoes? Shoes are fire.


anyone know this shirt yet
August 17, 2008 @ 12:34 AM
Biagio

Post: 153

Join Date: Oct 2007

Location: Modena



where to cop military shirt like this?
August 17, 2008 @ 12:44 AM
D2theRama

Post: 1705

Join Date: Feb 2008

Location: Boston



Where can I cop a white jacket like this?
August 17, 2008 @ 01:07 AM
D2theRama

Post: 1705

Join Date: Feb 2008

Location: Boston



Info on the coat?
August 17, 2008 @ 01:31 AM
Crea-Tive

Post: 334

Join Date: Jun 2008

Location: HOME

what hoody plz?



what hoody?


I'm thinking Ralph Lauren
August 17, 2008 @ 02:31 AM
CreAm773

Post: 219

Join Date: Jul 2008

Anybody know what kinda sunglasses Weezy is wearing in the Shawty Say video?
August 17, 2008 @ 03:12 AM
wikedwun

Post: 3125

Join Date: Nov 2006

Location: San Diego



who makes the shark tee?
August 17, 2008 @ 03:56 AM
MdavE

Post: 11

Join Date: Jul 2008



Where can I cop a white jacket like this?


seconded
August 17, 2008 @ 05:44 AM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3



Info on the coat?


triko

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top