Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
August 6, 2007 @ 02:04 PM
Dom.

Post: 26

Join Date: Aug 2007

Abercrombie & Hollister..
Im a dude and i wear them all the time... a polo from hollister or abercrombie and some sb's are pretty straight to me atleast for chillen lol goin outs a different story.
August 6, 2007 @ 02:05 PM
modernART

Post: 2584

Join Date: Feb 2006

Location: Anywhere, LTD

lol @ someone pretending to be DOM
August 6, 2007 @ 03:07 PM
HipHopPunk

Post: 816

Join Date: Nov 2006

Location: Orlando 407

all 3 are horrible. they are overly distressed. the stores smell and corny skinny non-dressing kids wear em.
August 7, 2007 @ 12:07 AM
VelocityDenim

Post: 10

Join Date: Aug 2007

lots of stereotypes in here, I think your the kid bro^ grow up. thats like saying wearing a suit is for white people.
August 7, 2007 @ 04:10 AM
dunkking229

Post: 27

Join Date: Jul 2007

ae is wack down here in tulsa

i rock some aber and hollister ...hollister the dopest thing down here...im tired of it so..
August 7, 2007 @ 09:38 AM
ichapelle

Post: 215

Join Date: Dec 2006

AE is good for a button-down here and there.
August 7, 2007 @ 12:54 PM
creep3

Post: 983

Join Date: May 2007

Location: cc texas

once again wack
August 7, 2007 @ 07:55 PM
chunger20

Post: 82

Join Date: Oct 2006

i will never wear abercrombie
i like how girls wear it thoughsmile&)
August 8, 2007 @ 01:22 AM
GrainBelt

Post: 1088

Join Date: Feb 2007

Location: Minneapolis

american eagle is tolerable, but I can't stand abercrombie or hollister.
August 9, 2007 @ 01:09 AM
YoungAce816

Post: 349

Join Date: Mar 2006

Location: Kansas City, Mo

not my steez...
August 9, 2007 @ 08:38 PM
IbarraTheGreat

Post: 207

Join Date: Jul 2007

Location: Central NJ

american eagle is tolerable, but I can't stand abercrombie or hollister.


lol its all the same duke
August 9, 2007 @ 09:59 PM
radric

Post: 91

Join Date: Jul 2007

Location: o-high-o

Anyone notice the increase of black youths wearing the typical white people attire?

AKA the preppy look


I'd rather have them dressed up like that than being super beasted with their little backpacks, tight jeans and crooked hats.

Why the fuck do you need a backpack to go to the movies or walk around the mall?
August 9, 2007 @ 10:04 PM
ice13water

Post: 1186

Join Date: Apr 2007

Location: NYC

i have an abercrombie shirt that says "sex with out love is just excersize"

i have a holister shirt that is too small for me that says "can i refund my hotel room cause ill week i slept on the beach" friend got it for me cause he saw my vacay pics of me drunk on the beach at 4am trying to light a fire and swimming and getting sick

i have ae shots and a polo
August 9, 2007 @ 10:20 PM
PeeWee

Post: 1005

Join Date: Nov 2006

Location: MPLS

I live in a reallt preppy area and evrybody that wears these brands (guys) around here are douch bags


I dont live in that area, but man them faggots sure go to my school. Atleast at my school that brand is synomis with dick weed. The white girls look good in it tho, if done right of course.
August 11, 2007 @ 10:56 AM
cheeseball321

Post: 349

Join Date: Aug 2007

I like Hollister, and sometimes A&F but I dont see a lot of guys wearing it.
AE is a little more pricey
August 11, 2007 @ 01:35 PM
CaliStyle

Post: 32

Join Date: Aug 2006

I dont live in that area, but man them faggots sure go to my school. Atleast at my school that brand is synomis with dick weed. The white girls look good in it tho, if done right of course.



So non-white girls dont look good in it if done right?
lol
August 11, 2007 @ 04:46 PM
DunkPunk

Post: 4605

Join Date: Jun 2006

Location: L.A.

I DESPISE THEESE PLACES>

AE is OK but your boarderlining it.

CURRENTLY IN LONDON.

August 11, 2007 @ 05:04 PM
VelocityDenim

Post: 10

Join Date: Aug 2007

AE is nice, but Abrecrombie turns me off, when I walk by the store there is dudes showing there abs standing there like models, and the music is a big turn off. I would never enter the store unless my girl was like lets go.
August 13, 2007 @ 05:34 AM
MJ503212

Post: 23

Join Date: Aug 2007

Location: NYC/Portland

I've always hated Abercrombie with a passion. But I was in Vegas a few months ago at the mall, and I saw some extremely ridiculous shit... I passed the Abercrombie store and saw actual dudes, models, standing at the entrance with no shirts on. I was like WTF, ok they are taking this to new heights of fruitiness. I stood there and stared at the dude for like a minute in disgust.
August 13, 2007 @ 02:23 PM

Inactive

the only thing that is ok with AE is their shorts.
August 13, 2007 @ 02:36 PM
TeddyLearned

Post: 876

Join Date: Feb 2007

Location: Vega$

I've always hated Abercrombie with a passion. But I was in Vegas a few months ago at the mall, and I saw some extremely ridiculous shit... I passed the Abercrombie store and saw actual dudes, models, standing at the entrance with no shirts on. I was like WTF, ok they are taking this to new heights of fruitiness. I stood there and stared at the dude for like a minute in disgust.


haha...yeah, they do that at the fashion show & forum shops & yes, its a little weird when they do that, but there's usually a girl & a guy, so doesn't look completely brokeback.

but the real reason you're so mad is because you got turned looking at those dudes, right?









haha...j/k! smile

and i wear hollister cargo shorts...used to buy a&f ones, but hollister's cheaper, besides i just need something to cover my junk up, so my shit's not just flappin in the wind, ya know?

LearnedVices.com

August 13, 2007 @ 02:43 PM
PeeWee

Post: 1005

Join Date: Nov 2006

Location: MPLS

Anyone notice the increase of black youths wearing the typical white people attire?

AKA the preppy look


Wow, that is fucking all over my school dude, its sad.
August 13, 2007 @ 02:44 PM
PeeWee

Post: 1005

Join Date: Nov 2006

Location: MPLS

So non-white girls dont look good in it if done right?
lol


Dude some, but idk it just looks weird it looks weird sometimes too, idk Id have to show you lol.
August 13, 2007 @ 08:38 PM
wppowwow

Post: 36

Join Date: Aug 2007

Location: 509

They like good on some women.

Honestly I dont like those 3 brands, they all suck...they for high school kids.

All their designs is wack.



im a somphmore in high school
and everyone is runnin around in the same hollister hoodies, the same AE polos, and the exact same A&F tees
and it gets old
August 14, 2007 @ 07:52 AM

Inactive

^^hell no
August 15, 2007 @ 10:31 PM
therockj14

Post: 27

Join Date: Feb 2007

i have a shirt from a f

Please login first to reply.
Back To Top