Yay or Nay vol. Urban Outfitters

January 06, 2013 @ 05:10:57
Do you guys fux with it? I only got one in a mall near me and it seems all they stock is stussy and obey. To me it seems played out and I only see like one thing I like every time I go in.

HANSUM BOY IS HANSUM

January 06, 2013 @ 06:34:08
better for like tanks in the summer n basic stuff.like cords or other.pants and.shorts, they have.nive westers too from like.salt valley and all son dont really.go.there for streetwear brands
January 06, 2013 @ 19:04:34
they have a few nice pants. that's about it.

jaemz.tumblr.com // @ja.emz

January 06, 2013 @ 21:14:53
Honestly they have a decent selection of basic shit. I go to UO for all my shorts and some other pants, tanks are good, and I've found some decent outerwear shit.
January 06, 2013 @ 22:10:02
nay, this shit's for the type of person that buys a new wardrobe every season.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 06, 2013 @ 23:08:23
Originally posted by Inactive User
nay, this shit's for the type of person that buys a new wardrobe every season.
What do you mean? that its trendy as fuck? (which it is)

HANSUM BOY IS HANSUM

January 06, 2013 @ 23:15:21
i remember a time where they carried decent shoes tho i bought a pair of tweed dunks and a pair of jordan pack nikes there a few years back idk if they still have shit like that havent went in forever
January 07, 2013 @ 01:25:46
i remember a time where they carried decent shoes tho i bought a pair of tweed dunks and a pair of jordan pack nikes there a few years back idk if they still have shit like that havent went in forever
Nah they stock some good ass shoes still. I almost copped a pair of gray boots yesterday. 

HANSUM BOY IS HANSUM

January 07, 2013 @ 03:41:11
they don't have good quality products anymore. unless you find something in sale on huge markup, its not worth it
January 07, 2013 @ 04:07:14
Nope. I browse around the store once in a while, but nothing there really catches my eye.
January 07, 2013 @ 16:53:47
Originally posted by Inactive User
nay, this shit's for the type of person that buys a new wardrobe every season.
What do you mean? that its trendy as fuck? (which it is)
Trickle down trendy with god awful quality on mostly everything. It's not clothes you keep for 5 or more years, that's for sure.
January 08, 2013 @ 05:58:16
UO has some cool pieces now n then, but I figure that's on every1s list to go.  I tend to stay away as my style seems to b into the more exclusive type shit
Please login first to reply.
x