Official Grails and Awesome Shit: accessories to clothes

Oct 08, 2012 @ 07:13
Thread of grails and awesome clothes that will break peoples bank accounts. Not limited to streetwear, high fashunz too.

*Official I wish I had $500+ to cop thread*









Add moar plz
Oct 08, 2012 @ 07:14
Wishful thinking vol broke nighas make me sick

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 08, 2012 @ 07:17
i can tell this thread will be depressing and run holes through my pocket pls close mods, pls

free max b 2013

Oct 08, 2012 @ 16:33
Wishful thinking vol broke nighas make me sick

bruh shut the fuck up. i remember when you was just a nigga that would post once maybe twice a day now your just an annoying lil nigga.

:)

Oct 08, 2012 @ 16:39
All of those aside from the jacket on the bottom are fucking hideous.

Wishful thinking vol broke nighas make me sick


You need to get a girlfriend or something because your attention whoring here is getting super old.
Oct 08, 2012 @ 16:44
Wishful thinking vol broke nighas make me sick


typed out whilst wearing fake givenchy and fake yeezys/jordans...
Oct 08, 2012 @ 16:49
Oct 08, 2012 @ 17:54
nbhdxstussyxlevis jacket is so fiyaaah. hmu if you got small though
Oct 08, 2012 @ 18:02

thats very nice..but hard to pull off
Oct 08, 2012 @ 18:03

Affordable, yet unlocatable. Chanced the BXH Fuck Off on eBay when these dropped, it was fake, was bummed.




3/4 tee, not the shorts.


grey on grey. So old, maybe it'll show up on 3peat some day...

narsha.narsha.narsha

Oct 08, 2012 @ 18:06
Wishful thinking vol broke nighas make me sick


arent you the bitch ass nigga who wears fake jordans and givenchy?
Oct 08, 2012 @ 18:32
Wishful thinking vol broke nighas make me sick


arent you the bitch ass nigga who wears fake jordans and givenchy?




LOL They not fake they just exclusive.
Oct 08, 2012 @ 18:35


One of my grails smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Oct 08, 2012 @ 19:01
Wishful thinking vol broke nighas make me sick


You live in the barracks making 15k a year


please go
Oct 08, 2012 @ 19:05




too broke by now but I'm getting this stuff soon need to step up for the winter tho
Oct 08, 2012 @ 21:03
Wishful thinking vol broke nighas make me sick


You live in the barracks making 15k a year


please go


ha ha


no really no really

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 08, 2012 @ 21:47



Top left corner tbh

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Oct 08, 2012 @ 21:49
^^^fucking fruit

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Oct 08, 2012 @ 21:52
^^^fucking fruit


keep hatin



Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Oct 08, 2012 @ 22:06
who gives a shit

Fucktard we been developed a ratio

Oct 08, 2012 @ 22:07
high fashunz? what are you, a girl, typing like that?

Fucktard we been developed a ratio

Oct 08, 2012 @ 22:13
Originally posted by Inactive User



Top left corner tbh


I'd fuck with the My Melody x Baby Milo crew for sure. Fuck what the tough guys say.

narsha.narsha.narsha

Oct 09, 2012 @ 02:21
Originally posted by Inactive User
^^^fucking fruit


keep hatin



i think kid cudi to you is what vashtie is to me, am i right?

:)

Oct 09, 2012 @ 02:25
The only Supreme item i will ever cop in my whole life.
Oct 09, 2012 @ 03:45
^ my grail

would actually buy this if i found a deal
Please login first to reply.
HYPECHAT 0