HUF now at Zumiez wtf?

January 08, 2013 @ 17:09:55
If you're in a position to build the brand, why wouldn't you? HUF sells shirts to zumiez, kids buy shirts from zumiez, HUF gets a cut and uses money to make more goods and stay in business. What's not to like? If you don't like kids buying HUF shirts from zumiez, then go outside the store and put the hands to anyone buying it. Problem solved.
January 08, 2013 @ 17:50:33
LOL! Ya'll niggas mad that Zumies sells your favorite brands now? What about when BBC started being sold at DTLR, along with Stussy, 10 Deep, Mishka, etc, so what? I swear ya'll niggas want to be sooooo "unique", but deep down you know you saw someone else with a brand on (probably Tyler, The Creator) and decided you wanted to wear it. SMH
January 08, 2013 @ 17:51:19
Originally posted by Inactive User
If you're in a position to build the brand, why wouldn't you? HUF sells shirts to zumiez, kids buy shirts from zumiez, HUF gets a cut and uses money to make more goods and stay in business. What's not to like? If you don't like kids buying HUF shirts from zumiez, then go outside the store and put the hands to anyone buying it. Problem solved.
Because they want to feel unique. Probably don't get enough attention at home.
January 08, 2013 @ 18:13:50
I was talking to a guy in zumiez the other day and he said they're gonna stop selling huf there because of this thread.
January 08, 2013 @ 23:52:05
Em ok then .

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

Please login first to reply.
x