SWO – By The People, For The People | SWORD

June 25, 2012 @ 17:15:49
cause he scammed with his yeezys or some shit
so they gave him the ban hammer

thatgspot.bigcartel.com - FS MEDIUM SUPREME/NHBD Looking for w)tap 003 white vans size 8.

June 25, 2012 @ 17:18:55
is he really a known scammer now?? lol
or it coulda been cus you cant sell anything but supreme on SS

IG: @mobbyluii

June 25, 2012 @ 17:24:31
welp that killed the movement didnt it

thatgspot.bigcartel.com - FS MEDIUM SUPREME/NHBD Looking for w)tap 003 white vans size 8.

June 25, 2012 @ 17:36:44
LMFAO, WTF does yeezy's have to do with SS?

Guys I got banned because everytime I post, it ruffles the feathers of some fucking ugly duckling niggas, and I constantly have to engage in a fucking flame war, even when I do my best to avoid it. The mods are just tired, and I don't blame them. No worries though.

I will expose some of the details of SWO

- This forum will have much user integration and freedom.

- In order to sign up, you will need to provide a very brief explanation on what you believe you will bring to SWO and what you already acknowledge. This will be CONTRACT. Details on how those who violate the contact will be handled, handled in a more democratic way than just moderators just banning, will come later.

- The explanation must be approved by 2/3 of the senate that I am appointing from members who are interested and can trust, headed by Rico and another person I wish to not name at this point.

& much more...

med. dp tnf/400+fees. hmu

June 25, 2012 @ 17:38:41
Originally posted by Inactive User
LMFAO, WTF does yeezy's have to do with SS?

i dont care what hes done on SS ha im always down for new shit B, jafeel?

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

June 25, 2012 @ 17:43:39
Originally posted by Inactive User
LMFAO, WTF does yeezy's have to do with SS?

Guys I got banned because everytime I post, it ruffles the feathers of some fucking ugly duckling niggas, and I constantly have to engage in a fucking flame war, even when I do my best to avoid it. The mods are just tired, and I don't blame them. No worries though.

I will expose some of the details of SWO

- This forum will have much user integration and freedom.

- In order to sign up, you will need to provide a very brief explanation on what you believe you will bring to SWO and what you already acknowledge. That will be CONTRACT. Details on how those who violate will be handled, handled in a more democratic way than just moderators just banning.

- The explanation must be approved by 2/3 of the senate that I am appointing from members who are interested and can trust, headed by Rico and another person.

& much more...

good shit B

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

June 25, 2012 @ 17:49:53
yo im in b.
June 25, 2012 @ 17:51:21
This is waaaaaaay better than any other shit. look at dem rules b , more fair
June 25, 2012 @ 17:52:38
so we have to make a paragraph of our knowledge of supreme basically to sign up?
June 25, 2012 @ 17:54:22
Id dabble
June 25, 2012 @ 18:04:24
not exactly everyone, some will be allotted invites to pass on to their friends, who the senate will know about and will watch closely for a probational period of time.

teaser of a theme were working with, from a choice of 3 total:



*edit*

2nd possible theme

med. dp tnf/400+fees. hmu

June 25, 2012 @ 18:30:25
When this shit gonna launch doe
June 25, 2012 @ 18:36:13
sooner than you think.

Last leak of the day:

To prove were all family at SWO, I will be giving @supremeworldorder.com POP3/IMAP email addresses away to all who the senate and lower council decides. You would apply for it, and either me or my other admin will create it.

med. dp tnf/400+fees. hmu

June 25, 2012 @ 18:53:15
Can't wait for this to launch. Looks real good Kitty.
June 25, 2012 @ 19:06:07
Originally posted by Inactive User
sooner than you think.

Last leak of the day:

To prove were all family at SWO, I will be giving @supremeworldorder.com POP3/IMAP email addresses away to all who the senate and lower council decides. You would apply for it, and either me or my other admin will create it.

damn son thats official

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

June 25, 2012 @ 19:09:08
smokeyface
June 25, 2012 @ 19:29:18
Originally posted by Inactive User
everyone from the OG group is going to get a special title. I am trying to get special laminated membership cards as well and comprise our own regional lookbook, hardcopy printed.


Originally posted by Inactive User
I will expose some of the details of SWO

- This forum will have much user integration and freedom.

- In order to sign up, you will need to provide a very brief explanation on what you believe you will bring to SWO and what you already acknowledge. This will be CONTRACT. Details on how those who violate the contact will be handled, handled in a more democratic way than just moderators just banning, will come later.

- The explanation must be approved by 2/3 of the senate that I am appointing from members who are interested and can trust, headed by Rico and another person I wish to not name at this point.

& much more...


Originally posted by Inactive User
sooner than you think.

Last leak of the day:

To prove were all family at SWO, I will be giving @supremeworldorder.com POP3/IMAP email addresses away to all who the senate and lower council decides. You would apply for it, and either me or my other admin will create it.


This is so badass.
June 25, 2012 @ 20:27:53
damn is this really happening? that's what's up. haha, that's an email adress to be proud of
June 25, 2012 @ 20:32:42
SWO: By 2012 Members, For 2012 Members
June 25, 2012 @ 20:38:20
SWO: By 2012 Members, For 2012 Members


At least we'll be out of your way?
June 25, 2012 @ 20:51:30
SWO: By 2012 Members, For 2012 Members

IG: @mobbyluii

June 25, 2012 @ 20:56:38
This looks like its going to be a legit forum, im down.
June 25, 2012 @ 20:58:32
REVS
Moderator

I prefer carcinogens to endorphins.

June 25, 2012 @ 21:03:01
This looks like its going to be a legit forum, im down.

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

June 25, 2012 @ 21:06:25
Sounding real dope so far. Good shit kitty

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

June 25, 2012 @ 21:29:03
Sounds pretty good , cant wait .
June 25, 2012 @ 21:31:32
Originally posted by Inactive User
RSVP, the homies working together smokeyface great shit coming up ahead
how to rsvp? Not tryna miss out on being an og member
June 25, 2012 @ 21:47:01
Yeah let me get dat RSVP
June 25, 2012 @ 21:47:58
keep goin on the site thinkin its gonna be open ha

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

June 25, 2012 @ 21:54:38
Cool im in blushing
Please login first to reply.
x